וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרו מהפגרה בגיל

לי בוץ

18.11.2006 / 19:18

שער של ורמוט בדקה ה-88 הקנה להפועל ת"א ניצחון 1:2 על נתניה. שום: "הקבוצות הטובות מנצחות ביום פחות טוב". דה ברונו נפצע

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

שער של גילי ורמוט בדקה ה-88 הספיק להפועל ת"א, ביכולת לא גדולה, כדי לנצח את מכבי נתניה ברמת גן 1:2. 5,000 הצופים שהגיעו לאיצטדיון הלאומי ראו שתי קבוצות שחזרו חלודות מהפגרה. ואם כבר בחלודה עסקינן, הרי שלירן שטראובר צריך לעבוד על החדות שלו. שוער נתניה היה אשם בשער הראשון של שי אבוטבול (22). הוא כמעט יצא מזה עם השוויון של אופיר חיים (35), אבל ורמוט הגיע, כאמור, שתי דקות לסיום וניצח להפועל ת"א את המשחק. בנתניה בלט אבודו אוקוצ'ה, במספר מבצעים יפים, אבל לא הצליח למנוע את הפסד קבוצתו.

אבל לא הכל ורוד אצל האדומים. לוסיאנו דה ברונו נפצע בסיום המחצית הראשונה לאחר שרגלו נכנסה בדשא. הוא פונה לבית החולים, וכתבתנו לי בוץ מדווחת כי אובחן שבר בכף רגלו והשחקן ייעדר בין שישה ל-12 שבועות.

מהלך המשחק

דקה 4: באדיר חושב שהוא עדיין בנבחרת ומחזיר כדור לא טוב אחורה לאלימלך, שיוצא מחוץ לרחבה לרגליו של אוקוצ'ה, את הריבאונד שולח אופיר חיים חלש לכיוון השער, ובאדיר לא מתקשה לתקן.

דקה 9: שוב אוקוצ'ה עושה בעיות ברחבת הפועל, אך בעט החוצה.

דקה 12: עונשין להפועל, טועמה סובב מ-25 מטר ליד הקורה.

דקה 13: האדומים נכנסו למשחק, דגו קיבל כדור בתוך הרחבה, בעט לא מדויק, כ-7 מטר מעל למשקוף.

דקה 15: תומר חליבה ניסה להרים, אבל יצאה לו מסירת פז לרגליו של ברדה, שמתוך הרחבה בעט גבוה.

דקה 19: דדי בן דיין השתלט על הכדור בהקפצות א-לה רונאלדיניו ובועט מטר מהקורה של אלימלך.

דקה 22: גול! טועמה עמד לבעוט כדור עונשין לזכות הפועל, אך בסוף משאיר קטנה לשי אבוטבול, שהתקדם ו-18 מטר מהשער בעט כדור שטוח שעבר מתחת לידיו של השוער הנתנייתי ההלום. 0:1 להפועל.

דקה 35: גול! אורי אוזן הגביה מהאגף, באדיר הרחיק רע ואוקוצ'ה נעץ כדור במשקוף של אלימלך. את הריבאונד שלח אופיר חיים מהאוויר פנימה. 1:1 מוצדק.

דקה 44: לאוסיאנו דה ברונו נפצע ופונה לבית החולים, החליף אותו הקשר ביברס נאתכו.

דקה 46: חילוף, גילי ורמוט נכנס במקומו של איבן יוליץ' החלש.

דקה 55: נדמה ששתי הקבוצות עדיין תחת השפעת ההפסקה. פריצה של שכטר לרחבה הסתיימה בבעיטה חלשה עד כאב.

דקה 65: ברדה הוריד בחזה לנאתכו, שמ-20 מטר שלח בעיטה סתמית.

דקה 77: אוקוצ'ה השאיר לחיים שבא מאחורה, חלף על פני שני שחקני הגנה של הפועל, ומול יציאה של שביט אלימלך בעט חלש בפני של השוער, שקלט את הכדור.

דקה 88: מתפרצת של הפועל, אנטבי מגביה לרחבה, נאתכו מוריד בראש לברדה, שמשאיר לוורמוט שבא מאחור, וקבע 1:2 להפועל.

הרכב הפועל ת"א: שביט אלימלך, תומר חליבה, יוסי ביטון, ואליד באדיר, יגאל אנטבי, שי אבוטבול, ברוך דגו, סלים טועמה (איבזיטו אוגבונה, 73), אליניב ברדה, לוסיאנו דה ברונו (ביברס נאתכו, 44), איבן יוליץ' (גיל ורמוט, 46).

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר; אורי אוזן, אבי סטרול, לואיס מרין, דדי בן דיין; מזואה אנסומבו, אמיר טגה (ישראל זביטי, 90), אופיר חיים, זנו בונדאה (שי בירוק, 67); איתי שכטר (ג'ף טוטואנה, 80), עבדל סאמד אוקוצ'ה.

גוטמן: "שער של נאיביות" (לי בוץ)

יצחק שום, מאמן הפועל ת"א: "ציפיתי שזה יהיה קשה. לא שיחקנו בבית, אבוקסיס לא היה וגם הייתי חייב להחליף את דה ברונו בהפסקה. כל זה לא הקל עלינו. שלוש הנקודות הן מאוד חשובות כדי להיצמד לצמרת ולקבל את הבטחון לקראת פאריס סן ז'רמן באירופה. הקבוצות הטובות יודעות לנצח גם ביום פחות טוב. המחצית הראשונה לא היתה שלנו. היו רגעים יותר טובים ופחות טובים והיום זה מה שיכולנו להוציא מעצמנו".

"בעוד ארבעה ימים יש לנו משחק מאוד "קל" בפאריס נגד סן ז'רמן, כך שאין לי זמן להתאכזב או לשמוח. זה טוב להפועל ת"א שבעונה כזו שחקנים כמו דני בונדר וביברס נאתכו, הספיקו לשחק כמה משחקים. איםן בהפועל שחקנים לקישוט, כל אחד משחקני הסגל נמצא כי הוא יכול לתרום לקבוצה".

גילי ורמוט, כובש שער הניצחון: "אני שמח שיש לי את המזל להכנס כל פעם ולהבקיע. אולי זה אומר שנהייתי ווינר. אני חושב שגם נגד כפ"ס וגם היום לא הגיעו לנו שלוש הנקודות ותוצאת תיקו היתה משקפת, אבל אנחנו ווינרים ויודעים לקחת את הנקודות".

חלוץ הפועל ת"א אליניב ברדה: "השגנו ניצחון קשה וחשוב. אני לא חושב שעקצנו בסיום, שיחקנו טוב מאוד בחצי הראשון והשני. חסרו לנו שחקנים, אבל עשינו עבודה טובה וזה חוסן של קבוצה".

סלים טועמה: "אנחנו צריכים להשתפר, אבל הצגנו היום הרבה אופי ולחימה. היה חשוב לנצח היום ואני שמח שעשינו זאת. אנחנו בדרך הנכונה וגם היכולת תגיע בהמשך".

"אין מגיע בכדורגל, אבל נתנו היום הכל על המגרש, במיוחד עבור כמה שחקנים במכבי נתניה שאמרו שהמשחק היום הוא כמו דרבי בשבילם. היראנו והוכחנו להם שהאדום יודע להילחם בדרבי ואני שמח שניצחנו". השחקן עליו דיבר טועמה הוא אופיר חיים, אקס מכבי ת"א, שאמר לפני המשחק שבכל פעם הוא רואה את הצבע האדום, הוא מרגיש צורך לנצח ורואה במשחקים מול הפועל ת"א דרבי אישי. בסיום המשחק, נראה חיים, שכבש את שער השוויון, מדוכא מאוד וסירב להגיב לדברי טועמה.

על המשחק עצמו אמר חיים: "היינו יותר טובים מהפועל ולא בדרגה אחת אלא בכמה דרגות. אני מאוד מתוסכל כי שיחקנו באמת טוב והם לא הגיעו לשער שלנו בכלל. בעקבות המשחק הזה אנו צריכים להסתכל אחורה בטבלה ולא קדימה. חבל שאנחנו משחקים טוב והכל דופק כמו שעון, ובסוף אנחנו מקבלים גול של נאיביות מדרגה ראשונה. תריך להסתכל קידמה למשחק בשבוע הבא, שהפך חשוב מאוד עבורנו על מנת שלא נסתבך בתחתית. הגול שכבשתי לא שווה בשבילי כלום. אני משחק בשביל הקבוצה והקהל ולא מוכן שלא להבקיע עד סוף העונה כל עוד ניקח נקודות".

אלי גוטמן, מאמן מכבי נתניה: "אם אנחנו לוקחים את כל המשחק, אז במחצית הראשונה היינו בסדר גמור. בחצי השני לא ראינו את הפועל ת"א מגיעה לשום מצב, והשער שהם כבשו זה שער של נאיביות. שיחקנו טוב לטעמי, לא הגיע לנו להפסיד, אבל נמשיך הלאה".

בנתניה לא לומדים מטעויות (רומן רוזנבלט)

במכבי נתניה שררה אכזבה גדולה בעקבות ההפסד לאדומים. שחקן בקבוצה אמר בסיום המשחק: "אלה בדיוק הדברים שאנחנו עובדים עליהם באימונים, על מצבים כאלה, וכמו נגד אשדוד, אנו עושים את אותן טעויות".

היכולת ההתקפית של הקבוצה שוב עוררה תהיות לקראת מועד ההעברות בינואר ונראה כי החלק ההתקפי יזכה לחיזוק. גורם בקבוצה אמר: "כמה שהגנת הפועל ת"א היתה חלשה היום, כך גם יכולתנו ההתקפית. גם המחליפים לא הצליחו לעשות שינוי. גם הגול הראשון שספגנו לא מתאים ללירן ואלי זו הפציעה שמשפיעה עליו".

הקבוצה תחזור להתאמן ביום שני הקרוב באיצטדיון הקבוצה בנתניה משום שמגרש האימונים בקיסריה, עובר שיזרוע. במהלך השבוע הקרוב יתברר מתי שחקן הקבוצה אורן זיתוני יעבור ניתוח אורתוסקופיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully