וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון הבכורה של בית"ר פוצץ ובוטל. מה חדש?

אסף שקד

24.6.2008 / 17:51

הדאבליסטית פתחה את העונה במגרש בכפ"ס, אבל המרחק מירושלים לא הפריע להמוני האוהדים לקטוע את האימון כבר בתחילתו

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

כ-1000 אוהדים של בית"ר ירושלים שהו במגרש האימונים של בית"ר כפר-סבא, שם ערכה היום (שלישי) בית"ר ירושלים את האימון הראשון לקראת עונת 2008-2009. האימון שהיה אמור להתקיים תחילה בבית וגן, הועבר לאזור המרכז עקב שיזרוע שעובר הדשא במתחם האימונים בירושלים. בעקבות העברת האימון לכפר-סבא, נשארו אוהדים רבים בביתם ובניגוד לאימוני פתיחת עונה בעבר אליהם הגיעו למעלה מ-2,500 אוהדים, מדובר על כמות נמוכה בהרבה. אבל גם כמות זו לא הפריעה להם לטפס על הגדרות, לחדור למגרש ולפוצץ את האימון. לאחר זמן מה ראשי בית"ר החליטו לבטל את האימון.

רימוני עשן, אבוקות ואז הגיע הפריצה המסורתית

משה אוחיון שחתם אתמול על חוזהו בקבוצה, היה הראשון שיצא אל המגרש וערך הכרות ראשונה עם האוהדים. אוחיון שמחליף את השחקן המצטיין של העונה גל אלברמן, קיבל את חולצה מספר 18 שהייתה שייכת בתחילת העונה שעברה לעומרי אפק. האוהדים קיבלו את אוחיון באהבה ואחד האוהדים אף אמר: "הוא לקח מספר אחד פחות מגל אלברמן, אבל אם הוא יתן 70% ממה שאלברמן נתן זה יספיק לנו". שחקן נוסף שלבש בפעם הראשונה בחייו את החולצה הצהובה של בית"ר הוא הקשר הארגנטינאי דאריו פרננדס שהמשיך את המסורת הלטינית ולקח על עצמו את חולצה מספר 23 שהייתה שייכת למילובאן מירוסביץ'.

הקשר עידן טל, עדיין סובל מפציעה והוא לא הגיע לאימון הראשון. בנוסף, גם הקשר האחורי השני של הקבוצה דרק בואטנג לא הגיע לאימון וזאת עקב העובדה שרק ביום חמישי הוא ינחת בישראל. מי שחזרו להתאמן במדים הצהובים שחורים זהו המגן אלירן דנין שחזר לאחר עונת השאלה במכבי חיפה, קובי מויאל ששיחק בהפועל כפ"ס. כמו כן, הצטרפו מספר שחקני נוער לאימונים ביניהם יונתן זדה, מתן בראשי, עידן ורד וטל משעלי. גם החלוץ חן עזריאל שסיכם היום בהפועל פ"ת הגיע לאימון, כנראה האחרון שלו במדי בית"ר לפני המעבר לעולה החדשה.

לאחר 40 דקות, עלו שחקני בית"ר לכר הדשא בזה אחר זה. 2 דקות בלבד על כר הדשא הספיקו לאוהדים שזרקו לכר הדשא מספר רימוני עשן, אבוקות ואז הגיע הפריצה המסורתית. תחילה פרצו מספר אוהדים דרך הגדרות ולאחר מכן נפתח השער הראשי ומאות האוהדים זרמו אל תחומי המגרש וגרמו לפיצוץ האימון עוד לפני שזה התחיל בכלל. דאריו פרננדס, ששיחק ביוון, זכה להכיר מקרוב את הקהל של בית"ר ירושלים והוקף ע"י 400 אוהדים שהניפו אותו על הכתפיים וערכו לו קבלת פנים חמה מאוד. הקשר שנראה בהלם, עטה עליו את הצעיף של בית"ר ירושלים וכמו יתר השחקנים עשה את דרכו חזרה לחדרי ההלבשה, וראשי הקבוצה הודיעו כי עקב המצב, האימון מבוטל.

הקפטן דוד אמסלם אמר לפני תחילת האימון: "אני שמח מאוד לפתוח את העונה, כל פתיחת עונה היא מרגשת מאוד עבורי. קצת מוזר לפתוח את העונה כאן ולא בבית וגן, אבל האוהדים שלנו מגיעים לכל מקום בארץ ואחרי שלושה שבועות שמח לראות אותם שוב. יש לנו שני מחנות אימונים בפתח ואחרי זה המטרה המרכזית שלנו והיא להעפיל לליגת האלופות".

השוער טברקטו קאלה שחזר מחופשה בקרואטיה, אמר לבית"ר.נט: "הייתה לנו חופשה של שלושה שבועות, אני ניקיתי את הראש בקרואטיה ועד ההפסד שלנו לטורקיה נהנתי גם מהמשחקים של הנבחרת. כיף לראות מחדש שוב את האוהדים, סה"כ עבר חודש מאז זכינו בדאבל, אבל זה נראה הרבה יותר והתגעגעו אליהם. יש לנו עכשיו תקופה קשה של חודש מלא באימונים אבל המטרה שלנו ברורה והיא לעלות לשלב הבתים בליגת האלופות. אנחנו מאוד מגובשים עכשיו וניתן לשחקנים החדשים הרגשה כאילו הם בבית כמו שנתנו לי בתחילת העונה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully