וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ניצחה 0:1 את מכבי פ"ת

אחרי מחצית ראשונה עלובה, כבש תיירי טאזמטה את שער הניצחון. דירסאו וסטרול הורחקו. המלאבסים ממשיכים במומנטום השלילי

כ-1,000 אוהדים ראויים הערב (שבת) לעיטור של כבוד. הם אמיצים, הם נחושים, הם עשו דרך קשה ועברו 90 דקות של שיממון במשחק הניצחון של מכבי נתניה 0:1 על מכבי פתח תקווה באצטדיון האורווה, במסגרת המחזור ה-25 של ליגת העל. את הקרח שבר חלוץ נתניה תיירי טאזמטה עם פתיחתה של המחצית השנייה (46). אפילו מספר הכרטיסים האדומים שנשלפו במשחק (דירסאו וסטרול) עלו על מספר השערים.

הניצחון של מכבי נתניה ממשיך לשמור את הקבוצה של ראובן עטר במקום השני, כשהיא ביתרון של שלוש נקודות על פני השלישית בטבלה, מכבי חיפה. נתניה נהנתה מהפסדיהן של קרית שמונה (למכבי חיפה) ובני סכנין (לבני יהודה) כדי להשיג דריסת רגל נוספת כסגנית ובמקום שמוביל בעונה הבאה לגביע אופ"א. אולי הניצחון ישקיט קמעה את 'פרשת הביטוח' שהסעירה את הקופסא לאחרונה. כזכור, השוער לירן שטראובר הצטלם לחברה המתחרה, בחברה שמפרסמת נתניה.

הקבוצה של גיא לוזון, שספגה במחזור הקודם רביעייה מבית"ר ירושלים, נכנסה רשמית בשבוע שעבר למאבק ההישרדות. ההפסד היום סיבך אותה עוד יותר בתחתית. ללוזון מאזן עלוב מאז שב לקבוצת האם שלו - ניצחון אחד, שתי תוצאות תיקו וחמישה הפסדים. פתח תקווה מרוחקת עדיין שש נקודות ממ.ס אשדוד, שתפגוש ביום ראשון את מכבי תל אביב. בשבוע הבא מחכה למלאבסים התמודדות לא קלה בצפון הרחוק, נגד קרית שמונה. אם החבורה של לוזון לא תתחיל לצבור נקודות הקו האדום יתקרב מהר יותר מכפי שנדמה לה.

מהלך המשחק

דקה 20 - את המשחק הדי משעמם הפרה בעיטה חופשית, בה זכתה נתניה כ-20 מטרים משערו של כהן. החלוץ פרנסיס קיויו בעט רע החוצה.

דקה 46 - גול! אחרי מחצית ראשונה רעה ביותר, כמעט ללא אף אירוע מרטיט ליד אחד משני השערים, חלוץ נתניה תיירי טאזמטה קבע 0:1 לקבוצתו, מבישול של אוקוצ'ה.

דקה 72 - אדום! חאבייר דירסאו ספג כרטיס צהוב שני תוך מספר דקות מעטות.

דקה 75 - אדום! אבי סטרול התחשב במכבי פתח תקווה ולא רצה להשאיר את קבוצתו ביתרון מספרי, אז גם הוא ראה את הכרטיס הכהה ונשלח לעשות מקלחת מוקדמת.

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן, עומר דהר, מורד מגמאדוב, קובי גנון, סולי צמח, רועי בקל, חאבייר דירסאו, בלסינג קאקו, לירן כהן, עומר דמארי, דובב גבאי.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, לואיס מרין, אבי סטרול, קלמי סבן, טל מעבי, אלמוג כהן, שניר גואטה, יחיאל צגאי, אובודו אוקוצ'ה, תיירי טאזמטה, פרנסיס קיויו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully