וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קיבלנו השראה מקבוצת הכדורסל"

אחרי ה-1:3 על סכנין, ניר לוין הבין שקבוצת הכדורגל של מכבי ת"א לא עומדת בסטנדרטים של המועדון. אלישע לוי: "התחלנו לשחק רק ב-3:0"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מכבי תל אביב השיגה היום (שבת) ניצחון מעודד, 1:3 על בני סכנין, ועל אף ששוב לא הציגה יכולת מלהיבה במיוחד, האוהדים הצהובים בהחלט יכולים לשאוב עידוד מהתוצאה ומשלושת השערים היפים, שמורידים לחץ במאבקי התחתית הלוהטת.

מישאלוב כמו קפטן: "הרצון וההקרבה ניצחו את המשחק"

גם המאמן ניר לוין יודע שקבוצת הכדורגל היא רק חלק ממועדון ספורט מפואר. "קיבלנו השראה מקבוצות הכדורעף והכדורסל שלנו", אמר לוין, "דיברנו על האופי של קבוצת הכדורסל אתמול, ואני שמח שהיום הראינו חלק ממנו ברצון ובנחישות. ניצחנו בצורה משכנעת וזה חשוב להמשך הליגה אחרי הפגרה. עוד לא הבטחנו את ההישארות בליגה, לא נוריד את הרגל מהדוושה. עשינו היום צעד משמעותי בדרך לשם, אבל זה עדיין לא נגמר. לגבי העונה הבאה, אנחנו עדיין לא עוסקים בה. יש זמן, ואני מניח שבמהלך השבועות הקרובים נראה".

הקשר אלן מסודי : "יש אצלנו תחרות גדולה על ההרכב וכל אימון אני צריך להוכיח שמגיע לי לשחק, אבל יש מאמן ורק הוא מחליט מי ישחק. יש עוד ארבעה משחקים לסוף ועוד לא בטוח נשארנו".

על הניצחון הקליל הוסיף מסודי: "אנחנו עשינו את המשחק לקל מכיוון שלחצנו על היריב ולחמנו במשך 90 דקות. אסור לשכוח שסכנין קבוצה טובה מאוד והיא בצמרת. יכול להיות שהפגרה הארוכה היטיבה איתנו, היה הרבה זמן להתכונן כמו שצריך למשחק. התכוננו למשחק הזה כמו לדרבי. אם נשחק כמו היום, אני בטוח שננצח כל משחק".

הבלם משה מישאלוב: "הרצון וההקרבה הם אלו שניצחו את המשחק. עדיין לא נשארנו בליגה. יש עוד 12 נקודות בקופה. אנחנו צריכים לעבוד ולנצח ונראה מה יהיה, לא חושבים עדין על העונה הבאה, אנחנו צריכים לסיים את המשימה של ההישארות בליגה".

דן רומן, שנבחר למצטיין: "היו לי משחקים טובים יותר, אבל מבחינת הסטטיסטיקה זה המשחק הכי טוב שלי מאז החזרה. עוד לא הבטחנו את ההישארות, אבל הניצחון שם אותנו בעמדה טובה לקראת הסוף".

רבאח: "הם כבשו בהתקפה היחידה שלהם"

מאמן סכנין, אלישע לוי, לא אהב את הצורה בה נראו חניכיו: "אני חושב שהקבוצה שרצתה יותר ניצחה. אנחנו דיברנו, והם שיחקו אגרסיבי. שיחקנו מחצית ראשונה רעה מאוד ולא התארגנו טוב לכדורי עומק שלהם. התחלנו לשחק רק ב-0:3 וזה היה מעט מדי ומאוחר מדי".

כשנשאל על השפעת חתימתו כמאמן מכבי חיפה, אמר לוי: "מאז שהודיעו שאני מאמן מכבי חיפה ניצחנו שלוש פעמים ברציפות, אז תמיד כשמפסידים שואלים אם יש קשר להחתמה שלי. היום לא עשינו מה שצריך, זה לא קשור. אני עושה כל מה שצריך".

מגן סכנין עבד ראבח ניסה להסביר את חולשת קבוצתו: "יש לנו עונה באמת טובה, אבל העונה עדיין לא נגמרה. הגענו בדקה הראשונה למצב של אחד על אחד שאם היינו מבקיעים אותו אז הכל יכול היה להשתנות, אבל אחרי זה ספגנו בדקה רביעית וזה הכניס אותנו ללחץ,

"מטבע הדברים אתה מנסה ללחוץ ולהשוות ואתה מסכן את עצמך בהגנה וזה באמת מה שקרה. מכבי הבקיעו שני שערים נוספים בשתי מתפרצות וגמרו את המשחק. במחצית השנייה מכבי הבקיעו שער מההתקפה היחידה שהם עשו במחצית הזו. זה אולי נראה שהתפרקנו אבל זה לא היה ככה".

"היינו קטסטרופה", הוסיף הקפטן, מאיר כהן. "לא חזרנו מהפגרה, ואני לא יודע למה. אין לי הסבר לחוסר המוטיבציה שהפגנו היום. מכבי היו הרבה יותר אגרסיביים רצו יותר, אנחנו לא באנו בכלל למשחק".

הרומני בוגדאן אפוסטו, שחגג השבוע את יום הולדתו ה- 26, אמר: "מכבי היו יותר טובים והיו ראויים לניצחון. אצלנו כולם שיחקו חלש. הם רצו יותר וניצחו. זה הכדורגל. סכנין עשתה הפתעה גדולה העונה, ועכשיו כולם נלחמים נגדנו ורוצים יותר. אנחנו צריכים להפגין חוסן מנטלי ולעמוד במשימה שלנו".

אפוסטו אינו סבור שההפסד חיסל את הסיכויים להגיע לאירופה. "כלום לא השתנה. לפי מה שאני רואה, מכבי נתניה הכי טובים אחרי בית"ר ירושלים, ויגיעו לאירופה. על הכרטיס הנוסף יתמודדו סכנין וקריית שמונה יתמודדו", אומר הרומני. הקפטן כהן: "המאבק יימשך עד למחזור האחרון. ההפסד היום לא הוציא אותנו מהתמונה".

אלישע לוי שטף את שחקניו בהפסקת המשחק בבלומפילד: "הגיע הזמן שתתעוררו, אתם בכלל לא במשחק. אנחנו צריכים להבקיע שער מהיר כדי להכניס אותם ללחץ ולהחזיר אותנו למשחק".

בסכנין זעמו על הבלם, פטי יא יא, שהורחק תוספת זמן. "מה שהוא עשה זה חוסר אחריות", אומר שחקן בקבוצה, שמוסיף: "כבר הפסדנו, הלך המשחק, צריך לחשוב הלאה. אם הוא היה חושב לא היה עושה את הפאול הטיפשי שעשה. מילא אם באדום היה מציל גול שקובע משהו, אבל המשחק היה גמור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully