וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: יובל נעים סיים את תפקידו כמאמן הקבוצה

11.5.2014 / 12:05

יממה לאחר שהקבוצה סיימה את העונה ובתום שיחה עם מנכ"ל העירייה, התקבלה ההחלטה לסיים את ההתקשרות בין הצדדים

one

יובל נעים סיים את תפקידו כמאמן הפועל עכו, כך הודיעה הבוקר (ראשון) כצפוי עיריית עכו בהודעה רשמית. "לאחר שיחה עם מנכ"ל העירייה הוחלט לסיים את ההתקשרות עם המאמן יובל נעים ולא לחדש עמו את החוזה לעונה הבאה. הנהלת קבוצת הפועל עכו והנהלת העיר מודים ליובל נעים על עונה וחצי בהן הצעיד את הפועל עכו תוך כדי עמידה במטרות שהוצבו בפניו בשנתיים האחרונות, שהיו בעיקר הישארות הפועל עכו בליגת העל. בהזדמנות זו אנו מבקשים לאחל ליובל בהצלחה בכל אשר יפנה, וללא ספק בעכו יש ליובל נעים מקום של כבוד".

נעים, 46, מונה למאמן עכו בינואר 2013 במקומו של שמעון הדרי כשהקבוצה הייתה במקום האחרון והצליח להשאיר אותה בליגה. גם העונה, למרות לא מעט קשיים כלכליים ומאבקים פנימיים בין העירייה להנהלה, הצליחה עכו לשרוד ולא להיקלע לדרמות של המחזור האחרון. הקבוצה, שנוצחה אמש 2:1 על ידי הפועל ניר רמת השרון, סיימה את העונה במקום ה-10 עם 36 נקודות.

יובל נעים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
נפרדים. נעים/אדריאן הרבשטיין

המהלך היה כאמור צפוי. כבר לפני חודש וחצי פרסמנו שנעים לא צפוי להמשיך בעונה הבאה בעכו ללא קשר למאבק ההישארות. כעת נראה שהמנהל המקצועי אלון חרזי הוא זה שעשוי לקבל את המושכות ולהדריך את עכו מהקווים ביחד עם עוזר המאמן איציק טוויזר. חרזי מונה על ידי העירייה בקיץ, מקבל ממנה את שכרו ומוערך מאוד על ידי הגורמים שם.

החל מהשבוע הקרוב יתפנו בעכו גם להתעסק בסגל השחקנים שיוביל את הקבוצה. בין השחקנים שמחזיקים בחוזה לעונה הבאה נמצאים דודו גורש, שניר משען, משה מישאלוב וחמדי סליחי. לגבי האלבני, בשלב הזה לא ברור אם הוא ימשיך בשל שכרו הגבוה ונבדקות אפשרויות נוספות לגביו. שחקנים כמו מירקו אורמוש, ברניסלב יובאנוביץ', גיא דיין, יובל שבתאי ומהראן אבו ריא אמורים לקבל הצעות להארכת חוזה, ובכל מקרה כבר עכשיו ברור שהסגל הארוך ידולל משמעותית הקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully