וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: מעמדו של יובל נעים התערער

19.4.2014 / 22:36

המאמן, שלא ניצח בשמונת המשחקים האחרונים, עשוי לעזוב מיידית. ההחלטה תתקבל ביום ראשון. חרזי התעמת עם אוהד

one

ההסתבכות של הפועל עכו נתנה הערב (שבת) את אותותיה, והעובדה שהקבוצה ירדה מנוצחת 1:0 על ידי מ.ס. אשדוד והשלימה משחק שמיני ברציפות לא ניצחון מלחיצה את המערכת. לוואלה! ספורט נודע כי בקבוצה שוקלים להודיע ליובל נעים על סיום תפקידו. ביום ראשון תתקבל ההחלטה בעניינו של המאמן שספג ביקורות על צורת המשחק של הקבוצה שלו הערב.

בין האפשרויות שנשקלות במועדון נמצאות שתיים: הראשונה להמשיך עם עוזר המאמן, איציק טוויזר, עד לסיום העונה, והשנייה היא למנות מאמן קבוע שגם יקבל את המושכות גם בעונה הבאה, כשבמקרה הזה שמו של אלי כהן, שהדריך את הקבוצה במשך שנתיים ומכיר היטב את חומר השחקנים, עלה על הפרק.

בלי קשר, בסיומו של המשחק נרשם עימות מילולי חריף בין בין מנהל הקבוצה, אלון חרזי, לבין אחד האוהדים שקילל אותו. לטענת אותו אוהד, חרזי הפנה לעברו אצבע משולשת.

יובל נעים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
בדרך החוצה? יובל נעים/אדריאן הרבשטיין

"אנחנו מסובכים ולא מהיום", אמר יובל נעים בסיום. "ידעתי שלא יהיה היום משחק קל במיוחד כשאתה משחק באשדוד. שיחקנו היום פחות טוב, חזרנו שלושה חודשים אחורה, לא היינו מספיק מהירים בחלק הקדמי, לא הגענו למצבים וקיבלנו גול מהטבע כשהרוח משכה את הכדור פנימה אחרי הרמה של דוידוב. המשחק הזה היה הרבה יותר חשוב לנו ממה שהוא היה חשוב להם וחבל שזה לא היה נראה ככה על המגרש. צריך להסתכל קדימה למשחק הבא".

על הסיכויים להישאר בליגה: "הסיכוי הוא טוב אבל אנחנו צריכים לקחת את עצמנו בידיים ולא לחכות כל שבוע למעידות של קבוצות אחרות. אנחנו צריכים לקחת 5 נקודות ב-3 משחקים שנשארו לנו ואם לא ניקח אותם אז נהיה בצרה גדולה. אני מאמין שהפועל עכו תישאר אבל נצטרך לשפר מאד את היכולת".

ניר קלינגר הוסיף: "אנחנו בתקופה טובה, הצלחנו להכניס את החבר'ה לתלם. אני מקווה שזה יימשך ב-3 המשחקים האחרונים בצורה מאד מקצועית והגונה. אני חושב שהיום הייתה קבוצה אחת על המגרש. ניסינו לתקוף מימין ושמאל ולתקוף בכל הכוח. עכו באו להוציא נקודה ואני מבין אותם אבל אני חושב שהיום הגיע לנו הניצחון".

על אלכס דוידוב: "אלכס עושה עונה ענקית, יש לו אישיות ענקית. הוא כבר 2 משחקים עולה לשחק פצוע וזה עוד יותר מדגיש את ההקרבה שלו. אין ספק שהצלחנו לשים יד על אחד השחקנים הורסטיליים הכי טובים בליגה ורק שיהיה בריא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully