וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ובית"ר ירושלים נפרדו בתיקו 0:0

שתי הקבוצות הציגו כדורגל בינוני ונפרדו ב-0:0 שכולו ניצחון לירוקים, ששמרו על פער 4 הנקודות בפסגה והוציאו את הדאבליסטית מהמאבק

מכבי חיפה ובית"ר ירושלים הציגו הערב (שני) משחק כדורגל בינוני למדי, שהדגיש היטב את המגרעות של שתי הקבוצות שנפרדו ב-0:0, שהשאיר את המצב בפסגת ליגת העל כשהיה. למעשה, כשמכבי נתניה מסרבת לנצח משחקים, המרוויחה האמיתית מהתוצאה הזו היא הפועל תל אביב, שהתקרבה מרחק שבע נקודות מחיפה ונראית כמו הקבוצה היחידה שיכולה לאיים על התואר.

מכבי חיפה שוב לא הצליחה לנצח קבוצה גדולה, בדיוק כמו שקרה מול נתניה, הפועל ת"א ובית"ר ירושלים בטדי. משהו רע עובר על השחקנים של אלישע לוי כשהם פוגשים ביריבה ראויה. למרות השליטה במרכז השדה, ומשחק טוב של יניב קטן, חיפה לא הצליחה להגיע למצבים, לא בעטה ולו כדור אחד למסגרת וככה קשה להבקיע שערים.

בית"ר ירושלים נתנה הרבה כבוד לחיפה. בשלבים מסוימים, השחקנים של ראובן עטר נראו כמו נתניה של העונה שעברה. כדורים ארוכים נשלחו לעבר ברק יצחקי ועמית בן שושן, שהתקשו מול ההגנה של חיפה. כשבית"ר שיחקה כדורגל על הארץ, היא הייתה מסוכנת וקרובה יותר לשער מאשר יריבתה. ומילה טובה להגנת בית"ר, משחק משובח ומלא לחימה של שמעון גרשון, אריק בנאדו ויואב זיו נטרל לחלוטין את התקפת מכבי חיפה. בית"ר שיחקה עם הרבה התלהבות בהגנה, ועם קצת יותר תעוזה, הייתה יוצאת עם שלוש נקודות. התיקו הזה לא שירת אותה כלל וכלל.

ועוד מילה טובה לסיום. בעונה בה שופטים מותקפים על טעויות שמכריעות משחקים, ראוי לציין את שיפוטו של אסף קינן. הוא היה קרוב לאירועים, נתן למשחק לרוץ, לא הוציא כרטיסים צהובים למרות האגרסיביות ואפשר קצב מהיר (למרות היכולת הבינונית). כן ירבו משחקים כאלה.

מהלך המשחק

דקה 4: התקפה מתפרצת של בית"ר. יצחקי מצא את בן שושן, שבעט מתוך הרחבה, אדרי שמט אבל קלט בניסיון השני.

דקה 10: יצחקי השתלט על כדור שהגיע אליו מטל, הסתובב על מימון ומ-14 מטרים בעט ברגל שמאל כדור חלש שחלף בסמוך לקורה.

דקה 17: חיפה ניצלה מספיגה. זנדברג העלה כדור משמאל, יצחקי לא הצליח להשתלט ולהקפיץ מעל אדרי ומימון חילץ לקרן.

דקה 32: רפאלוב שעט לכיוון הרחבה, אך רגע לפני שהוא כובש מול קאלה, גרשון התערב והרחיק לקרן.

דקה 33: יצחקי הטעה את קרופניק ובעט מ-18 מטרים כדור שטוח, אדרי הדף.

דקה 43: ברוכיאן חטף כדור על סף הרחבה, חלף על פני מסיללה ובעט כדור שטוח מימין לשמאל, החוצה.

דקה 47: קטן הכניס כדור מימין, רפאלוב המשיך מטווח קרוב אבל לא פגע במגרת.

דקה 63: בן שושן חטף כדור מהגנת חיפה, חדר לרחבה ובעט מהפינה כדור שטוח, אדרי ירד והדף לקרן. כדור הקרן יצר שתי בעיטות מסוכנות של פרננדז וקוזוקין, שלא מצאו את הרשת.

דקה 75: פרננדז בעט כדור חופשי מסוכן, אדרי אגרף רע, אבל הגנת חיפה הרחיקה את הסכנה.

דקה 80: ארבייטמן בעט בסיבוב מ-20 מטרים מעל המשקוף.

דקה 85: ההזדמנות של חיפה במשחק. ארבייטמן השתחרר בתוך הרחבה, הוציא כדור רוחב וגולסה, שעמד חופשי מ-10 מטרים, בעט מעל השער.

הרכב מכבי חיפה: אמיר אדרי, אייל משומר, שי מימון, ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה, בירם כיאל (גוסטבו בוקולי, 90), אייל גולסה, ליאור רפאלוב (שלומי ארבייטמן, 62), יניב קטן, ת'מבינקוסי פנטאני (מוחמד גדיר, 70).

הרכב בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, יואב זיו, שמעון גרשון, אריק בנאדו, שמואל קוזוקין (אלירן דנין, 90), עידן טל, טל, דריו פרננדז, מיכאל זנדברג (עידן ורד, 73), אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, ברק יצחקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully