וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתה יכול להמשיך לעבוד, אבל בהתנדבות

למנהל הפועל פ"ת עופר צברי, שפוטר מהמועדון, הוצע להמשיך בתפקיד, אך בלי תשלום. השחקנים והאוהדים קיבלו את הידיעה בהפתעה

עופר צברי, מנהל הפועל פתח תקווה בשש השנים האחרונות ואיש המועדון מעל ל-13 שנים, התבשר אמש (שישי) על פיטוריו מהמועדון. לצברי, שבדיוק שוחרר מבית החולים איכילוב ומתאושש מבעיה בריאותית, נאמר כי הוא יפסיק לקבל משכורת, אך אם ירצה יוכל להמשיך בתפקידו בהתנדבות. במקביל נאמר לו כי בימים הקרובים יתמנה מנהל חדש בתשלום.

בתחילת השבוע צפויה להתקיים פגישה בין צברי לקבוצה במטרה לדון על עתידו של צברי במועדון ולארות האם קיימת אפשרות שהוא ימשיך. מנכ"ל המועדון אפי צפריר מסר בתגובה: "ישנן כמה בעיות אישיות שצריך לפתור, יכול להיות שעופר יחזור לעבוד איתנו. אחרי הפגישה נהיה יותר חכמים".

אוהדי ושחקני הקבוצה קיבלו את הבשורה בתדהמה וסרבו להאמין. "כולם אוהבים את עופר, הוא עושה הכול בשביל המועדון הזה ודואג לכולנו", סיפר אחד השחקנים. "אני בטוח שיביאו מישהו אחר, אבל מישהו שיעשה הכול בכזו אהבה יהיה קשה למצוא".

האוהדים, שרואים בפיטורי צברי כצעד נוסף של התרחקות המועדון מזהותו לאחר פיטורים של ותיקים נוספים וגל השאלות שחקנים, לא מתכוונים לעבור על כך בשתיקה. "אחד אחרי השני מעיפים את כל אנשי הפועל מהקבוצה", סיפרה אחת מראשי האוהדים, עדי בילגורי. "מרוקנים את המועדון מהסמלים שלו כדי לשרת אינטרסים זרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully