וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משיח לא יבואה, מכבי

17.9.2007 / 22:23

גם המאמן החדש-ישן של מכבי ת"א, ניר לוין, לא הצליח להושיע אותה מהצרות. הצהובים נכנעו 1:0 לכפ"ס משער של סמואל יבואה

מכבי תל אביב פגשה הערב (שני) את הפועל כפר סבא במסגרת המחזור השלישי בליגת העל. הצהובים הפסידו 1:0 והם עדיין ללא ניצחון בליגה ועם נקודה אחת בלבד. כפר סבא, לעומת זאת, עם פתיחת עונה מצוינת עם שבע נקודות.

ניר לוין הוא האיש למשימות מיוחדות. בשנים האחרונות הוא התקבע על תקן המושיע, כאשר הוא מגיע לקבוצות באמצע עונה, מייצב את המערכת, הרבה בעזרת שלוותו וקור רוחו, ועושה מלאכה טובה. כך הוא עשה במכבי תל אביב בקדנציה הראשונה שלו בקבוצה בעונת 2000/1 כשהחליף את שרף והביא לצהובים שני גביעים, כך עשה אשתקד בהפועל תל אביב. אולם נראה שהשנה הוא לא יודע לאיזה מיטה חולה הוא הכניס עצמו. הצרות שפוקדות את קרית שלום נראות כהרבה יותר ממשבר חולף וזה יוכרז כנס אם לוין יצליח להוציא משהו מהקבוצה, לפחות כפי שהיא נראית כיום.

במכבי עשו את כל המאמצים להכשיר את הקפטן אבי נמני, אבל הוא, כמו כל חבריו, שוטטו במגרש מבלי לעשות שום דבר חיובי. בתור התחלה יהיה טוב אם לוין יחליט כיצד הוא מייצב את ההגנה הרעועה שלו. וגם את הקישור. וגם את ההתקפה. מכבי תל אביב הציגה הערב את אחד המשחקים הגרועים והמביכים בהיסטוריה שלה. האימפריה לשעבר בקושי עברה את החצי, ולולא נאיביות של חלוצי כפר-סבא המשחק היה נגמר בתוצאה אסטרונומית.

נשיא הפועל כפר סבא אלי טביב התאהב במאמנו אלי אוחנה. המשחק היום, כמו רבים אחרים, מסביר למה. אוחנה, בתקציב לא גדול מאוד, הרכיב קבוצה שמשחקת כדורגל חכם ויפה. אבל הבעיה של הקבוצה הזאת נעוצה באופי שלה. הירוקים מהשרון הגיעו לכל כך הרבה הזדמנויות במהלך המחצית הראשונה ולא היו מספיק תכליתיים וחדים כדי לשים אחד מהם ברשת. למזלם, החולשה הנוראית שהפגינה מכבי תל אביב, איפשרה להם להגיע למצבים נוספים, מהם הצליח יבואה לכבוש בדקה ה-71 ולאסוף עוד שלוש נקודות. כששתי התל אביביות ומכבי חיפה מקרטעות למדי, כפר סבא, שלא ספגה עדיין שער חובה, בהחלט יכולה להתברג במקום נאה בצמרת.

מהלך המשחק

דקה 6 - בן לוז קיבל כדור מישראלביץ', עשה הטעייה מצוינת ובעט מכ-16 מטרים, אבל לא מספיק חזק. יבריץ' הדף והגנת הצהובים הרחיקה.

דקה 17 - תורו של בן לוז לאיים על שער הצהובים. הקשר שלח בעיטה חזקה מכ-25 מטרים, יבריץ' שוב הצליח להדוף, הפעם לקרן.

דקה 21 - גיז'רמו ישראלביץ' הגביה כדור מצוין אל מפתן רחבת החמש, סמואל יבואה עמד חופשי, אחרי שמרכז הגנת מכבי שכח לסגור אותו. אבל הגנאי נגח ברשלנות לידיו של יבריץ', שקלט.

דקה 23 - מכבי סוף סוף הגיעה לחצי הזדמנות. רודי חדד הרים כדור חופשי מאגף ימין, יוסי שבחון התרומם לנגיחה, שהלכה מעל המשקוף.

דקה 37 - הכדור הגיע לגיז'רמו ישראלביץ' לאחר הרחקה לא מוצלחת של ההגנה הצהובה, והקשר שלח כדור מסובב סמוך לקורה.

דקה 59 - יאניק קמנאן קיבל כדור במחצית המגרש של היריבה, התקדם איתו ושלח בעיטה חזקה, שפגעה בשחקן כפר סבא ויצאה לקרן.

דקה 63 - טעות חמורה של דרגוסלב יבריץ' והכדור של ישראלביץ' פגש את המשקוף. מזל גדול למכבי תל אביב.

דקה 71 - גול! אבי קנפו חדר לרחבה והכניס כדור, שפגע באחד משחקני מכבי תל אביב, הגיע ליבואה, שהפעם לא התבלבל מול יבריץ'. 0:1 מוצדק לכפר סבא.

דקה 74 - מכבי כמעט הצליחה להשוות אחרי שהשפיץ של הנעל של יוסי שבחון שלח את הכדור לקורת כפר סבא.


הרכבים:

מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', יובל שפונגין, עוז יפרח, ניסו קפילוטו, אורי שטרית, דור מלול (ארז מסיקה, 74), אבי נמני, יוסי שבחון, רודי חדד (אוראל אדרי, 63), יניב עזרן (דודו ביטון, 57), יאניק קמנאן.

הפועל כפר סבא: אוהד לויטה, אורי אוזן, דגלאס דה סילבה, לירון זרקו, לירודיאו גונזבלש, אלירן סיימון, אביחי ידין, בן לוז (יעוזה אבובקרי, 78), גיז'רמו ישראלביץ', אבי קנפו (גיא דיין, 84), סמואל יבואה (קובי מויאל, 90 +2).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully