וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: קנס בלבד לג'ונסון במשפטו בשבדיה

19.11.2008 / 8:03

בקבוצה חששו שעל הקשר הליברי יוטל עונש מאסר, אך בסופו של דבר הוא נקנס בעשרת אלפים דולר על שנהג בשכרות. שפונגין ושטרית כשירים לדרבי

קשר מכבי תל אביב דולי ג'ונסון נקנס אתמול (שלישי) בשמונים אלף קרונות (עשרת אלפים דולר) בבית משפט בשבדיה בעקבות התקרית בה נתפס נוהג בשכרות בתקופה בה שיחק בסולנה המקומית. הצהובים חששו ממאסר אפשרי שיוטל על ג'ונסון, ושמחו לגלות שמדובר בסופו של דבר בקנס בלבד.

שחקני הקבוצה פתחו אתמול את ההכנות לקראת הדרבי מול הפועל תל אביב ביום שני הבא. מאימון הקבוצה הבוקר נעדרו מאור בוזגלו, שנמצא עם הנבחרת הבוגרת, דור מלול, שהתאמן במדי הנבחרת הצעירה, והקשר דולי ג'ונסון, שסובל מכאבי גב ולא נטל חלק באימון. בקבוצה לא מודאגים מפציעתו של ג'ונסון והוא צפוי להיות כשיר לדרבי.

החלוץ הזמבי עמנואל מיוקה, שצפוי להשתייך באופן קבוע לסגל הקבוצה הבוגרת, נמצא במרוקו לאחר שזומן לסגל נבחרתו. צמד המגנים יובל שפונגין ואורי שטרית החלימו כמעט לחלוטין מפציעותיהם. השניים ערכו אימון מלא וצפויים לעמוד לרשות אבי נמני בדרבי. עדיין לא ברור אם יחזרו להרכב או שימתינו להזדמנות מהספסל.

במכבי תל אביב מורגשת דריכות רבה לקראת הדרבי, והוחלט לבטל את היום החופשי שתוכנן ליום חמישי. "זה שבוע של דרבי, צריך להתאמן ברצינות ויום חופשי אחד בשבוע מספיק", אמר חבר בהנהלה, "אנחנו חייבים לנצח את הדרבי הזה".

עדכון ראשון 18.11.08 13:34
עדכון אחרון 19.11.08 8:03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully