וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד ניצחה את מכבי חיפה 0:2

יוסי מזרחי הוביל את קבוצתו לניצחון 0:2 על מכבי חיפה, והבטיח סופית את ההישארות בליגת העל. מקרייב (22) ורביבו (36, פנדל) כבשו

במשך תקופה ארוכה, היו לא מעט פרצופים מודאגים במ.ס. אשדוד. הקבוצה היתה שקועה מתחת לקו האדום, השחקנים נראו כבויים, והירידה לליגה הלאומית נראתה פתאום קרובה מתמיד. לא מעט דברים נוסו במועדון, כולל הבאתו של הסמל הגדול של המועדון, חיים רביבו, כדי שזה ינסה להצית את האש בשחקנים. אלא שדווקא הגעתו של יוסי מזרחי הרימה את הקבוצה מהקרשים, והערב (שבת) היא סיימה את העבודה בסטייל, עם ניצחון 0:2 על מכבי חיפה, אל מול הקהל הביתי באיצטדיון הי"א.

רוני לוי רשם את משחקו האחרון כמאמן מכבי חיפה, אבל ההרכב החלש שהעלה, שכלל לא מעט שחקני נוער, והעובדה שבאשדוד ידעו שלמרות מצבם הנוח יחסית, הם חייבים לעשות את החלק שלהם, לא התקשו שחקניו של יוסי מזרחי להשיג את מלוא 3 הנקודות. חיפה נראתה אומללה במרבית דקות המשחק, ולא סיכן בשום שלב את שחקניו של מזרחי. דימיטאר מקרייב הוריד מהלחץ של המארחים בדקה ה-22, ובדקה ה-34 השלים דוד רביבו את המשימה כשכבש מהנקודה הלבנה, ושלח את האוהדים ביציע לחגוג עונה נוספת בליגת העל.

מהלך המשחק

דקה 6: אשדוד לחצה בפתיחה, ומשה אוחיון שלח כדור מצויין שנעצר רק בקורה.

דקה 22: גול! דימיטאר מקרייב ניצל יציאה לא טובה של יולז'רי, ובעט עם הרבה ביטחון פנימה, 0:1 למ.ס אשדוד.

דקה 36 : גול! שריקי הוכשל ברחבה על ידי מימון, ודוד רביבו ניצל את השריקה לכדור עונשין מ-11 מטרים, כדי להכניע את יולז'רי ולקבוע 0:2 למ.ס אשדוד.

הרכב מ.ס. אשדוד: סמי אג'יי, ליאור ראובן, ודראן יישה, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול, יוסי אופיר, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, משה אוחיון, דודו רביבו, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

הרכב מכבי חיפה: יהב יולז'רי; אייל משומר, דקל קינן, שי מימון, אלירן דנין; מור דהן, בירם כיאל, ליאור רפאלוב, ישראל זגורי; אושרי גיטה, מוחמד גדיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully