וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עונת התמוזים

27.1.2007 / 19:30

טוטו תמוז כבש צמד, בית"ר ניצחה 0:2 את אשדוד ומי זוכר דיבורים על משבר. הקבוצה מהבירה אותתה ליריבותיה שחבל על המאמץ שלהן העונה

בית"ר ירושלים בדרך לאליפות, תתחילו להפנים. כשהיריבות של הקבוצה מהבירה סובלות מתקופות לא טובות, הן לא מנצחות הרבה יותר משני משחקים. הדיבורים על משבר אצל יוסי מזרחי, אלי ארזי ושות' היו מוקדמים והערב (שבת) הם הוכיחו את זה מול מ.ס. אשדוד המאוד בינונית.

אלון חזן מאמן מצוין, ככה לפחות שמענו מכל מי שמגדיר את עצמו כפרשן כדורגל בחודשים האחרונים. מי שראה את אשדוד, גם בתקופה הטובה שלה, יודע שזו קבוצה מאוד לא מאורגנת, שהתבססה בעיקר על הברקות של החוד שלה ומעל כולם של דוד רביבו. הערב חזן אומנם ישב ביציע בגלל הרחקה, אבל את ההרכב הוא קבע. מאמן עם ניסיון לא היה מבצע שני חילופים בחוליית הגנה שרצה עונה שלמה, דווקא במשחק חוץ בטדי. אייל אלמושנינו ואושרי אלפסי היו שתי החוליות הכי חלשות של הקבוצה מעיר הנמל היום והאשמה היא קודם כל על המאמן.

לבית"ר יש את מיכאל זנדברג. קשר ברמה אירופאית איתו אף מגן ימני בארץ לא יכול להתמודד. זנדברג מהיר, חזק, נחוש. אם יפסיק לבוא בטענות בלתי פוסקות לשופטים, ישדרג את עצמו אפילו עוד. הערב זנדברג סידר את הראשון לתמוז בדקה ה-24 באדיבות החולשה של אושרי אלפסי. את השני תמוז כבר סידר לעצמו אחרי 14 דקות, הפעם באדיבות אייל אלמושנינו.

אשדוד איבדה עוד 3 נקודות, אבל לאור העובדה שזה קרה דווקא נגד "המקורב" יוסי מזרחי, לא בטוח שהיא עד כדי כך עצובה. הקבוצה של חזן כבר 4 מחזורים ללא ניצחון והחזרה למקומה הטבעי הייתה רק עניין של זמן. קבוצה ללא אוהדים לא ראויה ליותר מגיחות מקריות לצמרת. בית"ר מצד שני דוהרת לתואר. מכבי חיפה איבדה נקודות ומחר אחת מהתל אביביות, אם לא שתיהן, יאבדו גם הן. בקרוב הצהובים-שחורים בגן סאקר. הזיקוקים על חשבון ארקדי.

מחצית ראשוה

דקה 13: זנדברג לקח כדור, התקדם ובעט חזק מ18 מטרים, אג'יי הדף לקורה והחוצה.

דקה 19: תמוז עשה סיבוב יפה על גונזאלס ובעט לחזק, אבל אג'יי הדף לקרן.

דקה 24: גול! מיכאל זנדברג התגבר בקלות על אושרי אלפסי, העביר רוחב ותמוז כבש עם השפיץ של הנעל. 0:1 לבית"ר.

דקה 38: גול! תמוז ניצל חור בהגנה האשדודית ואת האיטיות של אלמושנינו, מצא את עצמו מול אג'יי וכבש בקלות. 0:2 לבית"ר.

דקה 45: ההגנה של אשדוד התקשתה בהרחקת כדור פשוט ומירוסביץ' בעט ממצב נוח לידיים של אג'יי.

מחצית שנייה

דקה 49: יוסי אופיר הגיע ראשון לכדור גובה שלא הורחק כהלכה ובעט לשער, אבל קורנפיין היה במקום.

דקה 56: הגנת אשדוד לא הצליחה להרחיק הגבהה, שוב, תמוז הצליח לתת צ'יפ קטן לכדור, אבל אג'יי זינק והציל.

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, יואב זיו, שמעון גרשון, אריק בנאדו, רוני גפני, מילובאן מירוסביץ', גל אלברמן, מיכאל זנדברג, קובי מויאל (אבירם ברוכיאן 86), קלבר שוונק (טוטו 68), טוטו תמוז (עמית בן שושן 83)

מ.ס. אשדוד: סמי אג'יי, אושרי אלפסי (אמיר אלקריף 51), אייל אלמושנינו, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול, דוד רביבו, יוסי אופיר (משה בן לולו 79), ז'אן ז'אק גוסו גוסו, יניב עזרן, עידן שריקי (דאודה דיוף 61), שי הולצמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully