וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה סגרה מעגל

אריק רחמיאן

29.9.2007 / 23:36

סגנית האלופה חיכתה זמן רב לנקמה ספורטיבית באשדוד והשיגה את מבוקשה עם 1:6 מוחץ. בן זקן מגבה, חזן: ”זו לא תצוגה מבישה”

זקני מכבי נתניה מדברים היום סוף סוף על שהצליחו להשיג את הנקמה הספורטיבית המיוחלת באשדוד. בנתניה זוכרים היטב את התבוסה, 6:0, במחזור הראשון לפני עשור כשנתניה רק שבה לליגה הראשונה לאחר שנים בליגת המשנה. כזכור, ספגה נתניה מאשדוד שישייה במשחק שהתקיים בהרצליה ולפני ארבע שנים שוב הביסה אשדוד בביתה את נתניה. "זוהי נקמה מתוקה" אמרו הערב גורמים בנתניה.

מאמן נתניה ראובן עטר אמר בסיום: "במחצית הראשונה הגענו להרבה מצבים ולא כבשנו. במחצית השנייה הרחקת השחקן והכיבוש הוציאו להם את האוויר".

איתי שכטר ספג ביקורת חריפה ממאמן אשדוד אלון חזן תוך כדי המשחק על כך שלא הפסיק את המשחק, בעקבות לכאורה, פציעה של שחקן אשדוד. מאמן נתניה ראובן עטר, שהיה עד לעניין, תיחקר קצרות את שכטר מייד כשהחליפו. משהבין עטר כי חלוצו לא ראה את שחקן אשדוד שוכב על הדשא ביקש משכטר לגשת למצלמות הטלוויזיה כדי להתנצל ולהסביר מדוע המשיך לשחק עד שכבש את שערו השני "לך תתנצל ותסביר לכולם בשידור חי מדוע לא הפסקת את המשחק", אמר עטר לשכטר שעשה כדברי המאמן.

איתי שכטר: "ההרגשה טובה. אני מבקש סליחה, לא ידעתי שהיה לאשדוד שחקן שנפצע, הייתי ברחבה ולא ראיתי שחקן שנפל. היינו צריכים את שלוש הנקודות, אנחנו עם הפנים קדימה". דור בלך ומשה בוקר מעיתון "הארץ" מוסיפים כי החלוץ הנתנייתי צפוי לקבל ביממה הקרובה זימון לנבחרת הבוגרת של ישראל. "אני לא חושב על זה עכשיו", הגיב שכטר לדברים.

שיפור גדול חל הערב במעמדו של גורג' בה, החלוץ הצרפתי, וזאת לאור היכולת הטובה שגילה באימוני אמצע השבוע וכן המשחק היום, זאת לאחר שהיה מועמד להיחתך בעקבות ההופעה החלשה שלו בהפסד לסכנין. במכבי נתניה מביעים סיפוק גדול מהעובדה שהשחקן מגלה יכולת מצוינת לאחרונה. לעומתו, החלוץ סבסטיאן רוזנטל, שגילה יכולת מצוינת בגביע הטוטו באמצע השבוע, נראה מאוכזב ואף המום בסיום המשחק על כך שלא שותף. מאוכזב נוסף מקרב הזרים הוא הקשר הרומני זאנו בונדיאה, שגם לא שותף במשחק ונראה כעוס ועצבני. כזכור, ספג בונדיאה ביקורת חריפה על הופעתו החלשה במשחק מול סכנין. לעומתם, שיפור ניכר ביכולתו של קלמי סבן, שהיה נתון לביקורת רבה על יכולתו לאחרונה. בנתניה אומרים הערב: "קלמי השתפר והוא חוזר לעצמו".

הבעלים דניאל יאמר, ששב בסוף השבוע ארץ מעסקיו, נכנס בתום המשחק לחדר ההלבשה ולחץ את ידי כל השחקנים והצוות המקצועי ואף אמר "כל הכבוד על המשחק". ליאמר נודע כי מנהל הקבוצה, גדי חן, חוגג מחר יום הולדת, והוא איחל לו מזל טוב, נטל בקבוק מים והחל להשפריץ עליו כאשר כל שחקני הקבוצה מצטרפים לחגיגה. בנתניה כבר אומרים כי לראובן עטר מחכה 'כאב ראש גדול ובריא' בעמדת המגן משמאלי וזאת לאור היכולת המצוינת שמגלה טל מעבי בשני המשחקים האחרונים אחרי שהחליף את דדי בן דיין, שיחזור לסגל בשבת הקרובה לקראת המשחק מול מכבי פתח תקווה.

חזן: "לא הייתי קורא לזה תצוגה מבישה"

מאמן מ.ס אשדוד, אלון חזן, אמר בסיום: "המשחק היה בסדר גמור עד לשער של נתניה, כשהשחקן שלנו שכב. קיבלנו אדום, ובמצב הנוכחי לא היה לנו מה למכור. נתניה ניצלו את זה. לא הייתי קורא לזה תצוגה מבישה. ספגנו שישה שערים שבכל אחד מהם אנו יכולים להתפאר בשותפות מלאה. זה קורה, אם זה מה שהיינו צריכים לשלם אז שילמנו. יש משחק שבוע הבא, עלינו לתקן את הבעיות".

משה בוקר מ"הארץ" מוסיף כי ג'קי בן זקן, האיש החזק במ.ס. אשדוד, אינו מתכוון לבצע זעזוע בעמדת המאמן גם לאחר התבוסה הביתית מול מכבי נתניה. בן זקן החליט לתת גב חזק למאמן שלו אלון חזן, למרות הקריאות של האוהדים וחלק מחברי ההנהלה בסביבתו של בן זקן, לפטרו. חזן ובן זקן לא התרגשו מקריאות האוהדים ואמרו: "הם צודקים. מגיע להם לראות כדורגל טוב יותר".

בסיום המשחק אמר בן זקן לחזן כי יש לו יד חופשית לשחרר שחקנים ולצרף שחקנים חדשים, בלי קשר לתקציב הקבוצה. "יש כסף, אין כסף, אלון יוכל להביא שחקנים", אמר בן זקן, "והכי חשוב להביא בלם". נראה כי הבלם הברזילאי, אנדרי לואיס, ישוחרר וחזן ינסה לצרף בנוסף לבלם עוד שני שחקנים לחלק האחורי של הקבוצה. אחד המועמדים לעזוב הוא השוער הגנאי סמי אג'יי. במוקמו מיועד להצטרף שוער ישראלי ומשבצת הזר תנוצל בעמדת הקישור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully