וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: גוטמן העצבני ביטל את יום החופש

מאמן האדומים זעם על ההפסד 3:1 להפועל פ"ת בגביע הטוטו. אוהדי הפועל פ"ת המשיכו לקלל את עמרי רון, החלוץ המושאל ענה בצמד

הפועל פתח תקווה ניצחה הערב (רביעי) את הפועל תל אביב 1:3, כשהשתיים נפגשו במסגרת משחקי גביע הטוטו, אבל במרכז העניינים עמד הקהל של פתח תקוה שלא הפסיק לקלל את החלוץ עמרי רון. הקהל מאמין כי עמרי תופס מקום בקבוצה על חשבונם של שחקני בית ולכן מציג כלפיו גישה עוינת. למרות זאת נראה שהקללות לא השפיעו על השחקן שכבש צמד. "עשיתי את מה שעשיתי בשבילי ובשביל הקבוצה שלי", אמר רון, "אני עושה הכל על מנת להצליח. מרגש לכבוש צמד, במיוחד מול קבוצה גדולה כמו הפועל תל אביב". בסיום המשחק נכנס רון לחדר ההלבשה ואמר לחבריו "אוהבים אותי כאן, הא?".

אוהדי הקבוצה הודו בסיום המשחק כי הקללות שהופנו לרון הגיעו על רקע המחאה ששחקני הבית לא משותפים. אחד האוהדים אמר: "עושים כאן חיים קשים לשחקנים כמו אחמד קאסום, שחקן בית לכל דבר, אבל משתפים שחקנים כמו רון שהגיעו לכאן בכדי להשביח שחקנים של מכבי תל אביב". באתר האוהדים "החזית הכחולה" הגדילו לעשות ולא הזכירו את שמו של רון בהרכב הקבוצה במשחק. במקום שמו נכתב בהרכב שהופיע באתר "זה שהגיע ממכבי תל אביב".

בהנהלת הקבוצה גינו את הקריאות נגד רון. בקבוצה אמרו כי מדובר בשחקן עם פוטנציאל שאם לא ייקלט במכבי תל אביב בעונה הבאה אף עשוי להישאר. יש לציין כי אין זו הפעם הראשונה שהאוהדים מקניטים את רון. הדבר כרגע גם באימון הראשון אליו הופיע, אך רון בחר להתעלם ואמר לחבריו לקבוצה: "אפשר לחשוב שרונאלדיניו הגיע הנה".

המאמן אלי מחפוד התייחס לנושא ואמר: "אני לא יודע מה רוצים ממנו. זה לא נעים, אני יודע, המטרה של כולנו זה להצליח. עמרי צריך לתת תשובה על המגרש ואנחנו צריכים את הקהל איתנו, זו משפחה אחת". בהתייחסו לניצחון, אמר מחפוד: "בדרבי הגענו למצבים וזה לא נכנס. היום זה הצליח. זה ניצחון מאוד חשוב שמחזיר ביטחון, במיוחד שמצפה לנו משחק מאוד קשה בסכנין".

גוטמן עצבני

מנגד, מאמן האדומים אלי גוטמן נראה מאוכזב מאוד מחניכיו, שהציגו יכולת ירודה, והחליט לבטל את יום החופש שהיה מתוכנן למחר. כתחליף, יצטרכו השחקנים להגיע למתחם חודרוב לאימון בוקר.

"הפועל תל אביב שיחקה כדורגל בלי שום מחויבות או התלהבות. זה היה משחק מאוד אנמי ובהתאם לכך גם התוצאה", אמר גוטמן עם סיום המשחק והמשיך, "אני יודע שיש לי הרבה עבודה ואני אדע איך לטפל בזה, אני לא ראיתי שום דבר טוב במשחק הזה, אבל זה משחק שמלמד אותך, כמו כל אימון, כמה דברים. שחקנים צעירים שמקבלים הזדמנות צריכים להגיע רעבים. היום הם הגיעו שבעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully