וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי ייעדר חודש

חלוצה של בית"ר ירושלים סובל משבר בזרת רגלו. בית הדין של ההתאחדות דן בערעורה של הקבוצה, ההחלטה תתקבל במועד אחר

ברני ארדוב

צילום ועריכה: אמיר לב

אבן עזרא: "לדחות את ערעור בית"ר ולהחמיר בעונשה"

בית הדין של ההתאחדות לכדורגל דן בער ביום שני בערעור שהגישה בית"ר ירושלים. כזכור, הקבוצה נקנסה בשני משחקים ללא קהל, אחרי שאוהדיה ביזו את דקת הדומיה לזכרו של יצחק רבין במשחק נגד מכבי חיפה בקרית אליעזר. בבית הדין שררה אווירה מתוחה וקשה, בעיקר בזכות עימות בין התובע מטעם ההתאחדות, שלום אבן עזרא ליו"ר בית"ר ירושלים אלי ארזי.

אבן עזרא פתח את הדיון וטען כי העונש שקיבלה בית"ר ירושלים לא מספיק חמור. אבן עזרא אמר: "אנחנו דנים על ההתנהגות הבלתי ספורטיבית, שהיא המהות של מה שאוהד הכדורגל אינו רוצה לראות במגרשים. אם העבירה שבה אנו עוסקים, אינה התנהגות בלתי ספורטיבית, אז איני יודע מה היא התנהגות בלתי ספורטיבית. צריך לקבל את ערעור ההתאחדות, לדחות את ערעורה של בית"ר ירושלים ולהחמיר את עונשה".

אלי ארזי אמר בתגובה: "הערעור שלהם לא היה ולא נברא אילולא אנחנו היינו מגישים ערעור. רק שאמרתי שאלך עד הסוף, החליטה ההתאחדות להגיש את ערעורה".

עו"ד אלעד אייזנברג שייצג את בית"ר ירושלים אמר: "זה שאף אחד לא אוהב את הקריאות זה לא מה שהופך אותם לעבירה. זו הפעם הראשונה שמעמידים לדין על התבטאויות, שהן לא קריאות גזעניות עפ"י תקנון המשמעת. עו"ד אבן עזרא התעלם משירי השואה, הקללות בהמנונים ושאר השירים. חשוב להדגיש את ההבדל בין התנהגות שאינה הולמת לבין התנהגות לא ספורטיבית".

דייני בית הדין אמורים לפרסם את החלטתם בשלב מאוחר יותר, ככל הנראה רק ביום שלישי.

"אנחנו מקבלים עשרות טלפונים מאנשים שנפגעו"

אמש (ראשון) בסיום משחק הניצחון של בית"ר ירושלים על מכבי נתניה (0:1) נזרקו אבנים ממרפסת אחת הדירות המקיפות את אצטדיון הקופסה, אל עבר אוהדי האלופה. המיידים, ככל הנראה אוהדי מכבי נתניה, נעצרו על ידי המשטרה.

בעקבות זריקת האבנים והתעלמותה של התקשורת וההתאחדות ממה שקרה, התייחס דובר בית"ר ירושלים, עודד זרגרי, שאמר באתר הרשמי של האלופה: "זו בושה וחרפה שאף אחד בהתאחדות לכדורגל לא נתן את הדעת למה שקרה אתמול. אתמול נזרקו אבנים רבות לעבר היציע שבו ישבו אוהדי בית"ר. מהבוקר אנחנו מקבלים עשרות טלפונים מאוהדים שנפגעו ודורשים תשובות. אנחנו יודעים שכרגע בהתאחדות מתעסקים וחוגגים את ההגרלה של הנבחרת ואנחנו חושבים שמה שארע אתמול הוא דבר שאסור שיקרה".

זרגרי מחה על האדישות כלפי האירוע החמור: "אנחנו לא מבינים איך זה שאתמול עשרות מאוהדינו היו קרובים להפגע פגיעות קשות ואחד מהם קיבל טיפול רפואי. לאף אחד זה לא מזיז, אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אילו אוהדי בית"ר הם אלה שהיו זורקים את האבנים. אני מניח שההתייחסות לכך הייתה הרבה יותר גדולה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

"תגובתה המהירה של בית"ר שלופה מהמותן"

בהתאחדות זעמו על דברי דובר בית"ר והגיבו לתוכנם: "תגובתה המהירה והמתלהמת והשלופה מהמותן של בית"ר ירושלים, עוד לפני שבדקה איתנו האם אנחנו פועלים בנושא, ואצה רצה לה לתקשורת, מעידה על שטחיות ולא ברור מה מטרתה. לעצם העניין, אנו נפנה למשטרה כנהוג במקרים שכאלה, על מנת לקבל את הדו"ח שנגע למשחק ועל סמך זה יוחלט האם להעמיד לדין".

תגובתה הרשמית של ההתאחדות מצאה לנכון גם לעקוץ את בית"ר. "אנו מקווים שהאנרגיה שבית"ר משקיעה כנגד ההתאחדות, תופנה לטיפול בתופעות הגזענות והאלימות שכה נפוצות אצל חלק מאוהדיה, ושגורמות לאוהדים רבים אחרים של הקבוצה להדיר רגליהם מטדי. אוהדים אלה פונים אלינו באין ספור טלפונים, פקסים ומיילים כדי שנפעל בנושא".

מכה לבית"ר: יצחקי ייעדר חודש

בבית"ר ירושלים היו מרוצים מאוד מהניצחון אמש על נתניה. הקבוצה פתחה פער של חמש נקודות מהמקום השני ושמרה על פער שמונה הנקודות ממכבי חיפה, בה רואים בבירה את היריבה האמיתית. בקבוצה היו מרוצים בעיקר ממשחקם של עידן טל ותומר בן יוסף. טל אתמול תופקד בתפקיד מעט שונה ממה שהוא רגיל ושיחק מתחת לחלוץ. בן יוסף שהוקפץ להרכב רק מספר שעות לפני המשחק שיחק מצוין, וכמו טל קיבל מחמאות רבות גם מחבריו וגם מהצוות המקצועי.

מי שמתחיל לגלות יציבות הוא שוער הקבוצה טברטקו קאלה, שהציג משחק מצוין אתמול והוא בעל מאזן הספיגה הנמוך בליגה. קאלה לא ספג שער במשך ארבעה משחקים רצופים, ובבית"ר כמובן מרוצים מאוד מהיכולת שמציג השוער. קאלה מתכוון כבר תקופה ארוכה להגיש בקשה לאזרחות ישראלית ומבית"ר נמסר שכשיתחיל בתהליך הם יתמכו בשחקן. התהליך הארוך יכול לאפשר לבית"ר לצרף זר נוסף לקבוצה. יואב זיו הרשים במשחקו אתמול את המנהל הספורטיבי של ברוז' מהליגה הבלגית. גם נציג של קבוצת לוקרן ישב ביציע והתרשם ממספר שחקנים.

למרות ששיחקה אתמול, תתייצב היום הקבוצה לאימון צהריים זאת לקראת משחק רבע גמר גביע הטוטו ברביעי מול מכבי פ"ת. בבית"ר מתכוונים להתייחס למפעל ברצינות ולעלות עם הרכב חזק. במהלך היום ספגה הקבוצה מכה קשה, כאשר התברר כי ברק יצחקי שנפגע בזרת רגלו במשחק אתמול, ייעדר חודש, במהלכו הוא יעבור שיקום מהפציעה וינסה להתאושש מהשבר. החלוץ צפוי לנסוע באופן מיידי לפרופסור מרטנס בבלגיה בכדי לעבור אבחנה נוספת והמשך טיפול.

יצחקי אמר על הפציעה: "התברר שיש לי שבר באצבע, זה תהליך החלמה די ארוך, משהו כמו חודש ימים שאני לא אוכל להתאמן, אני אופטימי וחושב שיהיה בסדר". טל נפגע גם הוא ושוב בצלעותיו, והוא כנראה ינוח ביום רביעי, כשגם שמעון גרשון בספק למשחק.

הקבוצה סגרה תאריכים למחנה אימונים בפגרת החורף באילת. הקבוצה תצא למחנה אימון מסורתי אשר החל בימי לואיס פרננדז וייערך לקראת תום השנה האזרחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully