וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחיאל נפצע, במכבי הרגיעו: "הוא יהיה כשיר"

21.11.2008 / 16:28

שחקנה של מכבי ת"א נפצע באימון בגבו אך הוא ישחק בדרבי. נמני תירגל מצבי הבקעה עם שחקני ההתקפה. במכבי מתלבטים בין מלול לשפונגין

שחקני מכבי תל אביב המשיכו גם היום (שישי) בהכנות לקראת הדרבי מול הפועל תל אביב ביום שני הקרוב בבלומפילד. לפני האימון נערכה אסיפה טקטית לקראת המשחק. החלוץ יניב עזרן, שסובל מכאבים בקרסול, נעדר מהאימון. הבלם אבי יחיאל ספג מכה בגבו באחד התרגולים הטקטיים ונטש את האימון, אולם גורם בצוות הרפואי בקבוצה אמר כי הפציעה אינה חמורה ויחיאל יהיה כשיר בוודאות לדרבי.

אבי נמני תירגל היום בעיקר ניצול מצבי הבקעה עם שחקני החלק הקדמי כאשר מרקו בלבול עבד עם שחקני החלק ההגנתי על סגירות נכונות והנעת כדור של שחקני החוליה האחורית. אמש דיבר המנג'ר לראשונה עם התקשורת מאז מונה לתפקידו ואמר בין השאר: "בדרבי, גם כשאתה בא כפייבוריט וגם כשאתה אנדרדוג, דבר אינו בטוח. בדרבי הכל פתוח. יש הרבה שקט סביב הקבוצה ואנחנו מתכוננים למשחק, נקווה שהתוצאה תהיה טובה".

על פי האימון היום נראה שנמני לא מתכוון לערוך שינויים בהרכב לקראת המשחק. ההתלבטות היחידה היא בין דור מלול הצעיר ויובל שפונגין בעמדת המגן הימני. שפונגין החלים לחלוטין מהפציעה בבטנו והוא כשיר למשחק, אולם בצוות המקצועי שוררת שביעות רצון מכושרו של מלול והוא עשוי להמשיך ולקבל אשראי בהרכב גם בדרבי. משה מישאלוב יתופקד שוב בעמדת הקשר האחורי כאשר הליברי דולי ג'ונסון יוסט לצד ימין של הקישור. יאניק קאמאנן יפתח לצידו של איליה יבוריאן בחוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully