וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אלעד גבאי מועמד להצטרף בעונה הבאה

6.4.2014 / 9:54

העולה הטרייה לליגת העל סימנה את מגן מכבי חיפה. גם תמיר כהן מבוקש. 8,000 אוהדים יגיעו לחצי גמר הגביע

ברני ארדוב

מכבי נתניה חגגה במשך כל השבוע את העלייה הרשמית לליגת העל. חלק גדול מהשחקנים הגיעו ביום שישי בערב לפאב בעיר וחגגו עם עשרות אוהדים. במקביל, בקבוצה יחלו בהכנות למשחק חצי גמר גביע המדינה ביום רביעי הבא. במועדון מעריכים שלפחות 8,000 צופים ילוו את הקבוצה לרמת גן. עוזר המאמן שי הולצמן הגיע אתמול (שבת) למושבה לעקוב אחרי היריבה, מכבי פתח תקוה, במשחקה הביתי מול הפועל עכו (0:0).

לצד ההכנות לגביע, ראשי נתניה ממשיכים להכין את העונה הבאה. במועדון מתכוונים לצרף שני מגנים ולרשימת המועמדים הצטרף מגן מכבי חיפה אלעד גבאי. השחקן לא הצליח להשתלב העונה אצל הירוקים והוא נמצא חזק על הכוונת של אנשי נתניה. במועדון מתכוונים לחכות עד שיתמנה מאמן חדש למכבי חיפה ואם זה לא ירצה את גבאי, ייפתח מיידית משא ומתן בין הצדדים.

קוראץ'? ביטון? הצצה להכנות של נתניה לעונה הבאה בליגת העל

אלעד גבאי שחקן מכבי חיפה מול חן דילמוני שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
חזק על הכוונת. אלעד גבאי/אדריאן הרבשטיין

בנוסף, גורמים המקורבים למועדון מנסים לקדם את מועמדותו של שחקן הבית רביד גזל, אך בצוות המקצועי עדיין לא החליטו האם הם מעוניינים בקשר שלא מצא את מקומו העונה בבני סכנין. גם שמו של תמיר כהן, שמסיים חוזה בהפועל רעננה, הוזכר כמועמד. הקשר שיחק בעבר בהצלחה בנתניה ואהוב מאוד במועדון.

כזכור, בסוף השבוע פורסם שבנתניה ינחיתו במהלך השבועות הקרובים מספר זרים אפריקאיים למבחנים. מדובר בשחקנים מקונגו, אנגולה, ניגריה ודרום אפריקה. בנתניה יעמידו תקציב בגובה של 22 מיליון שקל וכבר העלו את שמם של חלוץ הפועל חיפה ז'רקו קוראץ' וקשר אנורתוזיס משה אוחיון. כמו כן במועדון מתכוונים לפנות למספר שגרירים כשעל הפרק: דודו ביטון, חנן ממן ושלומי ארבייטמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully