וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמנואל בניאני הושאל לבני סכנין

יצחק סולומון

28.12.2008 / 11:53

החלוץ הושאל לקבוצה מהפועל פ"ת. מחנה האימונים צפוי להתבטל בגלל המצב בדרום, בנון לא מודאג: "אין התפרעויות בסכנין"

בני סכנין סיכמה עם הפועל פתח תקווה את השאלתו של החלוץ עמנואל בנאיני, הנמצא כעת בחופשת מולדת בארצו, ואמור לחזור לארץ ב-24 השעות הקרובות. פגישה של אנשי סכנין עם אנשי פתח תקווה סללה את הדרך. כעת נותר לאנשי סכנין לסכם עם השחקן עצמו, ובסכנין אומרים כי לא צפויה בעיה. בסכנין מאמינים כי גם אחמד קאסום ישחק בסופו של דבר בקבוצה.

במהלך היום (ראשון) יחליטו בסכנין אם לקיים את מחנה האמונים במצפה רמון, כאשר הנטייה היא לבטל אותו, בשל האירועים בדרום. "כרגע המצב לא מאפשר לצאת לדרום, נבחן את המצב ונקבל החלטות במהלך היום", אומר דובר הקבוצה, מונדר חלאילה.

על האירועים בדרום אומר הדובר חלאילה: "המצב קשה מאוד לכל הצדדים. אני חושב שאסור להרפות מהמאמצים להשיג שלום. כל עוד אנשים נפגעים, וזה לא משנה מאיזה צד, זה מצב לא בריא. הכדורגל הוא מקום המפגש של בני כל העמים והדתות, וזה המקום שצריך להתחיל ממנו הדו קיום".

לשאלה האם השחקנים היהודים לא צריכים לחשוש להגיע היום (שעה 13:00) לאימון, אומר חלאילה: "השאלה הזו בכלל לא צריכה לעלות על הפרק. הכל כרגיל מבחינתנו ואני לא רואה שום בעיה".

הקשר חיים בנון, אומר כי אינו מודאג מהמצב, למרות ההפגנות בסכנין לאחר תקיפת צה"ל בעזה. "אנחנו באים לעשות את העבודה שלנו. דיברנו בטלפון עם בעלי עסקים מסכנין שאנחנו בקשר איתם. הם אמרו שההפגנות הן בקטע של השתתפות בצער העם הפלשתינאי ולא בקטע של התפרעויות. מבחינתי אני לא חושש, אלא אם כן יקרה משהו בלתי צפוי, מה שאני לא מאמין שיקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully