וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האוהדים לא היו סולחים לנו על אליפות שלהם בדרבי"

הפועל תל אביב צוהלת, אבוטבול: "הכי כיפי לנצח ככה אחרי עונה מאוד קשה". דגני: "רצו תסריטים בראש אחרי שזהבי צימק"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

צפו בחגיגות של הפועל תל אביב הלילה

שמחה כמו זו שנראתה אמש (שבת) אצל הפועל תל אביב אחרי הניצחון בדרבי (1:3), לא הייתה העונה באדום. אם מישהו היה מספר לשחקני הקבוצה לפני קצת יותר מחודש אחרי הדרבי הטראומתי שבו הפסידה 3:2 בתוך תוספת הזמן שהם לא יפסידו לאורך כל הפלייאוף העליון וירשמו ניצחון מוחץ בדרבי, ספק אם מישהו שם היה מאמין. "הדרבי ההוא היה נקודת שפל", אמר אחד השחקנים אחרי המשחק. "היום זאת הייתה מלחמה על הכבוד שלנו ושל האוהדים שלנו. הם לא היינו סולחים לנו אם מכבי הייתה חוגגת בדרבי אליפות".

לאחר המשחק, התבשרה הפועל תל אביב כי היא תועמד לדין ביום רביעי הקרוב בעקבות התפרעות אוהדיה בדרבי. לפני שריקת הפתיחה, אוהדי הפועל תל אביב השליכו חפצים לעבר כל הדשא.

צפו בהפועל תל אביב דוחה את החגיגות עם 1:3 בדרבי

דמארי: "ה-3:2 יושב עלינו חזק, לא רצינו שיחגגו עלינו"

טל בן חיים: "יש ירידת מתח, אבל זה יכול לקרות"

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. יוסי ציפקיס
"הדרבי ההוא היה נקודת שפל". האדומים חוגגים הלילה/יוסי ציפקיס

החגיגות שהתחילו בחדר ההלבשה, ששיאן היה גילוח זקנו של דני עמוס, שהתחייב לפני המשחק שאם הקבוצה מנצחת הוא ישיל את השיער מפניו, המשיכו אל תוך הלילה כששחקני הקבוצה והצוות המקצועי והניהולי של המועדון יצאו לארוחה חגיגית. החיוכים במחנה האדום הזכירו תקופות אחרות ולא כל כך רחוקות, והקפטן שי אבוטבול הצהיר: "אחרי עונה מאוד קשה, לבוא ולנצח דרבי בצורה כזו זה הדבר הכי כיפי. אני שמח שריגשנו את האוהדים שלנו אחרי כל העונה הזו. הם באו בכל משחק ועודדו אותנו וזה בשבילם. בתור שחקן שגדל במועדון ואוהד של הקבוצה ברור שהיה קשה מאוד לראות את מכבי מנצחת בדרבים הקודמים, אבל מה שיפה בכדורגל זה שתמיד יש עוד משחק ואפשר לתקן. אני שמח שהיום באנו וניצחנו את הדרבי האחרון של העונה והשארנו טעם מתוק".

"יש לנו עוד מטרות העונה ואנחנו רוצים את הכרטיס לאירופה", המשיך אבוטבול. "אני מקווה שנעשה הכל כדי להיות שם. יש לנו עוד משחקים קשים מאוד ואני מקווה שנמשיך ביכולת הזו. במהלך רוב העונה היו דיבורים על כל מיני דברים סביב הקבוצה. לקראת סוף העונה כשאותם דיבורים התגברו שחקנים ידעו לשים את זה בצד והתעסקו רק בכדורגל. אנחנו השחקנים נתעסק רק בכדורגל עד סוף העונה. האמת שאי אפשר לדעת מה יהיה. לא אני יודע ולא אנשים כאלה ואחרים שמעריכים מה יהיה ואם יבוא רוכש".

אורן יוסיפוביץ על האדום שהכי הגיע לו לחגוג בדרבי

דוד רוזנטל על הניצחון ששם קץ לכבוד המוגזם של הפועל

שלום תקווה על היכולת המגוונת הנדירה של עומר דמארי

עומרי אלטמן שחקן מכבי תל אביב מול שי אבוטבול שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"מה שיפה בכדורגל זה שתמיד יש עוד משחק ואפשר לתקן". שי אבוטבול/ברני ארדוב

הגיבור הטרגי של אותו דרבי שהסתיים במפח נפש של האדומים, אוראל דגני, הפך אתמול לגיבור השמחה באדום. "כמובן שהדרבי ההוא ישב לי על הלב", אמר דגני בסיום המשחק. "אבל אני שמח שניצחנו היום ויצא להבקיע ולשמח את האוהדים. אין מתוק מלהבקיע בדרבי. בעיקר בגלל הדרבי הקודם שהרגשתי מבואס בשביל האוהדים ובשבילי, אבל גם אם זה היה במשחק אחר הייתי שמח. גם אנחנו רצינו לראות היכולת הזו בתחילת העונה ולשחק יותר טוב, אבל התחברנו טיפה מאוחר והבנו את הטעויות שעשינו ואנחנו משחקים יותר טוב, הגנתית והתקפית".

הבלם נשאל האם אחרי השער שצימק את התוצאה היה חשש בהפועל שמכבי שוב תעשה קאמבק: "ברור שרצו כל מיני תסריטים בראש, אבל שיחקנו באמת טוב בכל הדרבים וגם בדרבי ההוא זה התפקשש לנו בכמה דקות האחרונות. אני שמח שזה שנגמר ככה. אנחנו כרגע לא ממש יודעים מה יהיה בעונה הבאה. אנחנו ניזונים מהתקשורת. עוד מעט תיגמר העונה וכל מי שצריך לשבת בהפועל יישב ואני מאמין שהמועדון הזה תמיד יישאף להיות גבוה בליגה. הניצחון הזה משאיר טעם מתוק, אבל חבל שנכנסו מאוחר מידי לעניינים".

אם יש משהו שמעיב על הערב השמח בהפועל זו העובדה כי הקבוצה תעמוד לדין על השלכת רימון עשן ואבוקות לפני שריקת הפתיחה למשחק. הקבוצה שוב עשויה להיענש בחומרה ואולי שוב תאלץ לנדוד למגרש בנתניה ולארח שם משחק נוסף העונה.

אוראל דגני הפועל תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
"אין מתוק מלהבקיע בדרבי, בעיקר בגלל הדרבי הקודם". אוראל דגני/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully