וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סליחה, תקאלה

31.7.2007 / 23:01

בית"ר שלטה בקופנהאגן, גם אחרי ההרחקה של בואטנג (53), אבל טעות נוראית של קאלה איפשרה לאלבק (9) להכריע את ההתמודדות, 0:1

בית"ר ירושלים עלתה הערב (שלישי) למשחק הראשון מבין שניים מול פ.צ קופנהאגן במוקדמות ליגת האלופות עם אחד ההרכבים המרשימים שקבוצה ישראלית העמידה אי פעם. היא הניעה כדור בצורה מרשימה, שלטה במשחק במשך רוב הדקות, אבל בסופו של דבר קרה לה מה שקרה לקבוצות הישראליות לא פעם ולא פעמיים - שער מקרי מטעות נוראית שהכריע את המשחק לרעתה. בדקה ה-9 יצא שוער הרכש טברטקו קאלה בצורה חסרת אחריות, מה שהוביל לשער קליל של מרכוס אלבק, ש-81 דקות מאוחר יותר התברר כשער הניצחון. 0:1 לקופנהאגן, ונתראה בשבוע הבא בירושלים הבנויה.

בית"ר תעבור את הדיוטי פרי הדני מצוידת באופטימיות מסוימת, למרות שלא הבקיעה את שער החוץ היקר כל כך, ולמרות שתיאלץ להסתדר בגומלין ללא שירותיו של דרק בואטנג, שהורחק בצהוב שני בדקה ה-53. אבל לצד האופטימיות תשב לה תחושת הקיפוח, בעקבות שער חוקי שהבקיע כריסטיאן אלברז במחצית הראשונה, שנפסל בטענת נבדל לא מוצדקת. חבל.

מגיע הרבה כבוד לבית"ר. האלופה הישראלית הייתה עדיפה לכל אורך 90 הדקות, על אף ששיחקה במשך 37 הדקות האחרונות ב-10 שחקנים ושיריבתה, זו שכל כך חששנו ממנה, כבר החלה את עונת 2007/8. ללא שום ספק, בית"ר נראתה הקבוצה האיכותית יותר, ושחקניו של שום לא נבהלו מהפיגור המוקדם.

קחו את אותה היכולת, עם הפעלתנות של מיכאל זנדברג וברק יצחקי באגפים, האחריות של גל אלברמן מאחור והיציבות של הרביעייה האחורית, בתקווה שעידן טל וטוטו תמוז יהיו מסוכנים יותר, וקאלה לא יאבד את הראש - תחליפו את הפארקן באצטדיון טדי מלא בירושלמים נלהבים ונרגשים, וחניכיו של יצחק שום חייבים לעלות לכר הדשא עם תחושה שזה לא רק אפשרי להפוך את הקערה על פיה, אלא שזה הישג שהם אמורים לרשום. בדיוק בשביל זה משלם להם ארקדי גאידמק.

מחצית ראשונה

דקה 4: התקפה מהירה של הדנים עברה מימין לשמאל, וגרונקיאר סיים אותה עם בעיטה גבוהה מחוץ לרחבה.

דקה 9: גול! כדור ארוך שנשלח לנורדסטרנד לרחבה הבית"רית גרם לקאלה לצאת מקו השער ללא סיבה נראית לעין, מה שאיפשר לחלוץ הדני למסור רוחב למרכוס אלבק, וזה גילגל מ-10 מטרים לרשת החשופה. 0:1 לקופנהאגן.

דקה 24: זנדברג פרץ לרחבה משמאל, ומסר אחורה לאלברמן, אבל לקשר יצאה דרדרלה מצחיקה שלא סיכנה את השער.

דקה 38: שער חוקי-לכאורה של בית"ר נפסל, לאחר שהשופט חוליאנו רודריגז סבר (שלא בצדק) שכריסטיאן אלברז היה מעבר להגנה הדנית. הגבהה מצוינת לרחבה הגיעה למגן הצ'ילאני, שהרשית מקרוב, אבל המשרוקית צפצפה בטענה שתמוז הכניס את חברו לנבדל, מה שהוכח כלא נכון בהילוכים החוזרים.

דקה 42: אלברז שבר את מלכודת הנבדל ואיפשר לאלבק לקבל מסירת הקפצה בתוך הרחבה, אבל הבעיטה של האחרון הלכה ישירות לידיו של קאלה, שהדף את הכדור. בקרן לאחר מכן השתטח קאלה והציל נגיחה מצוינת של אלבק. אלברז הרחיק את הריבאונד מרחבת החמש לפני שחלוץ דני עט על המציאה.

מחצית שנייה

דקה 53: בית"ר נותרה ב-10 שחקנים. בואטנג ביצע עבירה מאחור, שתי דקות אחרי שנשלף לו כרטיס על כניסה מסוכנת, והשופט רודריגז הראה לו את הצהוב השני. הגנאי נשלח למקלחת מוקדמת, ולא ישחק בגומלין.

דקה 64: יצחקי הפך את הכדור למירוסביץ', ששלח רוחב מסוכן לרחבת החמש, אבל זנדברג לא יכול היה להגיע כדי לדחוק פנימה את ההזדמנות המצוינת.

דקה 77: זנדברג הפתיע עם בעיטה מ-25 מטרים, וכריסטיאנסן הדף לקרן. אותה קרן הניבה הזדמנות טובה של יצחקי, אבל הכדור חלף מעל המשקוף.

הרכבים:

פ.צ קופנהאגן: יספר כריסטיאנסן; וויליאם קויסט, ניקלאס ינסן, מיכאל גראבגרד, ברדה האנגלאנד; אטיבה האצ'יסון, מיכאל סילברבאואר, יספר גרונקיאר, ראסמוס וירץ; מורטן נורדסטרנד (אילטון אלמיידה, 66), מרכוס אלבק (האצ'יסון,71)

בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה; כריסטיאן אלברז, אריק בנאדו, שמעון גרשון, יואב זיו; גל אלברמן, דרק בואטנג, עידן טל, ברק יצחקי, מיכאל זנדברג (עמרי אפק, 85); טוטו תמוז (מילובן מירוסביץ', 60).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully