וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואטנג: "מאמן גאנה לא מכיר אותי"

אסף שקד

6.2.2007 / 15:52

קשר גאנה, שיחזור לסגל בית"ר בראשון, לא זומן למשחק מול ניגריה. קורנפיין נפצע ובספק קטן למכבי פ"ת. אוהדי בית"ר יאכלסו את כל המזרחי

חלוץ בית"ר ירושלים ברק יצחקי, שלא התאמן בחודש האחרון בגלל פציעה, חזר היום (שלישי) לאימונים מלאים, ולמרות התקופה הארוכה בה נעדר, נראה בכושר טוב.

למרות זאת, בצוות המקצועי מעריכים כי השחקן לא ייכלל בסגל לקראת המשחק הקרוב מול מכבי פ"ת, ועשוי לחזור למגרשים רק בעוד כשבוע וחצי, למשחק החוץ מול הפועל פ"ת. אולם בקבוצה לוקחים בחשבון כי משחקה האגרסיבי של הפועל פ"ת של אייל לחמן יכול לגרום להחמרת פציעתו, ולכן רק סמוך למועד המשחק אם יחזור לסגל.

מי שעשה את הדרך ההפוכה לרשימת הפצועים הוא השוער איציק קורנפיין, שנטש את האימון בגלל כאבים בכתף. קפטן בית"ר הצטווה לנוח לפחות יום אחד, אך בקבוצה מעריכים כי יהיה כשיר ליום ראשון ויפתח בהרכב. אגב, כשנפצע קורנפיין לפני המשחק הקודם מול מכבי פ"ת הוא לא שותף בסופו של דבר.

הקשר הגנאי דרק בואטנג נשאר מחוץ לסגל נבחרתו, שתפגוש הערב (שלישי) את ניגריה במשחק ידידות, שיתקיים באנגליה. הקשר לא שותף במשחקי נבחרתו מאז המונדיאל, וכעת לאחר חילופי המאמנים הוא צפוי להישאר מחוץ לסגל גם במשחקים הבאים.

"אני לא כועס או מאוכזב שלא זימנו אותי לנבחרת", סיפר בואטנג למקורביו, "כמובן שהייתי שמח לשחק עם הנבחרת, אבל המאמן החדש כנראה לא מכיר אותי. אני מאמין ביכולתי ויודע שאחזור לשחק במדי הנבחרת בעתיד".

הקשר, אגב, צפוי לחזור לסגל בית"ר במשחק הקרוב מול מכבי פ"ת, לאחר שריצה עונש השעיה. בקבוצה חשבו תחילה כי בואטנג יורחק לשני משחקים בעקבות האדום השני שספג מול מכבי הרצליה, אך עד כה לא קיבלה בית"ר הודעה על פיה בואטנג יחמיץ את המשחק ביום ראשון.

החזרה של הגנאי להרכב רק תגרום ליוסי מזרחי כאבי ראש נוספים בקישור, מאחר שגל אלברמן וז'וזה רמאלו הציגו יכולת מצוינת ב-0:3 על מכבי חיפה.

הר געש צהוב-שחור ביציע המזרחי

קב"ט בית"ר ירושלים מנחם נידם ויו"ר הקבוצה אלי ארזי הגיעו היום (שלישי) לסיכום עם משטרת ירושלים על פיו כל היציע המזרחי יעמוד במשחק הקרוב לרשות האוהדים הירושלמים. אוהדי מכבי פ"ת, לעומת זאת, יישבו ביציע הצפון-מערבי.

למעשה, זוהי הפעם הראשונה העונה שכל היציע המזרחי יהיה מאוכלס באוהדים בצהוב-שחור. גורם בקבוצה אמר בנושא: "העונה פתחנו דף חדש עם האוהדים. אנחנו מאוד מרוצים מההתנהגות הנהדרת של הקהל, ואנחנו עושים ונעשה הכל כדי לרצות אותם כמה שניתן. אנחנו מקווים שהיציע המזרחי יהיה מלא ביום ראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully