וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרי: "לבית"ר יש מיליונים, לנו לב ונשמה"

אסף שקד ויצחק סולומון

10.3.2008 / 18:35

מאמן אחי נצרת מאמין שהרוח יכולה לנצח את החומר של בית"ר, במפגש הגביע (ג', 20:15, 5+ לייב). אמסלם: "אני חולם על גביע הרבה זמן"

בית"ר ירושלים סיימה הערב (שני) את הכנותיה לקראת משחק שמינית גמר הגביע מול מכבי אחי נצרת (שלישי, 20:15, ספורט 5 + לייב). אחרי שחלפה על פני סכנין לאחר דו קרב פנדלים, בשורות האלופה לא רוצים להסתבך בעילוט, שם מצפה להם קבלת חמים חמה מאוהדי המארחת.

"זה משחק חשוב מאוד, מזמן לא לקחנו גביע ואנחנו מאוד רוצים את התואר הזה. אני מקווה להניף גביע, זה הרגע שאני חולם עליו הכי הרבה", אמר דוד אמסלם. הרצון של אמסלם, שכבר חווה אליפויות עם בית"ר, הוא גם רצון אוהדי הקבוצה לזכות בדאבל היסטורי.

היום אחר הצהריים קיימה הקבוצה את האימון המסכם במגרש בכפר סבא, משם המשיכה לבית מלון בצפון שם תשהה עד המשחק. לרשותו של יצחק שום יעמוד סגל מלא כולל שני המגנים שחוזרים מהשעייה, יואב זיו וכריסטיאן אלברז וכולל הבלם שמעון גרשון, שנעדר משני משחקי הליגה האחרונים.

במהלך האימון לא תרגל שום את ההרכב שיפתח ורק סמוך לשריקת הפתיחה הוא יחשוף את ה-11 שלו. כפי שהדברים נראים כעת, יבוצעו שני שינויים מההרכב שניצח את חיפה, זיו ואלברז יחזרו להגנה ואילו עידן טל יוסט מעמדת המגן הניסיונות לקישור על חשבון סזאר ויסה שירד לספסל. בחוד ימשיכו עמית בן שושן ואנטונלי רומולו לשתף פעולה.

"אני מאוד מקווה שהבדלי הרמות בין הקבוצות ייראו על המגרש", אמר בלם הקבוצה שמעון גרשון, לאתר הרשמי של בית"ר, "אני מקווה שזה יהיה משחק שונה ממה שהיה בסכנין, שם היה קשה מאוד. הגביע הוא מטרה חשובה מאוד בשבילנו, ואנחנו רוצים אותו בשביל האוהדים וגם בשבילנו".

מכבי אחי נצרת אמנם הפסידה ביום שישי האחרון להפועל פתח תקוה בליגה, אבל הקבוצה מהלאומית נמצאת לאחרונה בכושר לא רע, ושחקניה מקווים להפוך לסינדרלה של שלב שמינית הגמר. עידן טל לא מזלזל לרגע ביריבה מהליגה השנייה. "זה יהיה משחק קשה מאוד. אי אפשר לדעת איך המשחק יתפתח, אם הוא יתחיל קשה, הוא יהיה קשה לכל אורכו. אסור לזלזל באחי נצרת, למרות שהם מליגה נחותה מאתנו".

למעלה מאלף אוהדים של בית"ר ירושלים צפויים להגיע לעילוט כשהנהלת הקבוצה פרסמה היום הודעה בה היא מבקשת מהאוהדים לשמור איפוק ולא להיכנס לעימותים מיותרים על הקהל המקומי.

עייאש: "נוכיח שאנחנו יודעים לארח"

"זה משחק בו אתם יכולים לקבל צל"ש או טר"ש. תאמינו בעצמכם. הם שווים מיליונים, אבל לנו יש לב ונשמה. בבית שלנו, עם הקהל שלנו, אנחנו מסוגלים לנצח. כל אחד מכם צריך לתת אלף אחוז מעצמו. זה משחק שיכול להכניס אתכם לתודעה הארצית", כך אמר המאמן מכבי אחי נצרת, שמעון הדרי, לשחקניו, באסיפה ערב משחק הגביע מול האלופה.

המאמן הדרי קיים הערב את האימון המסכם באצטדיון בעילוט, לאור זרקורים. החזרה הגנרלית נועדה גם לבדוק את כשירות שני הגנרטורים ששכרה הקבוצה במיוחד למשחק, בעלות של 20 אלף שקל.

"ניתן להם את כל הכבוד שבעולם, אבל אנחנו רוצים לנצח אותם", אומר קפטן מכבי אחי נצרת, אשרף סולימאן, שהוסיף: "אם היינו משחקים עשרה משחקים, בית"ר היו מנצחים אולי בתשעה. במשחק אחד ובודד הכול יכול לקרות".

המגן הימני יוסף מועד סובל מפציעה אך יהיה כשיר. הקולומביאני קרלוס סבדיוס ימשיך בחוליית הקישור, שם עשוי חיים סילבס הוותיק לאבד את מקומו. הצעיר המוכשר המקומי תייסיר אבו חאמד ימשיך לקבל אשראי, כמו גם החלוץ החם בשבועות האחרונים, מהראן ללה.

שיחת הימים האחרונים הייתה האבטחה הקפדנית שמתכננת משטרת ישראל. 450 שוטרים, 100 מאבטחים, ידאגו להפרדה מוחלטת של שני מחנות האוהדים, בתקווה שהמשחק יעבור בשלום ביציעים. הנהלת נצרת מתכננת לקבל את פני אוהדי בית"ר עם מגשי בקלאווה. "נוכיח להם שאנו יודעים לארח", אמר היושב ראש, כאיד אבו עייאש.

לאבו עייאש הגיעה היום פנייה נרגשת מנכה צה"ל, אוהד מושבע של בית"ר, שביקש לצפות במשחק. "אהלן וסהלן, תגיע לעילוט, ותהיה אורח הכבוד שלנו", ענה היו"ר הנצרתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully