וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שמעתי צלמים אומרים שהיה פנדל"

רומן רוזנבלט ויואב ויכסלפיש

27.11.2006 / 13:29

הקוון אל עוברה מספר מאיפה שאב ביטחון לקבוע נחרצות שהיה פנדל. חשש לבקע לז'אן. מכבי מחפשת חיזוק ורוצה לשחרר את ראזיץ'

ברני ארדוב

צילום ועריכה: אמיר לב

הקוון עבד אל עוברה, הסביר את החלטתו השנויה במחלוקת במשחק אמש בין מכבי תל אביב למכבי חיפה (1:1): "הדבר הכי חשוב הוא שבסופו של דבר קיבלנו את ההחלטה הנכונה וצדקנו. מה שקרה הוא שמהעמדה שלי ראיתי שהורם כדור וראיתי נגיעת יד ברורה, וזמזמתי לשופט. בזמן הזה השופט שרק לפנדל, והתחילה התנפלות של שחקנים של מכבי תל אביב. השופט חשב שהקוון הקרוב הוא זה שזמזם ובא אליו. כשראיתי שהוא מניח את הכדור על הקרן המשכתי לזמזם וקראתי לו אליי. בזמן הזה שמעתי מאחורי צלמים של הטלוויזיה אומרים שכן היה פנדל, וזה רק חיזק אותי בזה שקיבלתי את ההחלטה הנכונה. כשהוא התקרב אמרתי לו שכן היה פנדל. מכבי שואלים איך ראיתי מכזה מרחק? זה לא משנה מה המרחק, חמישים או מאה מטר. הייתי בעמדה טובה וראיתי את זה בבירור. זה התפקיד שלי - לעזור לשופט. איתן גם היה קרוב, אבל הסתירו לו את הכדור. לפני המשחק איתן גם ביקש מאיתנו לעזור לו בכל דבר שנעלם מעיניו, ואני בסך הכל עשיתי את העבודה שלי".

יו"ר הועדה המקצועית של איגוד השופטים, צביקה רוזן, הגיב לאירוע: "מבחינתי השופט יכול לשנות שבע פעמים את ההחלטה שלו, בתנאי שהיא נכונה. אנחנו לא מתכוונים להעמיד את הקוון לדין".

משה בוקר ומשה הרוש ממערכת הארץ מוסיפים, כי חאבייר דירסאו נראה עצבני במהלך המשחק. השחקן היה מעורב בשתי תקריות עם חברים לקבוצה. האחת במחצית הראשונה, אז הוא נראה מחליף דברים קשים עם הבלם רפאל אולארה. השניים הטיחו אחד באחר האשמות בהפגנתיות, כשהרקע לוויכוח היה טעות בהגנה, עליה העיר דירסאו לבלם. העימות השני התרחש במחצית השנייה, כשהפעם יניב קטן נראה מתווכח עם דירסאו והדברים הגיעו לכדי דחיפות הדדיות. רק בהתערבותם של דקל קינן ורפאל אולארה הופסק הוויכוח. מספר דקות מאוחר יותר השניים לחצו ידיים.

חיפה תועמד לוועדת משמעת בגין זריקת רימוני עשן ואבוקות מכיוון יציע אוהדיה. עם זריקת רימוני העשן נראה יעקב שחר זועם על האירוע, והביע תמיהה על חוסר יכולתה של המשטרה למנוע את החדרת האמל"ח לתוך האצטדיון.

רוסו: "ראיתי שהיה פנדל"

אלון חרזי אמר בסיום: "אני חושב שראו את העייפות שלנו באופן שהנענו את הכדור. לא שיחקנו בקצב שאליו אנו רגילים. דווקא אחרי השער שקיבלנו התעוררנו ושיחקנו כאילו שזה תחילת המשחק חבל שלא עשינו את זה לפני כן. אנחנו רוצים להיציג יכולת משכנעת ואת הרמה שהצגנו בשנים האחרונות, אבל לא תמיד זה עובד דווקא במשחקים האחרונים אנחנו מתחילים להראות קצת מהיכולת של פעם". על המשחק מול ליבורנו אמר חרזי: "נשתדל לעשות את המקסימום. ליבורנו היא קבוצה יוצאת מן הכלל, מקום 4 באיטליה בהחלט יותר חזקה ממכבי חיפה, אבל אנחנו יודעים מה המטרה שלנו ומה אנחנו צריכים לעשות כדי לעבור לשלב הבא. נשתדל להגיע למצב שזה תלוי רק בנו".

גוסטבו בוקולי: "היה לנו קצת קשה בהתחלה, אבל בחצי שעה האחרונה עשינו הכל בשביל לנצח. אנחנו קצת מאוכזבים כי מאוד רצינו ונתנו הכל, אבל בסוף הכדור לא נכנס. אנחנו חייבים להמשיך לעבוד קשה". על המשחק באופ"א ביום רביעי מול ליבורנו אמר בוקולי: "זה משחק אחר, גביע אופ"א זו אווירה שונה, אנחנו חייבים לנוח כדי להגיע מוכנים. שלושה ימים זה לא מספיק, אבל זה מה שיש. ניתן הכל ביום רביעי ונקווה שזה יספיק".

אבי נמני: "אין לי עיניים גדולות, אני מרוצה מהתוצאה. ברור שאם היינו מנצחים הייתי יותר מרוצה, אבל חיפה יותר טובה מאיתנו. אנחנו צריכים להיות מאוד ריאליים ולא יכולים להגיד שאנחנו רצים לאליפות. אנחנו צריכים קודם כל להידבק לצמרת ורק אחר כך לראות לאן זה יוביל אותנו".

ג'ובאני רוסו: "שיחקנו נגד מכבי חיפה שהיא מצויינת ו-1:1 זו תוצאה טובה. הם לא היו עייפים אחרי אירופה ובדקה ה-85 רצו כמו משוגעים. חבל שלא ניצלנו את היתרון שהיה לנו. ראיתי שהיה פנדל, אבל זה לא התפקיד של הקוון הרחוק לקבוע. אנחנו כל הזמן מסתכלים למעלה על הצמרת. בשביל אליפות צריך לחכות בסבלנות".

כהן מחפש חיזוק, חשש לבקע אצל ז'אן (לי בוץ)

במכבי ת"א ממשיכים לחפש חיזוק לקראת ינואר, וכרגע יש למאמן, אלי כהן, מספר אלטרנטיבות פרט לגוסו גוסו שעדיין לא ברור אם יגיע בסופו של דבר לקבוצה. כהן מעוניין להתחזק בעמדת הקשר האחורי ובו בזמן מחפש שחקן שיוכל לשחק הן בקישור השמאלי והן כחלוץ. כרגע המטרה של מכבי היא להגיע לפגרה במצב שישאיר אותה בתמונת הצמרת הגבוהה, ואז אומרים גורמים בקבוצה: "עם שני זרים טובים, אפשר לרוץ גבוה ואפילו לדבר על אליפות".

הזר הראשון עליו יוותר כהן הוא כמובן איבן ראזיץ' המאכזב, אך עזיבתו את מכבי מותנת בכך שתימצא לו קבוצה אחרת, שתסכים לשאת בעלויות שלו עד סוף השנה. במידה ובמכבי לא ימצאו קבוצה שתסכים לקלוט ת הקרואטי, עשויים הצהובים "להיתקע" איתו עד לסיום העונה.

קשרה הצעיר של מכבי ת"א והנבחרת הצעירה, ליאור ז'אן, עבר הבוקר (שני) בדיקת אולטראסאונד בבית החולים 'מאיר' בכפר סבא, שם נקבע כי יש חשש לבקע. ז'אן, שהוחלף אתמול במהלך המשחק מול מכבי חיפה (1:1), יעבור ביום רביעי בדיקה נוספת אצל רופא מומחה, שבה ייקבע אם השחקן יצטרך לעבור ניתוח או לא. במידה ויעבור ניתוח, ייאלץ השחקן לעבור תקופת החלמה של כשלושה שבועות. שחקן נוסף שנפצע במהלך המשחק אתמול הוא החלוץ הסרבי של מכבי, מיליאן מרדקוביץ'. עם זאת, במועדון נשמו לרווחה הבוקר כשהתברר כי החלוץ סובל ממתיחה קלה במפשעה. מרדקוביץ' יוכל לחזור לאימונים לאחר מנוחה קצרה.

הבוקר זכו שחקני ההרכב הראשון של הצהובים ליום מנוחה, בעוד שאר שחקני הסגל ערכו אימון מלא בקרית שלום. האימון הוקדש לעבודה על הכושר הגופני של השחקנים והועבר ברובו על ידי מאמן הכושר, איציק בן מלך. קפטן הקבוצה, אבי נמני, שכבש את השער היחיד לזכות הצהובים אמש, הגיע למתקן האימונים על מנת לעבור טיפולים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully