וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולטר סמית': "תיקו יהיה טוב עבורנו"

לי בוץ

13.2.2007 / 8:23

גלזגו ריינגר'ס, מלווה בזמר-טייס ברוס דיקינסון מ"איירון מיידן", נחתה בארץ לקראת המשחק מול הפועל ת"א. ברדה ואבוקסיס צפויים לפתוח

הפועל ת"א פתחה הערב (שני) באופן רשמי את ההכנות למשחק גביע אופ"א מול גלזגו ריינג'רס ביום רביעי הקרוב בבלומפילד. הקבוצה התאמנה בשעות הערב בבלומפילד, כשבמקביל נחתה בארץ היריבה הסקוטית. אחד הטייסים במטוס שהנחית את הקבוצה היה ברוס דיקינסון, סולנה של אחת מלהקות המטאל הגדולות בכל הזמנים, "איירון מיידן". דיקינסון הוא אוהד מושבע של הקבוצה וביקש מחברת התעופה, בה הוא עובד בתור תחביב, להטיס את הקבוצה לארץ ובחזרה.

ניר לוין, שעבורו יהיה זה המשחק הראשון במפעל עם הקבוצה, יחסר במשחק את חאבייר פאאס, שירצה עונש הרחקה בעקבות שלושה כרטיסים צהובים. אי לכך אמור טל חן לחזור למרכז ההגנה לאחר שמול מכבי נתניה תופקד כקשר אחורי. מי שצפויים לקבל את חולצת ההרכב ביום רביעי הם אליניב ברדה ויוסי אבוקסיס, כשמי שיפנה את מקומו יהיה איבן יוליץ'.

עם זאת, במהלך האימון תירגל לוין מספר הרכבים שונים שהעידו על כך שהוא אינו פוסל אפשרות לעלות עם ואליד באדיר כבלם במקומו של חן. במצב כזה נראה כי וולינגטון יקבל את הקרדיט בקישור האחורי.

ראשי קבוצת הניהול של הפועל ת"א, מוני הראל ושחר בן עמי, כמו גם הצלע השלישית, שמעון צטרון, הגיעו לאימון על מנת לדרבן את השחקנים. בתוך כך, הודיע הערב ציטרון כי הוא חוזר לקבוצת הניהול לאחר שרק לפני שבועיים הודיע כי הוא עוזב לטובת עסקיו הפרטיים.

מהפועל נמסר כי קבוצת הניהול בראשות מוני הראל שמחה לקבל הודעתו של ציטרון על חזרתו, וכי מאז שהודיע על פרישה הוא היה נתון תחת לחץ בלתי פוסק של אוהדים ושחקנים אשר קראו לו לשוב לקבוצה. מאחר שההפועל עברה זה עתה טלטלה, החליט ציטרון לחזור.

עוד נמסר מהקבוצה כי אצל ציטרון, הידוע כאוהד הקבוצה בדמו, האהבה גברה על כל שיקול הגיוני, כלכלי ופרטי והוא מבקש לקרוא לכל אותם אוהדים חמים, שדחפו אותו חזרה לקבוצה, לרכז כל מאמץ ולתת כתף כי רק יחד נוכל לעבור את המשימה ולהמשיך את החלום האירופי.

מחר תקיים הפועל את האימון המסכם במתחם האימונים בוולפסון, ולאחר כן תתכנס בבית מלון שם תשהה עד למשחק. מנגד, הסקוטים, שנחתו הערב בישראל, יקיימו מחר שני אימונים - האחד בשעות הבוקר בוולפסון והשני בשעות הערב בבלומפילד.

דגו: "נעשה את ההפרדה מהליגה"

שביט אלימלך, שכבר היה שותף ללא מעט סנסציות אדומות באירופה, דיבר על המטרות של הקבוצה ביום רביעי: "אנחנו רוצים לצאת מהמשחק עם משהו ביד, שיהפוך את ההתמודדות למרתקת יותר. הכדורגל האנגלי והסקוטי הוא מטורף, אי אפשר לדעת איזו תוצאה תספיק לנו לגומלין. בכל מקרה בלי תוצאה טובה בבית, אי אפשר יהיה לעבור שלב. כדורגל זה לא מדע מדוייק, אפשר ב-0:1 לעבור וב-0:2 לא לעבור".

על מניין הפצועים של הסוקטים, אמר השוער: "ברמות ובמעמדים האלה זה לא משמעותי. אני בטוח שיש להם מחליפים לא פחות טובים, בכל זאת מדובר באחת משתי הקבוצות הבכירות בסקוטלנד. זה כדורגל שהוא ברמה יותר גבוהה מהליגה שלנו".

"צריך להנות מהמשחק", המשיך אלימלך, "זה משחק ביתי, עם הקהל הגדול שלנו. צריך לעלות בלי לחץ ולזכור שבמדובר ב-180 דקות ולא במשחק אחד. אם נהנה מהמשחק גם נוציא תוצאה טובה. אני בטוח שתהיה הרבה עבודה לי ולהגנה כי הם קבוצה יותר טובה מאיתנו, אבל בבית אני אף פעם לא מגיע כאנדרדוג וחושב תמיד איך להוציא תוצאה טובה".

ברוך דגו הוסיף: "זה לא יהיה קל, במיוחד בגלל שריינגר'ס באים אחרי ניצחון במשחק חוץ. אנחנו מתכוננים אליהם בהתאם, עושים את ההפרדה מהליגה ושמים את הכל בצד. אני בטוח שכל אחד ירצה לתת מעצמו בשביל הקהל ובשביל הקבוצה. לא כל יום אנחנו משחקים באירופה, ועוד נגד מעצמה כמו ריינג'רס. אני לא רוצה להבטיח שנעבור אותם, אבל בטוח שכולם יתנו הכל על מנת לנסות ולהמשיך את החלום הזה".

על העובדה שפעם נוספת במשחק של הפועל באופ"א, אצטדיון בלומפילד לא צפוי להיות מלא, אמר דגו: "אני לא יודע כמה אוהדים יגיעו ביום רביעי, אבל האוהדים שלנו אף פעם לא איכזבו אותנו ואני מקווה שגם הפעם הם יגיעו בהמוניהם ויעודדו אותנו. בלעדיהם יורד לנו הרבה מהכוח שיש לנו". על הפער מול בית"ר בליגה, אמר הקשר: "עברתי הרבה בכדורגל כך שבעיני הליגה לא גמורה, כרגע הראש שלנו באירופה ואנחנו לא חושבים על זה, כשהליגה תגיע נתרכז בה".

סמית': "אנחנו רוצים להעביר את ההכרעה הביתה"

ובחזרה לסלבריטי הגדול שנחת עם הקבוצה, ברוס דיקינסון מ"איירון מיידן". מסתבר שהסולן-טייס כבר סידר לעצמו כרטיס לבלומפילד ויישאר כאן עד יום חמישי. הקשר של דיקינסון עם ראשי גלאזגו נוצר דרך המנג'ר וולטר סמית', שהוא מעריץ מושבע של הלהקה. דיקינסון עצמו אמר היום: "הייתי אמור לטוס לשוויץ, אבל כששמעתי שהריינג'רס טסים לישראל, ביקשתי מייד להטיס אותם. אני חייב להודות ששאר חברי הלהקה שלי הם אוהדי כדורגל גדולים יותר ממני, אלא שהם בצד של ווסטהאם. בכל מקרה, אני מתכוון לעודד את הריינג'רס במשחק".

מנג'ר הקבוצה וולטר סמית' התייחס לעובדה כי הגיע ללא שישה שחקנים פצועים: "זו סיטואציה רעה לכל קבוצה. נכנסתי לתפקיד לא מזמן ונצטרך להסתדר עם מה שיש לנו. בשלב כזה כל משחק קשה, אנחנו לא מצפים לפחות מזה. זה משחק חשוב מאוד עבורנו, אף אחד לא רוצה להפסיד באירופה. הטקטיקה תהיה להוציא תוצאה טובה, תיקו תהיה תוצאה טובה עבורנו. אנחנו רוצים להעביר את ההכרעה הביתה".

על חילופי המאמנים אצל האדומים, אמר המאמן: "נחכה ונראה איך ישפיע השינוי על הפועל, זה יכול לעשות להם גם טוב. צפיתי בהם רק בוידאו, אבל היו לנו אנשים שראו את המשחקים האחרונים שלהם. אתה לא מגיע לשלב כזה באופ"א ומשחק נגד קבוצות חלשות. טבעי שהמשחקים יהיו קשים".

סמית' סיפר גם על המצב של קבוצתו בליגה הסקוטית: "אנחנו כבר לא יכולים לקחת את המקום הראשון בסקוטלנד בגלל הפער מסלטיק. המקום השני חשוב בגלל ליגת האלופות, אבל אנחנו עדיין רוצים לעשות הישגים יפים באופ"א".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully