וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה את בני יהודה 0:1

הירוקים של אלישע לוי עלו עם חולצות זוהרות, אבל הציגו יכולת בינונית שהספיקה לניצחון 0:1 על בני יהודה החלשה והיצמדות למקום הראשון

ליגת העל צמאה לאלטרנטיבה. קבוצה שיכולה להיאבק על האליפות עד הסוף, ולתת פייט לבית"ר ירושלים. פתיחת העונה הצולעת של הקבוצה מהבירה נתנה תקווה לליגה שוויונית. מכבי חיפה של שני המחזורים הראשונים נראתה בדיוק כמו אחת שיכולה לעשות את זה. היא הציגה כדורגל שמח ומתלהב, ונראתה, לראשונה מזה שלוש שנים, כמו שמכבי חיפה אמורה להיראות.

הערב (ראשון) מול בני יהודה, מכבי חיפה לא הייתה זוהרת. טוב, אולי למעט החולצות הנוצצות בצבע ירוק זוהר. הקבוצה של אלישע לוי הייתה בינונית ורדומה, ונהנתה מהברקה אחת של ליאור רפאלוב, שבמבצע משולב עם בירם כיאל, כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-60.

עוד אחד שאפשר לציין בחיפה הוא יניב קטן. החלוץ נראה כמו אחד שחוזר לעצמו. לוקח מנהיגות, בא לקבל כדור, מאיים על השער ומחלק מסירות טובות לחברים. למזלו הרע, החברים שלו לא באו למשחק. שער נוסף של הירוקים, היה מעלה אותם למקום הראשון. ה-0:1, הספיק להם בשביל להיצמד למכבי נתניה בשני.

דווקא ביום לא טוב של חיפה, בני יהודה לא הצליחה לצאת עם נקודות מקרית אליעזר. במחצית הראשונה היא לא נפלה מחיפה, תקפה והגיעה למצבים בזכות משחק טוב של משה ביטון, למרות החמצות גדולות. במחצית השניה, בני יהודה לא נראתה במגרש, והיא תמשיך לחפש את ניצחון הבכורה במקום אחר. בשכונה יכולים להתנחם בדבר אחד. לפחות הם לא ספגו שער בדקה ה-90...

מהלך המשחק

דקה 8: התקפה נפלאה של מכבי חיפה. בוקולי מצא את קטן, שהכניס כדור לפנטאני. הדרום אפריקאי בעט חזק מתוך הרחבה, אך איינוגבה הדף לקרן.

דקה 15: בלדוט בעט כדור חופשי מ-16 מ', דוידוביץ' הדף לקרן בלדוט הגביה את הקרן ומורי המשיך עם הרגל, לידיים של השוער.

דקה 23: קטן הגביה כדור חופשי, בוקולי המשיך עם הראש לעבר השער ואיינוגבה השמיט וקלט.

דקה 26: ביטון השתחרר משני שחקנים ובעט נפלא בסיבוב מ-18 מטרים, דוידוביץ' התעופף והדף לקרן.

דקה 31: קולמה הכניס כדור לבוקולי שבעט נפלא מהאוויר, אבל איינוגבה הוכיח שגם הוא יודע להתעופף ומנע שער בהצלה נפלאה.

דקה 32: ראלי פספס כדור פשוט, קטן הגביה משמאל, אבל קינן בעט ממצב נוח לשמיים.

דקה 43: התקפה מדהימה של בני יהודה. צעירי, כחלון וביטון החליפו מסירות, ובסיומן בעט ביטון מ-10 מטרים כדור שטוח מחוץ למסגרת. החמצה גדולה לכתומים.

דקה 45: שיתוף פעולה מצוין בין כיאל לקטן, האחרון בעט מ-16 מטרים, והכדור חלף בסמוך לקורה.

דקה 50: פנטאני בעט מזווית קשה ופגש רק את הרשת החיצונית.

דקה 56: בוקולי מצא מצוין את כיאל שהמשיך בנגיחה תוך כדי צלילה, אך הכדור חמק החוצה.

דקה 57: איינוגבה השמיט כדור פשוט ברחבה, רפאלוב השתהה ובעט מאוחר, מורי מנע שער בטוח והרחיק את הסכנה.

דקה 60: גול! דאבל פס נפלא בין רפאלוב לכיאל, הסתיים בבעיטה שטוחה של רפאלוב לרשת מול איינוגבה. 0:1 חיפה.

דקה 65: ביטון הגיע למצב של אחד על אחד מול דוידוביץ', שהדף ברגלו את הבעיטה של החלוץ. את הכדור החוזר בעט ביטון החוצה.

הרכב מכבי חיפה: הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, דקל קינן, ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה, ליאור רפאלוב (אייל גולסה, 78), בירם כיאל, ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, יניב קטן (עמרי אפק, 90), ת'מבינקוסי פנטאני (שלומי ארבייטמן, 71)

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, אלי אברבנל, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, עוז ראלי, הרוויה קובצ'ביץ', לירוי צעירי, תמיר כחלון, אסי בלדוט (פדרו גלבאן, 73), תומר חמד (מהראן ראדי, 62), משה ביטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully