וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניימה יפתח נגד חיפה

קרן שמש

5.12.2008 / 14:11

שוער הפועל ת"א ערך חימום לפני שעה קלה ויעמוד בין הקורות במשחק הצמרת נגד הירוקים. שוער הנוער אריק ינקו גם יצא עם הקבוצה

שוער הפועל תל אביב, וינסנט אניימה, יצא בסופו של דבר עם קבוצתו לבית המלון לקראת המשחק הערב (שני, 20:50, ערוץ 10) בקרית אליעזר מול מכבי חיפה, והוא יפתח בהרכב. השוער סבל ממחלה ובמועדון עשו את כל המאמצים להכשירו, וכעת הוחלט כי הוא לא יחמיץ את המשחק.

גם סמואל יבואה היה בספק בגלל מחלה, אבל החלוץ הגנאי הגיע למתחם האימונים וערך אימון עם חבריו. גם וינסנט אניימה הגיע למתחם, אך מאחר שחש ברע הוא עזב לביתו ולא נטל חלק באימון. השוער הניגרי סובל מחום וחש ברע, ורק בהמשך, כשיתברר מצבו, ייוודע אם יוכל לשחק במשחק הצמרת בקרית אליעזר. "אני חלש, לא יודע אם אשחק מחר", אמר אתמול (ראשון) אניימה אחרי שיצא מבדיקה אצל הרופא.

עמרי קנדה, שלא היה ברור השבוע אם יפתח בחוליית הגנה, קיבל היום את חולצת ההרכב הראשון במהלך החלק הראשון של האימון, בעוד דאגלאס דה סילבה תורגל בחוליית הקישור. בהמשך שוב החליף גוטמן בין השחקנים, כשדה סילבה החליף את קנדה בהגנה, וטלקיסקי חזר לחוליית הקישור.

בשורות טובות לאדומים הגיעו מדני בונדר, שחזר היום לאימונים אחרי תקופת היעדרות ארוכה בגלל וירוס וזיהום בדמו. גם ערן זהבי, שלא התאמן מתחילת השבוע שעבר בגלל כאבים בשרירי הבטן, שב היום לאימונים.

הרכב משוער: וינסנט אניימה (יניב מזרחי), עמרי קנדה (דמיטאר טלקייסקי), אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, דגלאס דה סילבה, ביבראס נאתכו, אביחי ידין, גילי ורמוט, מהראן לאלה, סמואל יבואה.

עדכון ראשון: 7/12 16:20
עדכון אחרון: 8/12 14:11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully