וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן יפרסם את סגל הנבחרת עם תום המחזור

רומן רוזנבלט

6.11.2006 / 15:21

המאמן יודיע אחרי המשחק בין הפועל כפ"ס להפועל ת"א על רשימת השחקנים לקרואטיה. דוידוביץ' עדיין בספק. הנבחרת תיפרד משלח

מאמן נבחרת ישראל, דרור קשטן, יפרסם הערב (שני), עם תום המחזור השמיני בליגת העל, את הסגל הלאומי לקראת המשחק נגד קרואטיה במסגרת בית 5 של מוקדמות יורו 2008.

מחר יקיים קשטן מסיבת עיתונאים בהתאחדות לכדורגל, לאחריה תחל הנבחרת בהכנותיה כשתקיים אימון ראשון לקראת המשחק שייערך ב-15.11.

לפני המשחק נגד קרואטיה תיפרד ההתאחדות לכדורגל משחקן העבר אמיר שלח. הבלם, שפרש ממשחק פעיל לפני כשנתיים, החזיק בשיא ההופעות עם 85 משחקים בינ"ל במדי הנבחרת בה הופיע לראשונה בפברואר 1992.

דוידוביץ' בספק לקרואטיה

שוער מכבי חיפה, ניר דוידוביץ', ששיחק אמש (ראשון) עם אצבע שבורה מול בית"ר ירושלים, עשוי להשתחרר בימים הקרובים מהמשחק הקרוב של הנבחרת מול קרואטיה וממחנה האימונים שלקראתו. דוידוביץ' שוחח הבוקר (שני) עם קשטן וסיכם איתו כי הוא יגיע מחר לאימון הנבחרת עם תוצאות הבדיקות שעבר היום בבית החולים רמב"ם. לפי התוצאות, השבר באצבע של דוידוביץ' עדיין לא התאחה, אבל בגלל השיחה עם קשטן שוער מכבי חיפה יגיע בכל זאת לאימון הנבחרת, שם יוחלט על-ידי הצוות הרפואי האם לשחרר את דוידוביץ'.

דוידוביץ', ששיחק מול גלזגו ריינג'רס עם זריקה וסד מיוחד, היה בספק למשחק הליגה אתמול. בשבוע האחרון ערך השוער אימונים קלים ביותר, כדי לא להעמיס על חומרת הפציעה ובזכות זאת, שיחק מול גלזגו וגם בטדי.

בחיפה אומרים כי השחקן סובל מכאבים מאוד חזקים, ומדובר בשבר, אשר חייב להתאחות. בשל העבודה כי אימוני הנבחרת הם מאוד אינטנסיביים ומדובר במשחק שיערך כבר בעוד 10 ימים, דוידוביץ' עשוי לבקש את הזמן הדרוש למנוחה כדי להחלים מהפציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully