וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ומכבי פ"ת נפרדו בתיקו 1:1

מכבי פ"ת ומכבי נתניה הציגו כדורגל ירוד, אבל דקה אחת של עניין קבעה 1:1. בסטיאיניני (64) ניצל עוד טעות של שטראובר, שכטר המחליף השווה מיד

המשחק בין מכבי פתח תקווה למכבי נתניה כבר היה בדרך להיכנס לפנתיאון כאחד ממשחקי הכדורגל העלובים ביותר שנראו בכדורגל הישראלי, בכל הזמנים. דקה אחת, טעות שוער ושני מבצעים אישיים של שני חלוצים, עשו את ההבדל, והוציאו אותנו מהמשחק עם איזשהו טעם. קלוש, אבל בכל זאת טעם. 1:1 בסיום.

מכבי נתניה לא דמתה לשום דבר. היא נראתה כבויה, לא רצה ולא רצתה. שחקניה נראו כאילו הם עושים טובה לצופים בהיותם על המגרש. משהו רע עובר על לירן שטראובר. הקפטן של נתניה ספג שוב שער באשמתו (64), מרגלי פאבלו בסטיאניני, והוא ממשיך ביכולתו הרעה ממשחקי ההכנה. למזלה של נתניה, השחקן הרעב היחידי בסגל שלה, איתי שכטר (65) הציל לה נקודה במבצע אישי נאה ובעיטה חדה לרשת של אוהד כהן.

מכבי פתח תקווה יכולה להיות מעודדת. היא לא הציגה כדורגל גדול, אבל שחקניה נלחמו והראו רצון. הזרים החדשים, גרנצ'ארוב ודמבלה הרשימו. הצעירים, חגי גולדנברג הפגינו את הכישרון שלהם. גיא עזורי, בהופעת בכורה, יכול להיות מרוצה. בתוספת חלוץ, הקבוצה שלו תהיה בדרך לעונה נחמדה במרכז הטבלה.

מהלך המשחק

דקה 3: דמבלה בחן את שטראובר ממרחק, שוער נתניה אגרף את הכדור.

דקה 14: פרדה השתחרר מאלמוג כהן ובעט מ-18 מ' כדור פשגע בחרמון ויצא לקרן.

דקה 18: הזדמנות ראשונה לנתניה. דגו הגביה לרחבה, אוקוצ'ה נגח ואוהד כהן הדף מצוין.

דקה 26: גרנצ'ארוב מעד ואיבד את הכדור, דגו הגיע למצב מצוין מול אוהד כהן ובעט לקורה.

דקה 30: בוקסנבוים ופרדה החליפו מסירות, האחרון בעט מחוץ לרחבה כדור שטוח שחלף ליד הקורה של שטראובר.

דקה 45: גולדנברג הכניס את בסטיאניני למצב מצוין בתוך הרחבה, קלמי סבן מנע שער בטוח, כשגלש לרגלי בסטיאיניני וחסם אותו, רגע לפני שהוא כובש.

דקה 64: גול! בוקסנבוים הכניס כדור לבסטיאניני, שעבר את מרין ובעט מזווית קשה לפינה הקרובה של שטראובר, שהיה חייב לעצור את הכדור. 0:1 פ"ת.

דקה 65: גול! שוויון מהיר. שכטר, שתי דקות על המגרש, השתלט על כדור ארוך ששלח אליו פרנסמן ובעט כדור חד ושטוח לפינה של אוהד כהן. 1:1

דקה 73: בסטיאניני קרוב לכיבוש, אך מפספס את הכדור שהוגבה אליו, במקום לבעוט מהאוויר.

דקה 77: בן חיים פרץ נפלא לרחבה, השאיר מאחור את סבן ופרנסמן, אך מול שטראובר בעט לרגליו של השוער.

דקה 79: דמבלה שוב ניסב ממרחק, שטראובר קלט.

דקה 90: שכטר בעט כדור שטוח מקצה הרחבה, כהן ירד טוב ועצר.

הרכב מכבי פ"ת: אוהד כהן; חגי גולדנברג, בובאן גרנצ'ארוב, מוראד מגמאדוב, קובי גנון; סירמאנה דמבלה, סולי צמח, עומר בוקסנבוים (רוביל סרסור, 81), דידי אונגר (עומר דמארי, 58); פאבלו בסטיאניני, דני פרדה (טל בן חיים, 67)

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר; קלימי סבן, לואיס מרין, גולן חרמון (רביד גזל, 76), דדי בן דיין; אלמוג כהן, פרנסמן ביוואן, ברוך דגו, שלו מנשה (טל מעבי, 46); פרנסיס קיויו, אוקוצ'ה (איתי שכטר, 62)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully