וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדש 8, בן חיים 8, סוזה 6, בוזגלו 4

בדש השכיח לחלוטין את ראדה פריצה, בן חיים סחרר באגף, סוזה ביצע חילופים תמוהים ובוזגלו שוב נעלם. ציוני משחק העונה

one

מכבי תל אביב

חואן פאבלו - 6. עוד הופעה שקטה של השוער הספרדי שמשרה ביטחון על החוליה האחורית. עמד היטב במבחנים המעטים ששחקני באר שבע העמידו אותו.

0:2 למכבי תל אביב על באר שבע. הפער בפסגה: 8 נקודות

ברק בדש: "זה צעד ענק בדרך לאליפות"

אלישע לוי: "מכאן צריך לנסות לשמור על המקום השני"

שחקן הפועל באר שבע אליניב ברדה מול שחקן מכבי תל אביב איתן טיבי. קובי אליהו
שיתוף פעולה נפלא עם גרסיה. טיבי שומר את ברדה/קובי אליהו

הגנה

שרן ייני - 8. חזר לעמדת המגן הימני והרגיש נוח מאוד. הרבה לתמוך בהתקפה, עזר בהכנת השער השני וכמעט כבש בעצמו. הסתדר היטב עם מאור בוזגלו במחצית הראשונה ותומר סוויסה בשנייה.

איתן טיבי – 7. שיתוף פעולה מצוין עם גרסיה במרכז ההגנה. חלוצי באר שבע טבעו בים הצהוב והאדומים לא הצליחו כמעט להגיע למצבי הבקעה בתוך הרחבה.

קרלוס גרסיה – 7. משחק נטול טעויות של הספרדי ששוב הפגין מיקום נהדר, שקט והנהיג את הרביעייה ביד רמה. אחד הבלמים הגדולים שהגיעו לישראל בכל הזמנים.

עומרי בן הרוש - 6. שב לעמדת המגן השמאלי והתרכז במשימות הגנתיות. סיפק הופעה יציבה כמצופה ממי שאמור להיות אחד הפתרונות של אלי גוטמן בקמפיין הבא של הנבחרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן מכבי תל אביב קרלוס גרסיה מול שחקן הפועל באר שבע דובב גבאי. ברני ארדוב
משחק נטול טעויות. קרלוס גרסיה/ברני ארדוב

קישור

ניקולה מיטרוביץ' – 6. סוס עבודה. ברומטר. אחד השחקנים היותר חשובים והפחות מוערכים במערך הצהוב. גם היום הניע את המשחק מצד לצד ועזר לצהובים לשלוט ללא עוררין במרכז השדה במחצית הראשונה.

דן איינבינדר - 7. אחד השחקנים היותר טובים של מכבי תל אביב בתקופה האחרונה המשיך במומנטום עם משחק שקט במרכז השדה, חילוצי כדור ועליות מתוזמנות היטב. מחזק את מעמדו על חשבון אלברמן וראדי.

דור מיכה - (הוחלף בדקה ה-86 על ידי דור ז'אן) - 6. המשחק הגדול של בן חיים הטיל עליו קצת צל, אבל עדיין עשה הרבה קילומטראז' על הקו ועבד ללא הפסקה למרות שלא תמיד היה מספיק חד ומהיר בפעולות.

טל בן חיים (הוחלף בדקה ה-81 על ידי יואב זיו) - 8. סיפק תצוגת תכלית של טכניקה ומהירות באגף שרק הוכיחה שהוא חייב לשחק כשהוא משוחרר ממשימות טקטיות. כמעט כל מהלך מסוכן של הצהובים עבר דרכו וההגנה הצהובה לא הצליחה לעצור אותו. חייב לעבוד על הדיוק בפעולה האחרונה.

ערן זהבי - 6. הופעה סולידית של הכוכב הצהוב. למרות שהאדומים התמקדו בו הגנתית, הגיע למצבי ההבקעה הרגילים שלו (והחמיץ) והיה מאוד נייד. בדקות האחרונות שיחק כחלוץ חוד.

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי מול שחקן הפועל באר שבע דויד הובר. ברני ארדוב
הופעה סולידית. זהבי עם הובר/ברני ארדוב

התקפה

ברק בדש (הוחלף בדקה ה-73 על ידי גל אלברמן) - 8. משחק פנטסטי של חלוץ הרכש. מעבר לשני השערים, עשה המון תנועה, פינה שטחים לחברים וחילק כדורים כפיבוט. השכיח לחלוטין את חסרונו של ראדה פריצה.

שחקני מכבי תל אביב ברק בדש, טל בן חיים חוגגים. קובי אליהו
השכיח לחלוטין את פריצה. בדש/קובי אליהו

מאמן

פאולו סוזה – 6. המאמן שמכין הפתעה לכל משחק גדול, עשה זאת שוב עם חזרה לרביעייה אחורית ומערך התקפי של 4-2-3-1, שהעביר את כובד המשחק לאגפים ופשוט חיסל את הפועל באר שבע. על הקווים סיפק עוד תצוגה של אמוציות וצעקות. החילופים המאוחרים היו תמוהים וקצת הלחיצו את הקבוצה, אבל בסך הכול חוויה של מאמן.

פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
חילופים מאוחרים. סוזה/קובי אליהו

מחליפים

גל אלברמן (73) – אין ציון
יואב זיו (81) – אין ציון
דור ז'אן (86) – אין ציון

שוער הפועל באר שבע אוסטין אג'ידה. ברני ארדוב
אג'ידה/ברני ארדוב

הפועל באר שבע

אוסטין אג'ידה - 6. יצא לא טוב בשער הראשון, שהזכיר מעט את השער שספג בראשון לציון, אבל בהמשך התעשת וסיפק מספר הצלות שמנעו מבאר שבע תבוסה.

שחקן הפועל באר שבע אביתר אילוז לפני שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים. ברני ארדוב
אביתר אילוז/ברני ארדוב

הגנה

אביתר אילוז - 3. סבל מנחת זרועו של טל בן חיים באגף וזה בלשון המעטה. שוב ושוב ראה את הגב של מספר 11 בצהוב שחלף על פניו בקלילות. נקודת התורפה במערך של אלישע לוי.

טומיסלב פאיוביץ' - 4. משחק לא טוב לבלם הסרבי, שבהיעדר וויליאם סוארס, היה צריך לקחת יותר אחריות ולעזור לצעיר שלידו. בן חיים עבר אותו בקלות יתרה בדרך לשער הראשון ובכלל מרכז ההגנה של האדומים היה חדיר מאוד.

בן אלגרבלי - 4. הגיבור הטראגי של המשחק הקודם בין הקבוצות הצליח הפעם לסיים 90 דקות, אבל לא סיפק הופעה שהוא ירצה לזכור. נראה לחוץ מאוד בפתיחה והשתחרר רק כשהמשחק היה גמור.

אופיר דוידזאדה – 4. המגן השמאלי ששיחק רק 17 דקות בשלושה חודשים האחרונים חזר ישירות להרכב של אלישע לוי והיה רק קצת פחות אומלל מאילוז מול ייני ומיכה. לא תרם להתקפה.

ברק בדש מכבי תל אביב מול דויד הובר טומיסלב פאיוביץ' הפועל באר שבע. קובי אליהו
הובר/קובי אליהו

קישור

לוטם זינו (הוחלף על ידי תומר סוויסה בדקה ה-46) – 4. כמו במחזורים האחרונים, תופקד בצד ימין של הקישור ונראה שמתקשה להבין את דרישות התפקיד ולמצוא את מקומו במגרש. אבוד

גל אראל – 4. לא הורגש במשחק וזה דבר ששחקן בעמדה שלו לא יכול להרשות שיקרה, בטח מול יריבה כמו מכבי תל אביב.

דויד הובר (הוחלף על ידי סיראז' נאסר בדקה ה-77) - 5. כהרגלו עושה המון עבודה שחורה במרכז המגרש ובמחצית השנייה גם ניסה להוציא את חבריו קדימה ולנהל את המשחק. בסך הכול, הופעה לא רעה לבלגי.

מאור בוזגלו - 4. כמו במשחק הקודם בין הקבוצות בבלומפילד, לא מספיק מעורב, נעלם לדקות ארוכות ולמעט הבעיטה החופשית בסיום, קשה להיזכר בפעולות משמעותיות שלו. במשחקים כאלה, באר שבע זקוקה לכוכבים שלה בפורמה. זה לא קרה.

אליניב ברדה - 6. הטוב בשחקני באר שבע. כמעט היחיד שניסה לעשות פעולות התקפיות, לדחוף קדימה ולשמור על אמונה גם בפיגור שני שערים. רק שללא עזרה היה לו קשה מאוד.

שחקן הפועל באר שבע אליניב ברדה מול שחקן מכבי תל אביב איתן טיבי. קובי אליהו
ברדה עם טיבי/קובי אליהו

התקפה

דובב גבאי (הוחלף על ידי גליינור פלט בדקה ה-46) – 4. אלישע לוי החליט להמר עליו במרכז ההתקפה, אבל החלוץ לא סיפק את הסחורה. גבאי ניסה והשתדל, אבל נעלם בין הבלמים הצהובים.

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי. קובי אליהו
אלישע לוי/קובי אליהו

מאמן

אלישע לוי - 5. אפשר להתווכח אם היה צריך לפתוח אם פלט או לדבר על המערך הדפנסיבי עם לוטם זינו בקו ימין, אבל בסופו של דבר שוב השער המהיר הכריע. באר שבע לא למדה את הלקח והגיע מבוהלת למעמד. גם ההפסד לא מעיב על עונה ענקית של הקבוצה והמאמן.

מחליפים

גליינור פלט (46) – 4. לא עשה כלום
תומר סוויסה (46) – 5. רק קצת יותר מפלט
סיראז' נאסר (77) – אין ציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully