וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה במגעים עם שוער נבחרת קנדה, מילאן בוריאן

24.4.2014 / 14:45

השוער שמשחק בסיבאספור הוא בין המועמדים לרשת את קאלה בקיץ, שעשוי לרדת לנוער. הכרזה רשמית: הוקמה קבוצת אוהדים

one

הפועל חיפה מחפשת בימים האחרונים מחליף לקאלה דרשלר. על פי גורמים במועדון, מתנהלים מגעים עם שוער נבחרת קנדה וסיבאספור הטורקית, מילאן בוריאן. השוער (26) שייך למועדון הטורקי מאז 2011, אולם כבר בעונה הראשונה שלו הוא הושאל לואסלוי הרומנית ובמדיה ערך 16 הופעות ורשם עונה מוצלחת. לפני שנתיים חזר בוריאן ולקח את אפודת השוער הראשון בקבוצה הטורקית, אולם בחודש פברואר האחרון הוא עזב את הקבוצה לאחר שלא צבר הרבה דקות אצל רוברטו קרלוס.

לפני מספר חודשים הוזכר בוריאן כמועמד להצטרף לנאפולי, אולם ההעברה לא בוצעה לבסוף. השוער מיוצג על ידי סוכני השחקנים גלעד קצב ושלומי בן עזרא. בנוסף, גם שמו של אמיר אדרי עלה כמועמד ובחיפה בוחנים עוד כמה שוערים זרים כאופציה.

קאלה דרשלר תובע 300 אלף שקל מהפועל חיפה

בתגובה, במועדון תכננו להשעותו מפעילות

מילאן בוריאן שוער נבחרת קנדה. GettyImages
שם שעלה כמועמד לנאפולי. בוריאן/GettyImages

ובינתיים הקבוצה הודיעה לשוערה קאלה דרשלר שהוא מתבקש להגיע להתאמן עם קבוצת הנוער של המועדון. כזכור, בין השוער לקבוצה החל מאבק, לאחר שדרשלר תבע את המועדון על חובות עבר ואתמול (רביעי) הוא לא הורשה להתאמן. לאחר מכן שלח עורך דינו של השחקן מכתב ובו הוא דורש להחזיר את השחקן לאימונים, אחרת הוא יגיש תלונה בנושא לפיפ"א ולמוסדות ההתאחדות לכדורגל בארץ.

כעת נודע לוואלה! ספורט שבחיפה החליטו להמשיך את העימות עם השוער, והודיעו לו להגיע לאימון הנוער שייערך היום בצהריים. דרשלר, מצידו, לא השיב לכך, אך בחיפה מוכנים לאפשרות שהוא יגיע לאימון הקבוצה הבוגרת, שכן הוא דורש לקבל מכתב רשמי המודיע לו על הסנקציות שהקבוצה נוקטת נגדו. בחיפה הבהירו לשוער שהוא רשאי לבחור בין קבוצת הנוער לבין אימונים אישיים עם מאמן כושר או מאמן שוערים.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שוער הפועל חיפה, קאלה דרשלר. טל לוי
המאבק מחריף. קאלה דרשלר/טל לוי

למרות המתיחות הקשה בין הצדדים, הבעלים יואב כץ צפוי לקיים פגישה עם השוער בימים הקרובים. "קאלה עשה טעות, אבל אני מקווה להיפגש איתו ושהוא יבין זאת. אולי כן נוכל להמשיך ביחד", אמר כץ לוואלה! ספורט. "אני מאמין שבימים הקרובים נשוחח". עם זאת, ההערכה היא שהסיכויים שהשוער ימשיך בעונה הבאה קלושים מאוד.

בינתיים, בחיפה עסקו אתמול בערב לא רק בדברים רעים אלא גם בדברים משמחים יותר, כשהשחקנים ואנשי המועדון הגיעו למלון דן כרמל בחיפה, למסיבת גיבוש שערך הבעלים כץ.

מסיבת העיתונאים של אוהדי הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
עידן חדש. העמותה/אדריאן הרבשטיין

אוהדי הפועל חיפה, שפתחו את "עמותת הפועלים" שמתכוונת להקים קבוצת אוהדים חדשה (בסגנון הפועל קטמון), ערכה היום מסיבת עיתונאים בה בישרה רשמית על הקמת המיזם.

דרור מרשלקוביץ?, ששימש בעבר כדובר הפועל חיפה, פתח את מסיבת העיתונאים ואמר: "היום זה תאריך המציין 90 שנה להיווסדה של הפועל חיפה. שואלים אותנו למה הקמנו קבוצה? התשובה נעוצה במשחק האחרון של הפועל חיפה, אליו הגיעו להערכתנו 500 אוהדים. יש המון אוהדים של הפועל חיפה אך הם לא יכולים להזדהות עם מה שקורה היום בקבוצה".

מסיבת העיתונאים של אוהדי הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
מסיבת העיתונאים של אוהדי הפועל חיפה/אדריאן הרבשטיין

היו"ר הזמני פאר שמילוביץ אמר: "זה יום מרגש ומיוחד עבורנו. לפני 90 שנה נוסדה הפועל חיפה והיה למועדון הראשון באגודת הפועל. אנחנו מקימים את המועדון כדי שילדינו ונכדינו יוכלו ליהנות מהמועדון עוד 90 שנים. אוהדי הפועל חיפה היו ידועים בתמיכתם בקבוצה לאורך שנים. בשנים האחרונות זה השתנה והניהול גרם למועדוננו המפואר להפוך לקטן ושולי. לצערנו המועדון היום מככב יותר במדורי הסאטירה.

"הייעוד שלנו בראש ובראשונה יהיה לאחד ולייצג את כל אוהדי הקבוצה. אנו נמצאים בשלבי הקמה של הקבוצה שתשחק בליגה ג?. נרתום שחקני עבר לקבוצה. כדי להמשיך את מורשתו של רובי שפירא נקים מחלקת נוער ובתי ספר לכדורגל. העקרונות הללו הם שחסרים כל כך היום במועדון. אנו לא רוצים לפגוע בהפועל חיפה, להיפך, אנו רוצים לשמור על עתיד הפועל חיפה. אחת המטרות המוצהרות שלנו הוא איחוד עתידי בחזרה למועדון תוך שותפות בניהול כשיבשילו לכך התנאים. אנו קוראים לכל אוהדי הפועל חיפה - מקומכם איתנו".

כרגע מגויסים 200 אוהדים כשהצפי הוא שלפחות כ700 אוהדים יירשמו עד תחילת האימונים לקראת עונה הבאה. המטרה של האוהדים להגיע לתקציב של חצי מיליון שקלים.

בין היוזמים נמצא מנכ?ל הפועל חיפה לשעבר אבי קאופמן שמשמש כיום כיו"ר וועדת הליגות הנמוכות.כשנשאל על ניגוד עניינים ענה קאופמן שיבדוק את הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully