וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: יובל נעים לא ימשיך בעכו בעונה הבאה

13.4.2014 / 6:55

בלי קשר לשאלת הישארותה בליגה, קיימים סיכויים נמוכים שהמאמן יישאר. חרזי מתנדנד. אכזבה מסליחי: "מצפים ממנו ליותר"

one
יובל נעים מאמן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
בדרך החוצה. נעים/אדריאן הרבשטיין

ארבעה מחזורים בלבד לסיום העונה בפלייאוף התחתון, ונראה שהפועל עכו רחוקה מלהבטיח לעצמה מקום בליגת העל בעונה הבאה. הקבוצה של יובל נעים השלימה משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון שהיה גם התיקו השלישי בפלייאוף התחתון, 1:1 מול בני יהודה וכעת הפער מהמקום שממנו יורדים עומד על שלוש נקודות בלבד.

למרות שההכנות לעונה הבאה יחלו באופן רשמי רק לאחר שהקבוצה תבטיח את מקומה בליגה, לוואלה! ספורט נודע כי הסיכויים של נעים להמשיך בעונה הבאה הם נמוכים מאוד. נעים, שהגיע בעונה שעברה כדי להציל את הקבוצה מירידה יסיים את חוזהו בתום העונה וראשי המועדון צפויים לחפש לו מחליף בקרוב. לעומתו, מעמדו של המנהל המקצועי אלון חרזי עדיין לא ברור והסיכויים שהוא יישאר הם 50-50.

גם בגזרת השחקנים צפויים להתבצע שינויים רבים ובכל מקרה הסגל יקוצץ משמעותית ובקבוצה ינסו להיפטר מחוזים כבדים דוגמת זה שמחזיק הבלם משה מישאלוב. מבין הזרים, מירקו אורמוש וברניסלב יובאנוביץ' צפויים להישאר, אבל ננאד מרינקוביץ' יעזוב.

מתח בהפועל עכו: עימות בין סליחי לריאן, שהושעה

חמדי סליחי שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
בעכו מאוכזבים. סליחי/אדריאן הרבשטיין

מעמדו של חמדי סליחי עדיין לא ברור, שכן הוא מחזיק בחוזה יקר גם לעונה הבאה, ואם עכו תישאר בליגה היא תהיה מחויבת לכבדו. בקבוצה מאוכזבים מהיכולת של האלבני שהתעמת אתמול (שבת) עם איסמעיל ריאן ואף השליך לעברו נעל, ואמרו: "אנחנו מצפים ממנו להרבה יותר". סליחי לא הבקיע מאז המספרת המפורסמת נגד מכבי חיפה כאשר מאז חלפו חמישה משחקים.

ריאן, שהושעה על ידי נעים בעקבות דברים שאמר לסליחי במסגרת העימות ביניהם, אמור להתייצב לאימון הבוקר והשניים צפויים לחסל את הפרשה הזו. "כל עימות כזה לא עושה טוב לקבוצה. אנחנו צריכים להתרכז בכדורגל ולא בשטויות", אמרו שחקנים. "זה מתח של סוף עונה".

בסיום המשחק התייחס גיא דיין לתיקו, ואמר: "אנחנו כבר רוצים לגמור את המתח הזה. הפלייאוף קשה מאוד ובמשחק נגד בני יהודה אני חושב שאנחנו אלה ששלטנו. אני לא יודע להסביר את ההבדלים בין המחציות ואת הסיבה לכך שבמחצית הראשונה נראינו פחות טוב. אני מקווה שבשבוע הבא נגד מ.ס. אשדוד נלך חזק מהדקה הראשונה". לשאלה אם לדעתו עכו תישאר, אמר הקשר: "אוי ואבוי אם לא נאמין בעצמנו. אני בטוח ומקווה מאוד שבשבוע הבא נסיים את זה כבר. אנחנו רוצים את זה יותר מכולם".

  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully