וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס: "מי זה ראובן עובד?"

דור בלך

4.1.2009 / 16:33

מאמן מכבי נתניה לא מבין מדוע קשר הפועל ת"א, אותו הוא כלל לא מכיר, מקושר לקבוצתו. פרנסמן: "לא חושב על עזיבה, למרות רצון המשפחה"

הידיעות על מעבר אפשרי של ראובן עובד למכבי נתניה לא עושות רושם על לותר מתיאוס, שהגיב בהתאם לכל השמועות. "מי זה ראובן עובד?", תהה המאמן הגרמני, "בחיים שלי לא שמעתי על השחקן הזה. אתם אומרים שהוא במשא ומתן איתנו, אבל אני בכלל לא מכיר אותו".

מתיאוס התייחס גם למצב הביטחוני ולהשפעתו על סיכויי הגעתם של שחקני חיזוק. "אם אנחנו רוצים לרוץ לאליפות אנחנו צריכים חיזוק. המצב הביטחוני בטח לא עוזר. למרות שכל השחקנים הזרים שלנו חזרו, קשה להביא שחקנים. החברים והמשפחה שאלו אותי אם אני חוזר לגרמניה. הם לא יודעים שבנתניה בטוח מבחינתם כל ישראל זה אותו הדבר. אם המלחמה תגיע לנתניה אני אעשה חושבים. יכול להיות שאעזוב, לא רק בשבילי אלא בשביל המשפחה".

קשר מכבי נתניה אמיה טגה, אשר החמיץ את מרבית העונה שעברה ואת כל משחקי העונה הנוכחית עקב פציעות קשות בברך ובקרסול, החל הבוקר (ראשון) באימוני ריצה. השחקן, שהיה אמור להיות אחד מעמודי התווך של נתניה, חזר לאימוני ריצה על מסילה לפני מספר שבועות, ועכשיו החל לרוץ גם על הדשא. "אני מתרגש עד כדי כך שלא ישנתי בלילה", אמר טגה, "אני שמח להצטרף. התגעגעתי לאווירה הקבוצתית וכבר מת לשחק".

טגה, אשר חזר במרץ אשתקד לאחר שקרע את הרצועה הצולבת בברך, נקע את הקרסול באחד האימונים הראשונים והחמיץ את שאר משחקי הליגה. כששב לאימונים, תוקל בחריפות בדקה האחרונה של האימון האחרון בשנה שעברה, פונה באמבולנס לבית החולים, שם התגלה כי קרע שוב את רצועות הברך. ההערכה היא שטגה יחזור בעוד כחודש לאימונים מלאים, ובנתניה שוקלים להשאיל אותו לקבוצה מהליגה הלאומית כדי שיצבור דקות משחק ויחזור לכושר.

נקוסי סיאבונגה עבר הבוקר את הבדיקות הרפואיות, וחוזהו, שנחתם אתמול, נכנס לתוקף ויועבר בבקרה התקציבית. נקוסי כזכור חתם לשנתיים וחצי וישתכר כ-250 אלף יורו לעונה. השוער דורון רוזנקביץ', אשר שוחרר מעירוני בת ים מהליגה הארצית, החל להיבחן בקבוצה כמחליף לגל ניר בעמדת השוער השלישי.

הקבוצה ערכה היום אימון אחר הצהריים, למרות שכר הדשא בקופסה אמור לעבור שזרוע. בשל אותו שזרוע, אגב, יתקיים משחק רבע גמר גביע הטוטו מול מ.ס. אשדוד (שלישי, 17:00) באיצטדיון רמת גן. בנתניה לא רצו להקדים את המשחק שתוכנן לרביעי בערב, אך הסכימו בסופו של דבר. הקבוצה ביקשה מההתאחדות לכדורגל להתיר כניסה חופשית למשחק כאות הזדהות עם תושבי הדרום והתשובה צפויה להגיע מחר.

שחקני הקבוצה התייחסו במהלך האימון למצב המדיני. שלו מנשה: "לדעתנו צריך להמשיך את הליגה, זה המקצוע שלנו וזו המחויבות שלנו. לי באופן אישי יש אח חייל בסדיר ובני משפחה שנמצאים עכשיו בעזה, זה קשה, אבל חייבים להמשיך בשגרה".

ביוואן פרנסמן: "כרגע אני רואה את המלחמה רק בטלוויזיה, בנתניה הכל בסדר. אני מקווה שיבוא שלום, כי כזר במדינה זה מאוד קשה לראות דברים כאלה. המשפחה אמרה לי שהם רוצים שאחזור הביתה, כי הם רואים רק את הקרבות בטלוויזיה, אבל אני יודע שאני רחוק, ולא חושב על עזיבה. היו לי ספקות אם לחזור לישראל מהפגרה, אבל אני פה כבר חצי שנה ויודע שזה מקום בטוח. עובדה שחזרתי".

כשנשאל יכולתו של ביאנקוסי, אמר: "הוא חבר שלי, והדעה שלי משוחדת. אני יודע שהוא לא יצטער על זה שהוא הגיע לכאן".

עדכון ראשון: 10:47
עדכון אחרון: 16:33

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully