וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - סכנין: "חשוב לנו לנצח, פחות לתת הצגה"

דור בלך ויצחק סולומון

30.11.2008 / 20:44

עידן טל מתעסק רק בכמות ולא באיכות לקראת משחק הבית של האלופה. ברק יצחקי יחזור להרכב. לחמן ביקש משמעת טקטית מהשחקנים

ראובן עטר ראה את קבוצתו מחמיצה ממצבים נוחים בשבועות האחרונים, והחליט להעלות להם את הביטחון על ידי הקרנת וידאו עם כל השערים שכבשה הקבוצה העונה, באסיפה המסכמת לקראת המפגש מול בני סכנין ביום שני.

"חשוב לנו לנצח מחר, פחות חשוב לתת תצוגה", סיפר עידן טל. "אנחנו רוצים להיצמד למעלה ואנחנו צריכים להתחיל לחזור שוב למסלול של ניצחונות אחרי שלא ניצחנו בשבוע שעבר. בכל זאת יש טירוף לקראת המשחק. אמנם אנחנו לא במיקום שאנחנו רגילים אליו, אבל לא שכחנו את חשיבות המשחק לאוהדים.

"אנחנו חושבים כרגע רק על איך שאנחנו נראה ועל איזה תוצאות אנחנו נשיג", המשיך הקשר. "מעניין אותנו מה שעושות קבוצות הצמרת אבל אנחנו לא רוצים להתעסק בזה יותר מדי. אנחנו רוצים לעשות תוצאות טובות ולהתחיל לנצח בבית וזו השורה התחתונה לקראת המשחק מול סכנין".

יואב זיו עדיין סובל ממיחושים בקרסולו ורק מחר יוחלט האם הוא יעלה בהרכב, כשאלירן דנין ימשיך להחליפו במידת הצורך. טוטו תמוז יהיה כשיר, אך יפתח על הספסל כשברק יצחקי, שגם כן חוזר מפציעה – יחזור להרכב.

על אף דבריו של עידן טל על חשיבות המשחק לאוהדים, פחות מ-3,000 כרטיסים נמכרו עד כה, וההערכה היא שפחות מעשרת אלפים צופים יגיעו מחר לטדי.

הרכב משוער: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלברז, אריק בנאדו, דוד אמסלם, אלירן דנין (יואב זיו), אבירם ברוכיאן, דרק בואטנג, דריו פרננדז, מיכאל זנדברג, עמית בן שושן, ברק יצחקי

לחמן: "מאמין ביכולת של הקבוצה שלי"

"אנחנו צריכים לשחק את המשחק הרגיל שלנו, לסגור אותם, הם קבוצה חזקה שמשחקת בבית ואנחנו צריכים למלא הוראות", אמר היום (ראשון) מאמן בני סכנין, אייל לחמן, לשחקניו בסיום האימון המסכם לקראת המשחק מחר מול בית"ר ירושלים בטדי. לחמן הקרין לשחקניו קטעי וידאו של בית"ר וביקש מהם לשמור על משמעת טקטית.

"בית"ר היא הקבוצה עם ריכוז השחקנים הכי טוב בארץ ללא ספק", אמר לחמן לרדיו קול רגע בעמקים, "זו משימה קשה, אבל אני מאמין ביכולת של הקבוצה שלי לתת פייט לכל קבוצה בכל מגרש. אני מקווה להביא חלק מהאמונה שלי לידי ביטוי. התחלנו תהליך ובסופו של דבר נהיה קבוצה טובה".

על השתלבותו המחודשת בבני סכנין אמר לחמן: "אני מאוד נהנה כאן, לפן הרגשי יש משמעות גדולה בקבוצה כמו סכנין. יש כאן הרגשה של עשייה ומחויבות". באימון המסכם היום הרבה לחמן לעשות שינויים בהרכב שלו, מה שמלמד שהוא עדיין לא נעול על ה- 11 שאמורים לפתוח. שחקן בקבוצה: "זה נראה כאילו הוא חושש ממרגלים של ירושלים. כל כמה דקות הוא עשה שינוי בהרכב. לך תבין מה הולך לו בראש".

המגן איתן עזריה שאינו כשיר לחלוטין יהיה בסגל. הקשרים יניב לוזון וחיים בנון, שנמצאים בשלבי החלמה סופיים מהפציעות שלהם, לא צפויים להיות בסגל. שני אוטובוסים של אוהדים צפויים להגיע מסכנין.

הרכב המשוער: מאיר כהן, עלי עותמן, יא יא פטי, טל חן, בסאם גנאים, מזואה אנסומבו, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, מהראן אבו ריא (יחיאל צגאי), אושרי גיטא אובודו אוקוצ'ה

עדכון ראשון: 30.11 13:13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully