וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-בית"ר/שמשון: הדרבי הגדול של ת"א

קרן שמש ואייל בן יעקב

15.4.2008 / 21:44

אלי גוטמן, מבקש משחקניו מהירות ודיוק ויפתח עם ג'וניור וארביטמן בחוד. בבית"ר שמשון בעיקר מתרגשים. "הערב הגדול של הכדורגל הישראלי"

הפועל תל אביב ערכה היום (שלישי) אימון מסכם לקראת משחק חצי גמר גביע המדינה מול בית"ר/שמשון תל אביב, שיתקיים ביום רביעי באצטדיון רמת גן (17:45, שידור ישיר בערוץ 1, רשת ב', עדכונים חיים ברדיו תל אביב).

אלי גוטמן ערך אימון טקטי לשחקניו בו ביקש מהם להקפיד על מהירות ודיוק. בזמן האימון נפגע הקשר ברוך דגו בצווארו, אך לאחר כמה דקות חזר להתאמן כרגיל. לפני היציאה לאימון ביקש המאמן משחקניו ליישם את ההוראות הטקטיות במגרש ולהגיע למשחק מלאי ביטחון. בסיום האימון תרגלו השחקנים בעיטות ממצבים נייחים ולאחר מכן בעיטות עונשין.

לרשותו של המאמן אלי גוטמן יעמוד סגל מלא, למעט שי אבוטבול הפצוע שהמריא לבלגיה להיבדק על ידי פרופסור מרטנס. טל חן, שפתח במשחק האחרון מול מכבי נתניה, תורגל בהרכב השני. את מקומו בהרכב יתפוס שלומי ארבייטמן, שישחק לצדו של פאביו ג'וניור. ביברס נאתכו תורגל בקישור האחורי לצידו של מזואה אנסומבו.

הרכב משוער הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, אלין טופוזאקוב, וואליד באדיר, יגאל אנטבי, מזואה אנסומבו, ביברס נאתכו, דמיטאר טלקיסקי, ברוך דגו, שלומי ארבייטמן, פאביו ג'וניור.

שיטרית: "זה המשחק הכי חשוב שלי בשנים האחרונות"

בבית"ר/שמשון תל אביב מורגשת התרגשות מיוחדת לקראת משחק חצי גמר גביע המדינה של הקבוצה מחר (רביעי) מול הפועל תל אביב (17:45, ערוץ 1).

"זה המשחק הכי מיוחד וחשוב שלי בשבע השנים האחרונות" אמר כוכב הקבוצה, עופר שטרית. "זכיתי להיות במעמד חצי הגמר כבר פעמיים, ולטעמי מדובר בערב הכי גדול בשנה של הכדורגל הישראלי". בקבוצה הצליחו לגייס אוהדים רבים, וכ-2000 איש צפויים ללוות אותה למגרש. האוהדים יישבו בשערים 3 ו-17.

"יש הרגשה טובה, הרבה מתח והתרגשות, אבל אנחנו מקווים שהם יעברו ברגע שנעלה על המגרש. העובדה כי כמעט הבטחנו את ההישארות בליגה אמורה להקל עלינו, מאחר והראש של השחקנים יהיה רק במשחק", אמר שי בללי, מנכ"ל הקבוצה. "בשנים האחרונות היו הרבה הפתעות בגביעים באירופה, בצרפת ובאנגליה למשל, והתקווה שלנו היא שגם אנחנו נוכל לעשות את הבלתי ייאמן".

שטרית העדיף לשמור על אופטימיות מהולה בקורטוב ריאליות. "אני מאמין לפני כל משחק ותמיד רוצה לנצח. ברור לי שהפועל ת"א קבוצה טובה מאיתנו בשלוש רמות, אבל אני אף פעם לא מסתכל 'על הנייר', כי תמיד הוא מתקמט או שנמחקים ממנו דברים".

בקבוצה שמו לב לתופעה אירונית משהו, כאשר רבים מאנשי הקבוצה הינם אוהדים של הפועל תל אביב, יריבתם מחר, וביניהם בנו של מאמן הקבוצה רונן ויינשטיין. "הבן שלי בן ה-14 הוא אוהד שרוף של הפועל תל אביב, והוא יהיה מבסוט בכל מקרה מחר, לא משנה מה יקרה". את היחס של אנשי הסינדרלה ליריבתם. מסכם שטרית הוותיק. "לאחרונה, עם ההצלחה בגביע, חזר לי התיאבון לשוב לרמות הגבוהות. הכי נחמד יהיה לעשות עונת פרישה בהפועל תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully