וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "נקווה שנחזור לאופ"א גם בעונה הבאה"

אריק רחמיאן

30.8.2007 / 22:35

ראובן עטר נשאר אופטימי למרות ההדחה של נתניה מאירופה. אוקוצ'ה ירק על אוהדים. ביקורת על שכטר. דוארטה: "נתניה? קבוצה נחמדה"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

זה היה קרוב, אבל בסוף שוב נשארנו עם המחמאות. מכבי נתניה הפגינה היום (חמישי) יכולת לא רעה מול לייריה הפורטוגלית, מילאה את איצטדיון קרית אליעזר באוהדיה הנרגשים והייתה קרובה להעפלה היסטורית בגביע אופ"א, אבל הפסידה 1:0 ועפה מאירופה.

"רוצים להגיע כל שנה למקומות האלה:

מאמן הקבוצה, ראובן עטר, נשמע מאוכזב בסיום. "הגענו למצבים, אבל החמצנו", אמר עטר, "היה להם שוער גדול, שהציל להם כמה גולים בטוחים. לא כבשנו לצערי, אבל אני גאה בשחקנים. הם נתנו את המקסימום, אני מרוצה מהיכולת שלנו , אבל זה הכדורגל. לא כובשים, וסופגים".

עטר נשאל על המערך של קבוצתו, שלא יצר לה מספיק ליד השער של הפורטוגלים. "הם קבוצה שמאומנת היטב ומאורגנת טוב בחלק האחורי" טען המאמן, "הגענו לשלושה-ארבעה מצבים מצוינים, וזה אמור להספיק באירופה, אבל החמצנו.

"אני מקווה שנמשיך לשחק טוב בעונה הזאת כדי להגיע גם בשנה הבאה לגביע אופ"א. זה שהבאנו את כל נתניה לקרית אליעזר נותן לנו הרגשה טובה, ואנחנו רוצים כל שנה להגיע למקומות האלה".

לואיס מרין: "שיחקנו היום נגד קבוצה מצוינת. השוער שלהם תפס יום, ועצר כמה כדורים שהיו חייבים להיכנס לשער, אין מה לעשות יש גם ימים כאלה. אני מאוד מאוכזב, אבל אין מה לעשות, זה הכדורגל, ממשיכים הלאה".

איתי שכטר: "אני יכול רק להצטער על כך שאיכזבנו הערב את כל הקהל הגדול שבא לעודד אותנו, אבל אין מה לעשות, זה המקצוע שבחרתי בו ואני צריך להמשיך ללכת הלאה. יכול מאוד להיות שגם חוסר הנסיון שלנו באירופה קצת השפיע על יכולתנו היום. השוער שלהם היה מצוין והציל אותם. אני באופן אישי נפצעתי, תפסתי "רגל-עץ", אבל לא יכולתי להשאיר את חברי על המגרש והמשכתי לשחק. אני מקווה לימים טובים יותר".

דניאל יאמר: "ברור שאנחנו מאוכזבים. סך הכל זו הייתה הופעה טובה שלנו. אני רוצה להודות לקהל הנפלא שהגיע לפה כדי לעודד אותנו, אבל כל שנותר לנו זה לקוות שנמשיך במסורת הזו ושנגיע למעמד הזה בכל שנה".

דור בלך, ממערכת "הארץ", מוסיף כי בסיום המשחק התעמת החלוץ אובודו אוקוצ'ה עם אוהדי הקבוצה שקיללו אותו ואף ירק עליהם.

מאמן לייריה, דוארטה: "החלטתי להכניס את מיגל, שכבש את השער, רק במחצית השנייה משום שיש לנו משחק ליגה חשוב כבר ביום ראשון, ורציתי לרענן את השורות. זאת הסיבה שעשיתי שלושה חילופים הרבה לפני שהמשחק הסתיים. כך אני נוהג, לחלק את הכוחות בין השחקנים. אני שמח שהשחקן המהיר הזה כבש את השער לזכותנו".

"נתניה היא קבוצה נחמדה" ניסה להחמיא הפורטוגלי, אבל נשמע מתנשא, "נהניתי לשהות בישראל. אני מאמין שנתניה עוד תגיע להישגים באירופה".

ההתנהגות המופתית של אוהדי מכבי נתניה במהלך המשחק לא נעלמה מעיניהם של המשקיפים שנשלחו מאופ"א. אחד מהם אמר לבכיר בנתניה: "אני מוכרח לציין את ההתנהגות של האוהדים לאורך המשחק, ואני רוצה לשבח אתכם על הארגון של כל הערב הזה". גורם בכיר בקבוצה מוסיף: "למרות האכזבה מההפסד, אנחנו לוקחים הכל בפרופורציה וזוכרים את הדברים החיוביים מהמשחק. היה ברור לנו שחוסר הניסיון ישפיע".

תמיר כהן, שהיה אחד מהמצטיינים, שיחק לאורך כל המחצית השנייה עם קרסול פגוע, והתעקש להישאר ולא להתחלף. בנתניה שיבחו הערב את השחקן. באשר לשכטר, גורם בצוות המקצועי ניסה להסביר את יכולתו: "העובדה שהוא החמיץ גרמה לו לאבד מהביטחון. צריך לזכור שהוא שיחק מהדקה ה-60 עם פציעה של רגל עץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully