וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בערוץ הספורט זועמים על אייל ברקוביץ'

רנן פריד

27.2.2007 / 8:30

מי יכול לסרב לגאידמק? אחרי שסיכם על חוזה טאלנט שמנמן בערוץ הספורט, החליט ברקוביץ' לעבור למתחרים ב-one ובמחלקת הספורט המתגבשת של 99fm

בערוץ הספורט שוקלים לתבוע את אייל ברקוביץ' על הפרת הסכם. ברקוביץ' ועורכי דינו הגיעו להסכמה ולנוסח סופי ומחייב של הסכם עם ערוץ הספורט לגבי השתלבותו של שחקן העבר במערך הפרשנים הבכירים של הערוץ. לדברי הערוץ, בחר ברקוביץ' בסופו של דבר להפנות עורף ולהפר את הסיכומים שהושגו.

ברקוביץ' חתם לבסוף חוזה עם אתר ONE, אשר אנשיו אמורים להקים את מחלקת הספורט ברדיו 99fm, אותו רכש המיליארדר ארקדי גאידמק וכל זאת מבלי לעדכן את אנשי ערוץ הספורט.

על פי ההסכם עם ערוץ הספורט, ברקוביץ', המשמש כחבר פאנל בתוכנית "יציע העיתונות" היה אמור לקבל חוזה טאלנט למשך שלוש שנים, ולהשתלב בצורה אינטנסיבית יותר בפעילותו בערוץ, כולל הגשת תכנית שבועית יחד עם איציק זוהר, אשר קיבל גם הוא הצעה להצטרף לרדיו 99fm, אולם סרב.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי גם בערוץ 10, שם משמש ברקוביץ' כפרשן בתוכנית "סיפור המחזור" המשודרת מידי שבת, שוקלים כעת את המשך ההתקשרות עמו. אבי בר, מנכ"ל ערוץ הספורט אמר: "למרות הסיכום שהיה לנו עם איל, הוא בחר להפר אותו. איל ילד גדול ואחראי לבחירותיו. שיהיה לו בהצלחה".

את תגובתו של איל ברקוביץ לא היה ניתן להשיג, עורכת דינו לימור בלדב (המשמשת, למרבה האירוניה, גם כשדרנית בערוץ הספורט) סירבה להגיב.

מערוץ 10 נמסר: "כשנקבל את פרטי ההסכם נבחן אם ברקוביץ' עדיין כשיר לשמש כפרשן"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully