וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר: "שוערים תופסים מולנו ימים טובים"

דור בלך

22.11.2008 / 21:44

ראובן עטר מתרץ את ה-1:1 של בית"ר מול מכבי פ"ת, ויודע: "בלי ניצחונות בית לא נוכל לחשוב על אליפות". אסולין התעמת עם אוהדי בית"ר

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

בבית"ר ירושלים כבר חשבו שהם חוזרים למירוץ האליפות אחרי הניצחון המרשים בנתניה, אבל הערב (שבת) האלופה לא הצליחה לנצח בביתה את מכבי פתח תקוה, סיימה ב-1:1 מאכזב ובסיום הסיבוב הראשון היא רחוקה תשע נקודות מהמקום הראשון, עם ארבעה ניצחונות בלבד ב-11 משחקים. חמור יותר, בית"ר עדיין ללא ניצחון בטדי העונה.

"אין מה לדבר על אליפות"

"אנחנו לא מנצחים בטדי למרות שאנחנו משחקים מצוין", אמר המאמן ראובן עטר, "היריבות לא מבקיעות הרבה נגדנו, אבל אנחנו פשוט לא מנצלים מצבים. יש לנו בעיה ברגל המסיימת ושוערים תופסים מולנו משחקים טובים. בחוץ יש ריכוז טוב יותר, ובבית, מה לעשות, הולך לנו קשה.

"בלי ניצחונות בית לא נוכל לחשוב על אליפות", יודע עטר, "את הסיבוב הזה סיימנו בלי ניצחון בטדי, אבל אם נמשיך ככה גם זה יבוא".

"התחלנו רע, האמצע היה בינוני והסיום היה טוב", סיכם עטר את המשחק, "בסך הכל היכולת טעונת שיפור. מכבי פתח תקוה סגרה ויצאה למתפרצות, מבחינתם הם באו להסתגר וכך יהיה לנו גם במחזור הבא מול בני סכנין. צריך לדעת לצאת ממשחקים כאלה כמנצחים".

עמית בן שושן אמר באכזבה ש"חבל, אנחנו מנסים ונלחמים, אבל היום זה לא הלך כל כך. כרגע אין לנו מה לחשוב על אליפות".

"כרגע לא נכון לדבר על אליפות, למרות שכולנו רוצים את זה", אומר עידן טל, "אנחנו משחקים טוב עד השער, אבל שם משהו משתבש. בשבוע הבא אנחנו נגד סכנין, ונהיה חייבים לתקן את המאזן שלנו בבית".

מאמן היריבה גיא עזורי, שמכיר היטב את טדי, ניסה להסביר מדוע בית"ר מתקשה דווקא בביתה: "טדי הוא איצטדיון סוחף עם קהל שאוהב כדורגל יפה, וכשהדברים לא הולכים לבית"ר, ברור שנוצר לחץ".

ליאור אסולין התעמת לפני המשחק עם אוהדי בית"ר כשהפנה אליהם אצבע משולשת בעקבות הקללות שספג מהיציעים. עזורי סיפר כי "לא ראיתי שזה קרה, אבל אם זה נכון, זה לא מקובל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully