וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא ניצחה את מ.ס. אשדוד 2:4

23.2.2008 / 20:25

אשדוד כבר ראתה את עצמה נחלצת מהתחתית עם 0:2 על כפר סבא, אבל אז הגיע סמואל יבואה ועם שלושער ענק קבע 2:4 לאורחים. חזן בצרות

איך שגלגל מסתובב. במשך דקות ארוכות הערב (שבת), הרגיש אלי אוחנה את הזיעה על מצחו מתגברת, בעוד קבוצתו שוב עמדה בפני מצב לא פשוט ונראתה בדרכה להפסד נוסף, לאחר שספגה שני שערים בעשר הדקות הראשונות במשחק מול מ.ס. אשדוד. אלא שהאורחים סירבו להתפרק, ביצעו מהפך מרשים, ניצחו 2:4 באיצטדיון הי"א, בעיקר תודות לשלושער גדול של סמואל יבואה, והראו פעם נוספת שמקומם הוא בחלק העליון של הטבלה, לא בתחתון.

ליגת העל משוועת למשחקים כמו של אשדוד וכפר סבא, שהביא איתו שתי קבוצות רעבות במיוחד, כדורגל מהיר והתקפי, 6 שערים, ולא מעט רגעים דרמטיים. קבוצתו של אוחנה, שנמצאת בתקופה לא פשוטה בעצמה, הגיעה לאחר ההפסד בשבוע שעבר למכבי נתניה (2:1), ובדקות הראשונות של המשחק נראה היה שהם בדרכם להפסד נוסף, לאחר שדמיטר מקרייב העלה את המארחים ליתרון כבר בדקה ה-7, ועידן שריקי קבע 0:2, רק עשר דקות מפתיחת המשחק.

אלא שאוחנה לא איבד את הראש, העלה את ביל גונזאלס במקומו של עידן שום, ומיד קיבל ממנו הזדמנות מצויינת, שהובילה לשער של סמואל יבואה. שתי דקות מאוחר יותר, והמומנטום הכפר סבאי נמשך, לאחר שדאגלס דה סילבה ניצל הרמה של ישראלביץ' והשווה ל-2:2. במחצית השניה הושלם המהפך לאחר שיבואה מצא את שערו השני, ושתי דקות בתוך זמן הפציעות הוסיף עוד אחד כדי לקבוע שלושער, ושלח את אשדוד, שהמשיכה להראות סימני חיים מעודדים, להמשיך להתמודד עם בערת התחתית.

מהלך המשחק

דקה 7: גול! הגבהה מצויינת של ליאור ראובן, מצאה את דרכה לדימיטאר מקרייב, שנגח את הכדור לפינה הנגדית והכניע את לויטה, 0:1 לאשדוד.

דקה 10: גול! איזו פתיחה מהממת של אשדוד! מהלך קבוצתי נהדר מרגל אל רגל, הסתיים אצל יגאל שריקי, שקיבל את הכדור שלושה מטרים מהשער ושלח את הכדור פנימה, 0:2 לאשדוד.

דקה 24: גול! סמואל יבואה התחיל את הקאמבק של כפר סבא עם שער מצמק, שקבע 1:2 לאשדוד.

דקה 26: גול! הקצב המטורף נמשך, לאחר שרק שתי דקות לאחר השער המצמק, דגלאס דה סילבה נגח הגבהה של ישראליביץ' וקבע שיוויון מדהים, 2:2.

דקה 55: גול! המהפך המדהים הושלם, לאחר שהכדור שהוגבה לרחבה הגיע ללא הפרעה ליבואה, שנגח בקלות, 2:3 גדול לכפר סבא.

דקה 70: ליאור ראובן וגיז'רמו ישראלביץ' ראו שניהם כרטיס אדום, לאחר שהתעמתו ביניהם, ושתי הקבוצות נשארו בעשרה שחקנים.

דקה 92: גול! סמואל יבואה רושם שלושער נהדר, עם הקפצה מעל אג'יי, וסוגר את הסיפור. 2:4 ענק של כפר סבא.

הרכב מ.ס אשדוד: סמי אג'יי, ליאור ראובן, ודראן יישה, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול, יוסי אופיר, משה אוחיון, דוד רביבו, אחמד קאסום, עידן שריקי, דימיטאר מקרייב.

הרכב הפועל כפר סבא: אוהד לויטה, אורי אוזן, דגלאס דה סילבה, גיל קין, לירודיאו גונזלבאש, יעוזה אבובקרי, עידן שום (ביל גונזאלס 24'), בן לוז, גיז'רמו ישראלביץ', מאור מליקסון, סמואל יבואה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully