וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "הנקודה היא טובה"

8.12.2008 / 23:34

אלישע לוי, מאמנה של מכבי חיפה, מסתפק במועט, לאחר ה-2:2 עם הפועל תל אביב. "אנחנו מאבדים ריכוז ועושים שגיאות". על מימון: "יכול להיות שהוא טעה, אך לא צריך לבוא אליו בטענות". רפאלוב יוזהר בעקבות השלכת החולצה

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

הטוענת הראשית לכתר, מכבי חיפה, אירחה הערב (שני) את הפועל תל אביב במשחק המרכזי של המחזור ה-13 בליגת העל. הירוקים של אלישע לוי ידעו כי ניצחון על האדומים יגדיל את הפער מנתניה לארבע ומהפועל ל-10 נקודות, דבר שייתן להם הרבה ביטחון לקראת ההמשך. המחצית הראשונה של המשחק הייתה משמימה וקשה לצפייה. במחצית השנייה התהפכו היוצרות, שתי הקבוצות תקפו, הפועל עלתה פעמיים ליתרון, אבל חיפה איזנה פעמיים, ובסיום 2:2.

לוי: "אסור היה לנו להפסיד"

"זה לא היה משחק גדול", אמר בסיום מאמן מכבי חיפה אלישע לוי, "אבל תוצאת התיקו משקפת. שתי הקבוצות עשו הכול על המגרש והיה מאבק פיזי צמוד. גילינו הרבה אופי במשחק כי אסור היה לנו להפסיד. אם מסתכלים על הסוף אז חזרנו מפיגור והנקודה היא טובה, אבל אנחנו תמיד רוצים לנצח".

לגבי החלק האחורי הפגיע בעיקר בקרית אליעזר, אמר לוי: "אנחנו סופגים בבית, אבל זה האופי של הקבוצה, אנחנו מאבדים ריכוז, עושים שגיאות, ולהפועל יש חלוצים מסוכנים. צריך להוציא את הדברים הטובים ונעשה הכול כדי לא לאכזב את הקהל בבית שלנו, שכל שבת נותן הצגה יוצאת מן הכלל".

בחיפה אמרו לאחר המשחק כי הבלם שי מימון טעה בשער הראשון, בו האשימו גם את ג'ון קולמה (שנגח לאחור את הכדור), אך יחד עם זאת בסיום המשחק החמיאו לבלם על כך שכבש את שער השוויון. אלישע לוי אמר על מימון: "נכון שדקל לא שיחק וזו פעם ראשונה של מימון, אבל זה הכדורגל. לגבי הגול שספגנו, מספר שחקנים קפצו לכדור כולל קולמה. יכול להיות ששי עשה טעות, אך לא צריך לבוא אליו בטענות".

במהלך המשחק המגן אלון חרזי היה אמור להתחלף עם עומרי אפק, אלא שלאחר השער שכבשה חיפה ביקש חרזי להמתין עם החילוף ועבר לשחק בקישור. אפק חזר לספסל, ובחיפה הסבירו כי לצד הרצון לנצח עלה החשש מפני ספיגת שער שלישי.

הקשר גוסטבו בוקולי אמר בסיום: "בקרית אליעזר אנחנו תמיד רוצים לנצח. נקלענו פעמיים לפיגור וחזרנו כך שזה לא סוף העולם. אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים בהגנה ולהמשיך הלאה. אם אנחנו במקום הראשון סימן שהדרך שלנו נכונה". על עצמו אמר בוקולי: "אשתקד שיחקתי באמצע ועכשיו חזרתי למקום הטבעי שלי באגף. הגעתי למצבים, אבל אי אפשר שכולם יעשו התקפה, מישהו גם צריך להגן. עד סוף העונה אני אכבוש כמה גולים".

רפאלוב יוזהר בעקבות תקרית החולצה

במכבי חיפה לא מתכוונים לעבור לסדר היום בעקבות השלכת החולצה של ליאור רפאלוב. בדקה ה-57 הוחלף הקשר, ומכיוון שלא אהב את החילוף הוריד את חולצת המשחק וזרק אותה בזעם. במועדון מתכוונים לצפות באירוע ורק אז יתקבלו ההחלטות לגבי הקשר, נראה כי רפאלוב רק יוזהר ובכך תסתיים הפרשה.

למרות ההצהרה לפני כשבוע, בחיפה מתלבטים האם לצרף שחקן נוסף בחלון ההעברות שיפתח בחודש ינואר, מלבד הקשר הגנאי אוסיי ראנספורד. בשלב זה ההחלטה במועדון היא שלא לצרף שחקן נוסף, אבל בחיפה אמרו שאחרי המשחק מול בית"ר ירושלים ייתכן ויתקבלו החלטות אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully