וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "תחושה שהכול מותר. שחקנים רבו ולא עפו"

13.4.2014 / 9:14

לחץ במועדון, דורה על הקהל: "מי שצועק שאין כבוד אז בעצמו אין לו כבוד". כץ: "אני מגיע לארץ ומאמין שדברים ישתנו"

one

תחושות קשות מאוד בהפועל חיפה אחרי ההפסד 1:0 להפועל ניר רמת השרון, שלמעשה מצרף את האדומים מהכרמל למאבקי ההישרדות כשהם רק ארבע נקודות בלבד מעל לרמת השרון שמתחת לקו האדום. במועדון יש ביקורת קשה נגד מרבית השחקנים, כשגם המאמן שלומי דורה לא נקי מביקורת. נראה שהקבוצה נקלעה למערבולת של חוסר בטחון ותקופה לא טובה, כשגם הבעיות בתוך חדר ההלבשה וההאשמות ההדדיות מתחילות לצוץ.

"יש תחושה שהכול מותר", אמר שחקן בקבוצה, "זה לא יכול להיות שבאימון סוף השבוע דנילו ניקוליץ' ועאהד עזאם רבים מכות של ממש והעניין נסגר ביניהם, ולא רק שהם לא בסגל הם אפילו לא עפים מהאימון. זה רק סימפטום לתחושה שהכול בסדר והכול אפשרי".

גם בגזרת ההרכב לגורמים במועדון הייתה ביקורת. "לירן כהן לא שיחק שלושה חודשים, מהראן לאלה היה שרוף במשך תקופה, ועכשיו מצפים פתאום שהם ייתנו הכול ויצילו את הקבוצה", אמר גורם במועדון, "אין ספק שאנחנו בתקופה לא טובה ואסור לנו לתת לזה להמשיך".

עאהד עזאם הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"זה רק סימפטום לתחושה שהכול בסדר". עזאם/אדריאן הרבשטיין

אלא שעיקר הביקורת מופנית לשחקנים ולנאיביות שהם מציגים לאחרונה. "איך יכול להיות שהשחקנים לא רצים ונלחמים כמו שמצופה מקבוצה שיכולה להסתבך?", תהו במועדון, "במקום לשחק כדורגל מול עשרה שחקנים כל אחד בועט כדור למעלה ומה שיהיה יהיה. זה פשוט בלתי אפשרי לשחק ככה".

במקביל, בקרב השחקנים ואנשי המועדון קיימת ביקורת גדולה על הלחץ שמפעיל הקהל במקום לתמוך בקבוצה. "כשהקהל הזה תמך ודחף אותנו, הצלחנו", אמר דורה, "מי שצועק כבר מהדקה הראשונה שאין כבוד אז בעצמו אין לו כבוד. זה לא נעים להם? גם לנו לא נעים".

"הקהל הזה מלחיץ מהדקה הראשונה", המשיך שחקן בכיר בקבוצה את הקו, "יוסי דורה נלחם ונותן הכול ובסוף שורקים לו בוז? עוד שהיינו במצב של 0:0 הם שורקים בוז. קהל צריך לתמוך והם עושים בדיוק את ההיפך".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שלומי דורה מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"לא נעים להם? גם לנו לא נעים". דורה/אדריאן הרבשטיין

בצוות המקצועי ינסו להנמיך את הלהבות ולהחזיר את הביטחון לשחקנים, כשברור לכולם שניצחון על בית"ר ירושלים למעשה יוציא את חיפה ממאבק ההישרדות ויבטיח עונה נוספת בליגת העל. "אני משוכנע שהדברים ישנו כיוון" אמר הבעלים יואב כץ לוואלה! ספורט, "אני מגיע השבוע לארץ ואני מאמין שהדברים ישתנו כבר נגד בית"ר". על העונה הבאה אמר כץ: "שאף אחד לא ידבר איתי על חוזה לעונה הבאה כי אנחנו מסובכים חזק בתחתית עוד העונה הזאת וצריך להתמקד בזה".

אגב, כץ יצטרך עד מחרתיים לסדר את עניין זרקו קוראץ', שכן לאחר מכן בקבוצה המונטנגרית של החלוץ מתכוונים לנצל את תום מועד האופציה של חיפה ולהציע אותו למכירה לכלל הקבוצות. קוראץ' עצמו לא ישחק מול בית"ר ירושלים בשל חמישה כרטיסים צהובים. השוער קאלה דרשלר עבר את ניתוח הוצאת התוספתן וייעדר מהמשחק מול בית"ר ירושלים וייתכן גם שיחמיץ את המשחק נגד הפועל עכו.

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ. ברני ארדוב
""שאף אחד לא ידבר איתי על חוזה לעונה הבאה". כץ/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully