וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "ההרחקה שיבשה לנו את המשחק"

מאמן מכבי תל אביב הצטער על הרחקת ייני, אך היה מרוצה מהאופי שהפגינו שחקניו ב-0:0 מול מכבי פ"ת. עזורי: "האורווה לא ראויה באף ליגה"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

אבי נמני חשב שהמגרש היחיד אשר האיר לו פנים העונה יביא לו גם את ניצחון הליגה השני שלו כמאמן מכבי תל אביב, אבל קבוצתו יצאה רק עם 0:0 חלש ומאכזב באורווה מול מכבי פתח תקוה ונותרה בחלק התחתון של הטבלה. שתי הקבוצות סיימו את המשחק בעשרה שחקנים, לאחר הרחקות של שרן ייני במחצית הראשונה ושל לירן כהן המקומי בתוספת הזמן.

נמני התייחס בסיום להרחקה ולהחלטות השופט: "המשחק השתבש לנו אחרי האדום של ייני. באופן טבעי, עם פחות שחקן נסוגים מעט לאחור ומשחקים יותר בטוח כדי לא לספוג - כשאתה בעשרה שחקנים קשה לחזור מפיגור שער. בסופו של דבר, גם בעשרה שחקנים, אנחנו אלה שהגיעו ליותר מצבים ולא ניצלנו אותם. על השיפוט אני לא רוצה לדבר. בסך הכל גם השופט בן אדם וגם הוא יכול לתפוס יום חלש. לא זה היה הדבר המרכזי במשחק הזה".

על המשך דרכה של קבוצתו העונה, אמר נמני: "נמשיך לעבוד קשה ונעשה הכל על מנת שהחמצות כמו שהיו לנו היום יהפכו לשערים. אנו אופטימיים לקראת העתיד כי יש כאן הרבה צעירים שנוטלים חלק בהרכב ומשפרים את יכולתם. הייתי מרוצה מרמת הלחימה של השחקנים צריך לזכור ששיחקנו למשך 60 דקות עם עשרה שחקנים וזה מראה על איזשהו חוזק בחלק האחורי. כולם מדברים על שינויים שיהיו כאן בינואר", המשיך נמני, "אבל אני לא מבין ממה התקשורת ניזונה - אין לנו יותר מדי אפשרויות. גם אם יהיו שינויים, הם לא יהיו גדולים".

הבלם אבי יחיאל, שמכיר את האורווה מימיו כשחקן הפועל פתח תקוה, אמר לאחר המשחק: "אפשר להגיד שהמשחק לא היה מראה מלבב. כל מי שראה את כר הדשא, הבין שקשה לשחק פה כדורגל איכותי. כשמשחקים במגרש קשה נגד קבוצה טובה ובעשרה שחקנים, אתה מחפש לא לספוג ולנסות לעקוץ. זה מה שרצינו לעשות. לפני חודש המשחק הזה היה נגמר 0:3 לפ"ת. בשבוע שעבר שיחקנו נהדר נגד בית"ר, יותר מאכזב שלא ניצחנו אז מאשר היום".

עוד הוסיף יחיאל: "כל מי שיש לו טיפת מושג בכדורגל יודע שכאשר מרחיקים לך שחקן אתה רק רוצה לא להפסיד, אנחנו צריכים להראות הרבה יותר יציבות, גם ברמה וגם בתוצאות, אנחנו עדיין בסימן שאלה וננסה לענות על התשובות בהמשך. אנחנו פשוט צריכים לשחק הרבה יותר טוב ולנצח משחקים".

במכבי פתח תקוה מאשימים את האורווה

במכבי פתח תקוה סופרים כבר שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון ותולים אשמה רבה במגרש בו הם משחקים. המאמן גיא עזורי אמר בתום המשחק: "כל הליגה מתקשה לנצח ויש הרבה משחקים צמודים ושקולים. קשה מאוד לנצח כאן במגרש. הכינוי אורווה זה קומפלקס מפואר לעומת מה שהולך כאן. זה לא ראוי לליגה הלאומית ולא לאף ליגה. אני לא מחפש תירוצים אבל זו עובדה קיימת. מחר המגרש הזה יעבור שזרוע ובחלק השני של העונה אני מאמין שיהיה לנו קל יותר לשחק כאן כדורגל".

עזורי התייחס בהמשך לרצף התוצאות הלא מוצלחות של קבוצתו ואמר: "אנחנו בתקופה קשה, אך גם בתקופות טובות שלנו לא יצאנו מגדרנו. יש לנו עוד משחק אחד לפני הפגרה, נסיים אותו ואז נחשוב על מה צריך לשנות. אם נשפר את רמת המשחק אז גם יבואו ניצחונות. אין הוקוס פוקוס". על הטענות כי ביצע חילופים מאוחרים, הגיב עזורי: "אם נמני היה בכושר משחק הוא היה נכנס ומנצח עבור מכבי. אין 'אם' בכדורגל ואני לא אוהב לדבר בדיעבד. אני מרוצה מהמחויבות של השחקנים. היה רצון, אבל לא תמיד זה מספיק".

עומר בוקסנבוים, קשר מכבי פ"ת שהוחלף בדקה ה-65: "התנאים היו קשים, זה מגרש לא טוב שקשה לשחק עליו. ברוב המשחקים אנחנו משחקים טוב, אבל אנחנו לא מצליחים לנצח. הליגה נורא צפופה, נצא מהתקופה הזאת. נצא לפגרה ונבוא מוכנים להמשך".

בפתח תקוה היו מאוכזבים מאוד מהתוצאה והמשחק הנרפה, בעיקר של שחקני הקישור, נקודת האור היחידה הייתה חזרתו של החלוץ טל בן חיים לכושר משחק, והוא עשוי להשתלב בהרכב כבר בשבוע הבא. בסיום המשחק נכנס היו"ר שינו זוארץ לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "אם הייתם קצת יותר רעים, הייתם מנצחים את המשחק הזה, חבל". הנשיא עמוס לוזון נכנס לחדר ההלבשה במחצית, ולא ביקר את השחקנים כהרגלו.

הקשר לירן כהן, שכמעט ולא שותף העונה, נראה מאוד מאוכזב בסיום, לאחר שספג כרטסי אדום בתוספת הזמן. החלוץ ליאור אסולין יחזור בשבוע הבא לאחר שנעדר בגלל הרחקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully