וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה צפויה לבטל חלק מהמשחקים בשבת

5.1.2009 / 13:32

ראש חטיבת האבטחה באג"ם: "סבירות גבוהה שלא נאפשר לשחק בסכנין". גם שאר המשחקים בסכנה: "אין לנו יכולת להקצות שוטרים"

סיכויים רבים שמשחק הכדורגל שאמור להתקיים בסוף השבוע בין בני סכנין להכח עמידר רמת גן יבוטל, כך מעריכים במשטרה. ביום רביעי הקרוב תתקיים הערכת מצב בנוכחות בכירי אגף המבצעים של המשטרה ונציג ההתאחדות על מנת לגבש החלטה סופית.

תנ"צ מאיר בן ישי, ראש חטיבת האבטחה באגף המבצעים של המשטרה אישר היום: "סבירות גבוהה שהמשחק בסכנין מול הכח לא יתקיים. לא נאפשר משחק שבו עשויה להתפתח מהומה. ההחלטה הסופית תתקבל ביום רביעי". בהתאחדות לא מתלהבים לאשר רק חלק מקיום המשחקים, מה שעשוי לגרום לביטול המחזור כולו.

"אנחנו לא בימים רגילים", אמר תנ"צ בן ישי. "למשטרה אין את היכולת להוציא שוטרים בהיקפים הנדרשים למשחקי הליגות. כמו שעשינו הערכת מצב לגבי גביע הטוטו ובדקנו את רגישות המשחקים, כלומר מספר אוהדים וסוג הקבוצות, נעשה הערכת מצב גם לפני המשחקים בשבת. אחרי שהמחוזות יעלו את דרישתם, ננתח כל משחק לגופו. באזור העימות לא יתקיימו משחקים, את זה אפשר לומר בוודאות. באזורים אחרים נשקול אם לקיים משחקים בהתאחדות לסוג הקבוצות. משחקים גדולים, שבהם נדרש להקצות 100 עד 150 שוטרים, לא בטוח שיתקיימו בשל העובדה שהמשטרה לא תוכל כנראה להקצות את הכוח הדרוש. יש כאן מערכת שיקולים שלמה והיא שונה מאשר בשגרה. הגישה שלי היא שמה שאנחנו נוכל לאשר, נאשר".

"אנחנו רוצים להעביר את האחריות להתאחדות לכדורגל", ממשיך תנ"צ בן ישי. "חוק למניעת אלימות בספורט קובע כי החל מעונת 2010 המשחקים יעברו לאחריותה הבלעדית". גורם בהתאחדות לכדורגל אמר היום: "כנראה שלא נאפשר לקבוצות להחליף ביתיות. אם משחק אחד יבוטל, יכול להיות שנבטל את המחזור כולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully