וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה שוקלים להגדיל הקנסות בעקבות בעיות משמעת

22.1.2009 / 9:33

טוענים: "קנס של 500 דולר לא מרתיע". פערים עם סוכניו של אנדרסון מעכבים החתימה, השחקנים לא מתלהבים. רנספורד מרשים בנבחרת גאנה

במכבי חיפה שוקלים להגדיל את הקנסות בעקבות בעיות משמעת של שחקנים בקבוצה. במועדון טוענים כי הקנס, 500 דולר, כנראה לא מספיק מרתיע את השחקנים. "אם היינו קונסים את רפאלוב ב-5000 דולר, ואחריו את מסיללה ופנטאני, יכול להיות שבוקולי לא היה בועט בקלקר. כנראה שהעונש לא מספיק מרתיע", אמר גורם במועדון. השחקן הבא שייפר את המשמעת עשוי להסתכן בקנס גבוה בהרבה. בוקולי, אגב, עשוי להישפט עוד היום ולקבל את הקנס הנוכחי הקבוע בתקנון.

המשא ומתן עם הבלם הניגרי ווסט אנדרסון עדיין לא הגיע לשלב של מעמד כריתת החוזה, משום שבחיפה לא בטוחים לגבי התנאים שסוכניו הציבו. בחיפה מאמינים שהשחקן יחתום, אבל לא מתכוונים להתגמש בתנאים המגבילים שהציבו כתנאי למימוש העסקה. אם אנדרסון יחתום, זה יהיה כנראה עד תום העונה, עם אופציה לרכישת הכרטיס בתום העונה. בחיפה לא מוכנים לשלם דמי השאלה.

אגב, שחקנים בחיפה כלל לא מתלהבים מהשחקן. לראיה, אתמול שוחח שחקן בכיר בחיפה עם אחד המאמנים הבכירים בליגה ואמר לו: "שי מימון עולה על אנדרסון בשתי דרגות. לא מבין איך מחתימים בלם כזה".

אוסיי רנספורד כבש את השער השני והצטיין בניצחון נבחרת גאנה אמש (רביעי) על נבחרת מאלי 0:2, זאת לאחר 1:1 במשחק הראשון מול קמרון. רנספורד, שחתום בחיפה לחמש שנים ריכז את מירב תשומת הלב בתקשורת האפריקאית. נבחרת גאנה מתמודדת בבית אחד עם נבחרות קמרון, מאלי ורואנדה. המנצחת בטורניר תעפיל לאליפות העולם שתיערך במצרים.

ניצחון מחר על נבחרת רואנדה יעלה את גאנה לחצי הגמר. אם גאנה לא תעפיל לגמר או לחצי הגמר, רנספורד עשוי לחזור לישראל לפני המועד בו ייערך הגמר, ה-1 בפברואר, ובתוך כך עשוי להיכלל בסגל הקבוצה משחק שייערך בסוף השבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully