וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות עשויה להורות על ביטול הליגה בשבת

4.1.2009 / 9:25

ההסבר: לא בטוח שלמשטרה יהיו מספיק כוחות לאבטח. ההתאחדות: "נפעל לפי המלצת המשטרה". בינתיים, משחקי גביע הטוטו ייערכו כמתוכנן

בהתאחדות לכדורגל מתכוונים להיצמד להוראות משטרת ישראל בנוגע לחידוש משחקי הליגות בשבת, בעקבות המלחמה בעזה, אבל בשלב זה כלל לא בטוח שלמשטרה יהיו מספיק כוחות בשביל לאבטח את המשחקים. היום (ראשון) צפויה להתקיים הערכת מצב ראשונית שתתעדכן בהדרגה לקראת סוף השבוע. אם המשטרה תורה לבטל את משחקי גביע הטוטו שיחלו מחר, ההתאחדות תיענה, אך שם העריכו כי הסיכויים לכך נמוכים.

בהתאחדות מתכוונים לחכות ליום חמישי על מנת לבחון האם תחול רגיעה ברצועה. אם המלחמה תימשך, ההתאחדות תחכה להחלטת המשטרה ותפעל על פיה. "המשטרה במצוקת כוח אדם", אמרו הבוקר גורמים בהתאחדות, "היא צריכה לאבטח ולא יכולה. יש הפגנה ביפו, בעכו ובסכנין והיא צריכה כוחות מתוגברים כדי להיות שם. כל הנושא הזה, של קיום מופעי תרבות ומשחקי כדורגל הוא רק באישורה". סיבה נוספת לרצון לדחות את הליגה היא ההערכה שאוהדים רבים לא יגיעו למשחקים בגלל המצב הביטחוני.

נכון לעכשיו, ההתאחדות לא מתכוונת בכל מקרה לקיים את משחקי הקבוצות המרוחקות בטווח ירי הטילים. בהתאחדות ערוכים לאפשרות שתחל מתקפה בצפון. במקרה כזה, היא תצטרך לבטל, כנראה בהמלצת המשטרה, את המשחק בו תארח סכנין את הכח עמידר רמת גן. יש לציין כי עד כה לא התקבלה התראה ממשית למתקפה באזור הצפון ויתרה מזאת, שאר המשחקים בליגת העל ייערכו באזור המרכז או בירושלים.

בהתאחדות אמרו כי אין להם כוונה להחליף ביתיות לקבוצות. בליגה הלאומית ישנם מספר משחקים שאמורים להתקיים באזור הצפון, אבל הדגש כרגע הוא על אזור עזה, ושם אמור להתקיים משחק אחד בו תארח הפועל באר שבע את הפועל רמת גן. מחר היה אמור להתקיים אותו משחק במסגרת גביע הטוטו והוא נדחה בשל המלצת המשטרה.

דובר ההתאחדות, גיל לבנוני: "ההתאחדות לכדורגל פועלת בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל. כמו כן, ההתאחדות עוקבת ופועלת על פי הנחיותיה והוראותיה של המשטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully