וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה רוצה את ג'ון קולמה

19.12.2007 / 21:28

בסביבתו של רוני לוי אמרו כי הוא רוצה את קשר סכנין כבר בחלון ההעברות בינואר. דוידוביץ' על ה-0:2 בגמר : "שמח לעזור לקבוצה"

שרון בוקוב

בימים אילו, כאשר בית"ר ירושלים דוהרת בבטחה, גם אם לא תמיד ביכולת מזהירה, אל עבר אליפות שנייה ברציפות, גביע הטוטו עבור מכבי חיפה מהווה סיבה אמיתית למסיבה. אחרי שעברו בבעיטות הכרעה בשלב חצי הגמר את האלופה המכהנת ושבדרך, ניצחו חניכיו של רוני לוי בגמר את בני סכנין 0:2 מצמד של רנאטו.

הקבוצה של אלישע לוי לא הפסידה למכבי חיפה העונה בליגה בשני מפגשיה, אבל דווקא בפעם החשובה יותר מבחינתה, מעמד הגמר, נחלה הפסד. הקבוצה מהגליל פתחה בהתלהבות, אבל דעכה ונכנעה לבסוף. כעת, היא תוכל להתרכז יותר בליגה ואף בגביע המדינה, בתקווה לשחזר את ההיסטוריה שעשתה ב-2004.

מאמן חיפה רוני לוי התלהב מיכולתו של הקשר הקולומביאני של בני סכנין, ג'ון קולמה. בסביבתו של המאמן הירוק אמרו כי ייתכן והקשר יעבור לקבוצה מהכרמל כבר במהלך חלון ההעברות בינואר או בסוף העונה.

השוער ניר דוידוביץ' התבקש להתייחס לשאלה כיצד הוא מרגיש לאחר שוויתר על הטיפולים באיטליה ונשאר לשחק: "כל עוד אני יכול לעזור למכבי חיפה, מה טוב. סך הכול זה היה משחק קשה מאוד נגד קבוצה טובה מאוד. אני שמח שניצחנו".

הבלם אלון חרזי התייחס לעובדה שהמאמן רוני לוי תיפקד אותו כחלוץ בשתי הדקות האחרונות של המשחק כאשר הכניס אותו במקום רנאטו ואמר: "18 שנה לא שיחקתי חלוץ ורוני לוי מאוד הפתיע שתיפקד אותי כך. אני מאושר על הזכייה".

בסיום המשחק באו אנשי סכנין בטענות קשות כנגד שופט המשחק, מנשה משיח. לטענתם, משיח לא היה צריך להרחיק את איליה יבוריאן, אלא דווקא את בירם כיאל, שאמר בתגובה: "לא הייתה עבירה ולא היה מקום להרחיק אותי". המאמן רוני לוי הוסיף כי לדעתו משיח שפט בצורה טובה את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully