וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: "תחושה עילאית, אבל עדיין לא עשינו כלום"

17.4.2014 / 16:13

בקרית שמונה חגגו את העלייה לגמר הגביע, אלקיים עשוי לשחק עוד העונה. שרצקי: "גביע ומקום שלישי? אולי כמו אליפות"

one

עירוני קרית שמונה לא יצאה מגדרה בחגיגות ההעפלה לגמר גביע המדינה אחרי הניצחון הדרמטי 1:2 על הפועל באר שבע. כפי הנראה, אף אחד במועדון לא רוצה לחגוג יותר מדי, במיוחד לאחר שבעונה שעברה הקבוצה הפסידה באותו מעמד להפועל רמת גן למרות שהייתה פייבוריטית ברורה.

בחדר ההלבשה נשמעו שירים והשחקנים רקדו, אך הצוות המקצועי ובייחוד המאמן ברק בכר שמרו על איפוק והקרינו זאת גם לשחקנים.

דויד מנגה קבע 1:2 דרמטי לקרית שמונה על הפועל באר שבע

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. ברני ארדוב
חוגגים, אך זהירים. שחקני קרית שמונה/ברני ארדוב

"אסור לשכוח שיש לנו עוד משחק", אמר הקפטן שיר צדק. "מכבי נתניה עושה עונה מדהימה. עשינו צעד משמעותי ונשארו לנו 90 דקות כדי לקחת תואר. אני עוד לא נזכרתי בגמר של העונה שעברה, אבל זה בטח משהו שנשאר ויושב קצת בראש. אני מקווה שנתקן את זה השנה. נשאר לנו עוד פוש קטן ומקווה שנעשה את זה. הקבוצה הזו עברה קשיים שלא עברנו בשנה שעברה. היו הרבה פציעות והרבה עליות וירידות. בסוף העונה נראה איך נסיים ונגיד איזו קבוצה חזקה יותר, של העונה או של עונה שעברה".

צדק נשאל האם גביע בעונה שכזו שווה יותר מאשר אליפות: "גביע זה לא כמו אליפות. אליפות אתה יודע שאתה הולך לזכות בה במהלך העונה. ניקח גביע ואני אגיד איך זה לעומת אליפות". על העובדה שקרית שמונה עלתה בתוך ארבעה ימים רצוף עם ההרכב החזק ביותר שלה מול באר שבע, אמר הבלם: "היה נכון מבחינתנו לשים את הביצים בשני סלים ולא בסל אחד, ואני שמח שהצלחנו בשתי החזיתות. יש לנו בשבת משחק מאוד חשוב ואני מקווה שגם בליגה נוכל להגיע כמה שיותר גבוה".

גם הבעלים איזי שרצקי הגיב באיפוק ואמר: "אין יותר מדי מה להגיד. הייתי שם, צריך לגמור את הגמר ואז נדבר. אליפות זה תמיד יותר מהכל, אבל אם נהיה מקום שלישי וגביע אז אולי זה מקביל, אמר הבעלים והתפנה לדבר גם על הקהל של הקבוצה: "יש לנו הכי הרבה קהל בארץ כי יש 20 אלף בקרית שמונה ועשרה אחוז באים כל משחק. בתל אביב באים רק שלושה אחוזים. אין מה לעשות זו עיר קטנה".

הקשר וובה בראון שנמצא בכושר מצוין ויוכל לשמור על הגביע בו זכה בעונה שעברה עם הפועל רמת גן, על חשבון קרית שמונה, הוסיף: "התחושה היא עילאית, אבל עדיין לא עשינו כלום. נחגוג יום אחד ואז נסתכל כבר על הפועל תל אביב כי אנחנו רוצים להבטיח את המקום השלישי. אני מאושר מאוד. ידענו שבאר שבע יהיו עייפים כי לא היה להם יום מנוחה. הצוות שלנו הכין אותנו כמו כל משחק כמו שצריך. הקסם שלנו העונה זה הביחד. אנחנו לא יכולים להבטיח כלום, אבל נבוא כמו כל משחק ונאמין. אני קרוב מהרגיל שוב לגביע ואני מאושר מאוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אליניב ברדה הפועל באר שבע מול שיר צדק גיא חיימוב שוער עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
היה נכון לשים את הביצים בשני הסלים. שיר צדק/ברני ארדוב

היום יזכו השחקנים ליום חופש ומחר הם יערכו אימון מסכם לקראת הפועל תל אביב כאשר נראה שהסגל של בכר שוב צפוי להיות חלקי במיוחד.

המגן הימני עודד אלקיים פרק את הכתף ובילה כמה שעות בבית החולים. לאחר בדיקה שעבר, עולה שייתכן והפריקה בכתף שממנה סובל המגן היא פריקה קלה בלבד, והשחקן ייאלץ לעבור MRI כדי להבין באופן סופי מה חומרת הפציעה. אם אכן מדובר בפריקה קלה, אלקיים עשוי לחזור לשחק עוד העונה, בניגוד לחששות הראשוניים של אנשי הקבוצה, לפיהם השחקן גמר את העונה.

בטווח הקרוב בכר יצטרך לבחור בין כמה אופציות להחלפת אלקיים, כשנראה שמתן אוחיון, וובה בראון או דין מימוני ימלאו את מקומו של המגן הפצוע. אחמד עאבד, חן דילמוני שזכה למחמאות אדירות על משחקו ועל הבישול הענק שרשם, ובראון סובלים רק מהתכווצות בשריר וההערכה שהם יהיו כשירים. מי שסובל ממתיחה חזקה (ואף קיים חשש לקרע) הוא החלוץ רוג'רס קולה שייבדק היום ואז יתברר מהי חומרת הפציעה. בכל מקרה, הוא בספק גדול מאוד למשחק מול הפועל תל אביב.

בקבוצה ינסו כעת להכשיר את כל השחקנים לקראת משחק הגמר מול מכבי נתניה ב-7 במאי, כשבקרית שמונה מקווים שגם אופיר מזרחי יחזור עד אז.

בנוגע לעונה הבאה, בקבוצה עדיין לא החליטו האם לממש את האופציה על קולה, בעוד שוויאם עמאשה מבוקש מאוד ובקרית שמונה רוצים להשאירו ומתכוונים לשוחח על כך עם מכבי חיפה.

מי שעוד עשוי להגיע הוא המגן בנג'מין פרנסיס, שכמעט הצטרף בחודש ינואר ועשוי להיות שוב בתכניות גם בסוף העונה. בקבוצה בדקו את האפשרות לשאול את השחקן, אך בשלב זה רק אופציה של מכירה עומדת על הפרק.

עודד אלקיים עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
פרק את הכתף. עודד אלקיים/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully