וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: "מכת פציעות איומה, רק שלא תהרוס את הגביע"

13.4.2014 / 7:47

בבאר שבע מוטרדים מהפציעה של ברדה, גם אראל ובוזגלו לא כשירים לגמרי. ברקת ואלישע לוי קבעו להיפגש אחרי חצי הגמר

one

אחרי ההפסד הביתי אתמול (שבת) לעירוני קרית שמונה (2:0), עסקו בהפועל באר שבע בעיקר בפציעה של אליניב ברדה. הקפטן שעלה מהספסל וסבל ממתיחה בשריר התאומים ייבדק היום, אבל במועדון מעריכים שגם ביום שלישי, יממה לפני חצי גמר הגביע, לא יהיה ברור סופית האם יוכל לשחק. "ברדה הוא מסוג השחקנים שאם היה יכול להישאר על הדשא ולא להשאיר את הקבוצה בעשרה שחקנים, הוא היה נשאר פצוע. אם הוא ירד אתמול מהמגרש זה אומר משהו, אבל ניתן לו את כל הטיפול הדרוש ונתפלל", אמרו אתמול במועדון.

צפו בהפועל באר שבע מפסידה 2:0 בבית לקרית שמונה

שחקן הפועל באר שבע אליניב ברדה. קובי אליהו
"אם הוא ירד מהמגרש זה אומר משהו". אליניב ברדה/קובי אליהו

אלישע לוי לא מרוצה מהמצב לקראת חצי הגמר מול קרית שמונה. מאור בוזגלו, שבמועדון העריכו שיעלה בהרכב, ישב אתמול על הספסל עם חבישות, והמאמן לא רצה לסכן אותו וגל אראל שסובב את הקרסול שפתח כבלם עלה לשחק פצוע. הם מתווספים לאופיר דוידזאדה ולויליאם סוארס שלא ישחקו ולברדה שנמצא בספק. "אלונה שמה כאן הרבה כסף השנה. כולם כאן רוצים תואר, אבל זה לא גורע ממה שעשינו עד עכשיו", אמרו אתמול במועדון.

במועדון ציינו את חשיבות המפעל גם עבור אלישע לוי, שהגיע לשלושה גמרים עם מכבי חיפה אך לא זכה בתואר הזה. במועדון החליטו להיפגש עם המאמן לאחר חצי הגמר, בניסיון לסכם את תנאיו לעונה הבאה. "סוארס ודוידזאדה הם שני שחקי הגנה משמעותיים מאוד", אמר אחד השחקנים. "אין צורך לומר מה החשיבות של ברדה ובוזגלו. יש כאן מכת פציעות איומה. נקווה שהיא לא תהרוס את חלומות הגביע". בן אלגרבלי שאיכזב במשחקים האחרונים לא נכלל אתמול בסגל למשחק, אחרי שאלישע לוי החליט להוריד אותו לקבוצת הנוער וכעת, לאור גל הפציעות, ייתכן שיחזור לסגל לקראת חצי הגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
בן אלגרבלי שחקן הפועל באר שבע המורחק. ברני ארדוב
יחזור לסגל? בן אלגרבלי/ברני ארדוב

"אני מאחל לאליניב בריאות, כולם יודעים כמה הוא חשוב מקצועית וחברתית. מקווים לחדשות טובות", אמר קובי דג'אני, שסיכם גם את המשחק. "היינו קצת נרפים, כמובן שרצינו להיראות יותר טוב. רצינו לבוא עם ביטחון לחצי הגמר, אבל נמשיך לעבוד קשה ולהתכונן כי הגביע זו באמת המטרה שלנו", אמר הקשר. "לא הייתי קורה למה שקורה בתקופה האחרונה משבר. בתחילת העונה אף אחד לא כיוון לאליפות וכולם רצו פלייאוף עליון ולהגיע לאירופה אבל נוצרה סיטואציה שמכבי תל אביב ברחה לליגה. אנחנו היינו הכי קרובים, אז כל הליגה ציפתה מאיתנו. הגענו לאירופה, אנחנו עומדים במטרות והגביע זה משחק חשוב לכל העיר. אני מאוד מקווה שלא נאכזב את הקהל, אנחנו רוצים לסיים עם תואר".

דג'אני התייחס לעובדה שהפך העונה לשחקן ספסל ואמר: "אני עובר תקופה מאוד לא קלה. הרבה שנים לא הרגשתי את הספסל, אבל זה חלק מהכדורגל. למדתי לחיות עם זה. מה שהקהל עושה בשבילי מחמם את הלב. אם אני מסתובב בעיר, תמיד זורקים מילה טובה וחמה כדי לתת ביטחון. שיחקתי הרבה פעמים נגד באר שבע, הקהל גם מכיר את האיכויות שלי ומה אני מסוגל לתרום".

במועדון טענו אתמול שההכנות לעונה הבאה יחלו רק לאחר חצי הגמר. יובל שפונגין ושלומי ארבייטמן, שניים מהשחקנים שאלישע לוי רוצה לראות בעונה הבאה, ירדו ליגה בסוף השבוע, מה שמחזק את רצונם לשוב לישראל. במועדון סיפרו אתמול שחלוץ הפועל חיפה זרקו קוראץ' הוצע להם, אך טרם הוגשה כל הצעה לגביו. אלישע לוי כבר הבהיר שיהיה מעוניין בגליינור פלט, אך זה בודק במקביל הצעות מאירופה. במועדון כבר החלו בחיפוש קשר זר. בהתאם להחלטה של ויליאם סוארס יוחלט האם להחתים בלם זר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully