וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "זו הייתה עונה שחורה", דמאיו שוקל את עתידו

תחושות קשות, הלם והאשמות בבני יהודה לאחר הירידה: "היו פה שחקנים שלא מתאימים לליגת העל. היה כתוב למעלה שנרד". אשתו של דמאיו התעמתה פיזית עם אוהדת. דמאיו שוקל את עתידו, משפחתו מפעילה עליו לחץ לעזוב. אבוקסיס צפוי להישאר, גלבאן עשוי לחזור

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אנשי בני יהודה התעוררו הבוקר (ראשון) ליום שחור וכואב, אחרי שאמש סיימה הקבוצה בתיקו 1:1 נגד מ.ס. אשדוד וירדה רשמית לליגה הלאומית מהמקום האחרון בליגת העל. ערב המחזור דורגו הזהובים מעל הקו האדום והיו תלויים רק בעצמם, אבל כפי שקרה לאורך כל העונה, התקשתה הקבוצה להבקיע ושילמה מחיר כבד על התנהלותה במהלך כל העונה. החל מהיום יצטרכו במועדון להתרגל למציאות החדשה והכואבת ולהתחיל להיערך לעונה ארוכה וקשה בליגה השנייה, ונכון לעכשיו לא ברור כלל מי יעמוד בראש המועדון ומי יהיו השחקנים שיהיו בסגל הקבוצה בעונה הבאה.

אלי אוחנה 2? תמרור האזהרה של אבוקסיס

אבוקסיס: "יהיו ימים קשים". מהומה בבלומפילד

צפו: מחזור הסיום הדרמטי בתחתית, דקה אחרי דקה

אמיר עגייב שחקן בני יהודה בוכה לאחר הירידה. קובי אליהו
"הכתובת הייתה על הקיר"/קובי אליהו

לוואלה! ספורט נודע כי הבעלים משה דמאיו, שוקל את המשך דרכו במועדון וכלל לא ברור אם יישאר במועדון או ינסה למכור אותו במהלך הקיץ הקרוב. בני משפחתו של דמאיו, מפעילים עליו מזה חודשים, לחץ כבד לעזוב את בני יהודה, אולם עד כה הוא לא קיבל דמאיו החלטה סופית ובהחלט יתכן שבסופו של דבר ישאר בראש הקבוצה גם בעונה הבאה וינסה להחזירה לליגת העל. דמאיו שנראה בהלם גדול עם סיום המשחק, התקשה בסיום להסתיר את רגשותיו ואף הזיל דמעות בצדי המגרש, בזמן שאנשי הקבוצה עשו דרכם לאוטובוס.

גם עשרת אלפים אוהדים כתומים שנכחו אמש בבלומפילד וניסו לדחוף את הקבוצה משריקת הפתיחה, לא עזרו לקבוצה שמצאה את עצמה שבורה ומפורקת בדרך לליגה הלאומית. עם שריקת הסיום של השופט אלון יפת, החלה מהומה גדולה ביציעי בלומפילד, כאשר לצד אוהדים בוכים שמתפרקים מכאב, נראו גם כאלה שהתפרעו ביציע, קראו קריאות גנאי וקיללו את השחקנים, השליכו כיסאות והתעמתו עם אנשי האבטחה והשוטרים שנכחו במקום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
עימותים בין השוטרים לאוהדי בני יהודה. קובי אליהו
האוהדים התקשו להשלים עם המציאות החדשה/קובי אליהו

בסיום המשחק נרשמה גם תקרית מכוערת ביציע הכבוד, בה היו מעורבות אשתו של הבעלים משה דמאיו, איריס וכן עיתונאית אוהדת הקבוצה. לדברי העיתונאית, היא הוכתה על ידי אשתו של דמאיו, לאחר תקרית של חילופי דברים שהיו תחילה עם אחת מבנותיו של דמאיו, שנכחה ביציע הכבוד. האוהדת פונתה בסיום לקבלת טיפול אצל אנשי מד"א שנכחו באצטדיון. מהמועדון נמסר בתגובה לתקרית: "אוהדת תקפה בסיום המשחק, את בתו ונכדו של משה דמאיו, כאשר איריס, אשתו של דמאיו הגנה על בתה ונכדה. שוטרים שנכחו במקום עצרו את החבר של האוהדת שהיה מעורב בקטטה".

אתמול, בתום משחק בין הקבוצות בני יהודה לבין מ.ס אשדוד באצטדיון בלומפילד, נעצרו שישה אנשים על ידי שוטרי מרחב יפתח בחשד שהתפרעו, שברו כיסאות והשליכו אותם. בנוסף, השישה חשודים באלימות פיזית ומילולית. העצורים נמצאים בבית משפט השלום והמשטרה תבקש לגבי ארבעה מהם הרחקה ממשחקים לאורך כל העונה הבאה ואילו לגבי השניים הנוספים, שתקפו באופן קשה את השוטרים, המשטרה תבקש המשך הארכת מעצר והגשת כתב אישום ותוך כדי מעצר. בהמשך היום נעדכן לגבי החלטת בית המשפט.

גיל יצחק שחקן בני יהודה בוכה לאחר הירידה. קובי אליהו
"אם הכדור של גיל יצחק לא נכנס משני מטרים, אז מה כבר אפשר להגיד?"/קובי אליהו

"העונה הזו היתה שחורה מהרגע הראשון", אמר הבוקר אחד משחקני הקבוצה לוואלה! ספורט. "צחוק הגורל או יד המקרה, אבל התחלנו את העונה נגד אשדוד וסיימנו נגד אותה קבוצה. הכל הלך לנו הפוך העונה. מהרגע הראשון שלך העונה זה נראה רע מאוד ושום דבר לא הלך לנו. כואב לי כל כך על האוהדים, שבאו ותמכו בנו ונתנו אתמול מופע מרשים ביותר. החמצנו שוב ושוב והכדור פשוט לא רצה להיכנס. כנראה שהיה כתוב למעלה שנרד ליגה, אחרת אין לי הסבר הגיוני למה שקרה לנו העונה. אם הכדור של גיל יצחק לא נכנס משני מטרים, אז מה כבר אפשר להגיד?".

"אני עדיין לא מעכל את מה שקרה לנו", הוסיף שחקן אחר. "בני יהודה לא ירדה אתמול. זה כבר היה כתוב על הקיר לפני מספר שבועות. מה שקרה לנו העונה זה פשוט לא הגיוני. זה חזק מאיתנו מה שעברנו. פציעות קשות של שחקנים, החמצות מטורפות כל העונה ומצד שני חוטפים גולים של ילדים. צריך להגיד את האמת, היינו קבוצה מאוד חלשה העונה. בלי לפגוע באף אחד, היו כאן שחקנים שפשוט לא מתאימים לליגת העל".

ליאם ווקר שחקן בני יהודה. קובי אליהו
מתקשים לעכל/קובי אליהו

המאמן יוסי אבוקסיס חתום על חוזה לעונה נוספת וצפוי להישאר בעמדת המאמן גם בעונה הבאה. אחד הנושאים איתו יאלצו כעת להתמודד במועדון, הוא הרכבת סגל שחקנים לליגה הלאומית. לאחר הירידה יהיה קיצוץ משמעותי בסכומי הכסף שיכנסו כעת לקופת המועדון, הן מספונסרים ובעיקר מזכויות שידור והטוטו, בהתאם כמובן להקצבות הנהוגות בליגה הלאומית. שחקנים רבים מהסגל הנוכחי מועמדים לעזוב ובראשם הקפטן עוז ראלי, שמחזיק אמנם בחוזה לעונה נוספת, אך מחוזר על ידי מכבי תל אביב ומכבי חיפה. לוואלה! ספורט נודע כי אחד המועמדים לשוב לקבוצה בעונה הבאה הוא פדרו גלבאן, ששיחק בבני יהודה במשך מספר שנים והעונה שיחק במכבי פתח תקוה. נכון לעכשיו נראה כי האלופה מתל אביב היא זו שתזכה בסופו של דבר בשירותיו, בכפו כמובן למשא ומתן עם משה דמאיו שדורש יותר ממיליון שקל וחצי עבור ראלי. לירוי צעירי שסיים את חוזהו, צפוי לעזוב, וגם המגן הארגנטינאי אמיליאנו פוסקו לא יישאר.

אביב חדד שחקן בני יהודה. קובי אליהו
יום של דמעות, ים של דמעות. אביב חדד/קובי אליהו

עתידם של צמד הזרים ליאם ווקר וג'יימס קין יקבע בקרוב ובכל מקרה הם זומנו לפתיחת אימוני העונה הבאה, שיחלו בסביבות אמצע חודש יולי. שחקן נוסף שעתידו לא ברור, הוא החלוץ אוהד קדוסי שהגיע בינואר וכבש מספר שערים יקרים, שהשאירו את הזהובים בתמונת המאבק עד הדקה ה-90. אמיר עגייב חתום לשנתיים נוספות, אך עשוי להימכר כבר בקיץ הקרוב, כדי להכניס כסף נוסף לקופה המדולדלת של המועדון. איציק עזוז מחזיק בהצעה ממכבי נתניה לעונה הבאה, אך עשוי להישאר עונה נוספת במועדון, בעיקר בשל העובדה שקבוצה שתחפוץ בשירותיו, תיאלץ לשלם דמי השבחה לבני יהודה. דלה איינוגבה, גל כהן, אביב חדד, נס זמיר חתומים לעונות הקרובות ואמורים להישאר, בתוספת לצעירי המועדון, סתו פיניש, אביעד בורלא וגיל יצחק.

אמיר עגייב שחקן בני יהודה בוכה לאחר הירידה. קובי אליהו
עכשיו הזהובים צריכים להתכונן לקרבות הלאומית/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully