וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "העפלה לאירופה יכולה להוביל לעוד הרפתקה פיננסית"

בהפועל תל אביב חגגו: "הכול נראה אחרת כשלא סופגים שערים שטותיי", אבל לא כולם במועדון רוצים את הכרטיס לליגה האירופית. בן שמעון מסרב לשתף צעירים: "הרזומה שלו יותר חשוב לו", אלי כהן מועמד. במועדון יתקשו להשאיר את ורמוט, מכבי חיפה האופציה המועדפת עליו

one

אחרי שבועות לא קלים שעברו על הפועל תל אביב, אמש (שבת) סוף סוף חייכו במועדון האדום אחרי התבוסה שהנחילו למכבי חיפה (0:4). "יש כאן לא מעט פוטנציאל, אבל לצער כולם לא הצלחנו העונה להביא אותו לידי ביטוי כמו במשחק הזה", אמר אחד השחקנים אחרי המשחק. "כשעושים הגנה כמו שצריך ולא מקבלים גולים שטותיים אז הדברים נראים אחרת לגמרי. סוף סוף נתנו הצגה מול קבוצה גדולה ואנחנו מקווים שזה ייתן לנו ביטחון להמשך הפלייאוף העליון ולמאבק על הכרטיס לאירופה".

בקבוצה אתמול ציינו לא מעט שחקנים, והעניקו קרדיט בעיקר להגנה ולשוער דני עמוס, שמציג יכולת טובה משחק שני ברציפות. כמוהו גם הבלמים ברנקו איליץ' ואוראל דגני קיבלו תשבוחות על המשחק השקט. "איליץ' נראה שחקן אחר מאז ההשעייה", טען אחד השחקנים. "הכול נראה אחרת ברגע שלא סופגים ויש על מי לסמוך מאחור". בצד ההתקפי ישראל זגורי, שממשיך את היכולת הטובה מהדרבי האחרון, גילי ורמוט והקפטן שי אבוטבול קיבלו את מירב המחמאות. עומר דמארי שהחמיץ פנדל ראשון בקריירה זכה לעידוד מחבריו, ואחד מהם אמר: "בכל פעם שאנחנו מובילים 0:3 אנחנו מרשים לעומר להחמיץ פנדל".

הפועל תל אביב דרסה 0:4 את מכבי חיפה בבלומפילד

רן בן שמעון בסיום: "באף שלב העונה לא היינו קבורים”

עומר פדידה, הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"מקווים שזה ייתן לנו ביטחון להמשך הפלייאוף"/ברני ארדוב

במקביל למאבק על הכרטיס לאירופה, בהפועל תל אביב ובמכבי חיפה כבר עסוקים בהכנות לעונה הבאה. בשבועות האחרונים הוזכר גילי ורמוט כמועמד לחזק את הירוקים הקיץ, והקשר התבטא לאחרונה בפני גורמים בהפועל תל אביב כי הוא לא פוסל מעבר לחיפה. חשוב לציין כי ורמוט מעדיף להישאר באדום, אך אם לא תהיה לקבוצתו אפשרות לשלם לפחות את מירב חוזהו, המוערך בכ-350 אלף יורו בעונה הבאה, והיא לא תבנה קבוצה שתילחם על תארים, הוא יעזוב.

בשלב זה נראה שהפועל לא תוכל לעמוד בתנאים הללו, ולכן גבוהים הסיכויים שורמוט יעבור לחיפה, שהיא האופציה המועדפת על הקשר בארץ נכון לעכשיו. "כרגע אני לא רוצה לדבר על העונה הבאה", אמר ורמוט אחרי המשחק. "אני כרגע בהפועל תל אביב עד הקיץ ואז נראה מה קורה. כרגע יש לי חודש וחצי נטו להיות בהפועל תל אביב ולהגיע לאירופה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
גילי ורמוט שחקן הפועל תל אביב מול גוסטבו בוקולי. ברני ארדוב
יציב תנאים שלא יאפשרו לו להישאר? גילי ורמוט/ברני ארדוב

בהפועל תל אביב אומנם מדברים על כרטיס לאירופה כמטרה מוצהרת, אך ישנו ויכוח לא קטן במועדון אם הישג כזה לא יפגע כלכלית יותר מאשר יעזור לקופת המועדון הריקה. העובדה שהשתתפות במוקדמות הליגה האירופית מצריכה לא מעט כסף לטיסות ובתי מלון מצד הקבוצה, ללא שום ערבות שהיא אכן תעפיל לשלב הבתים גורמת להתנגדות אצל לא מעט גורמים.

בנוסף, העפלה לשלב הבתים תחייב את האדומים להחזיר את הכספים שקוצצו מהשחקנים העונה (כמיליון שקלים) והקבוצה תתקשה להיאבק בשתי חזיתות בגלל שבעונה הבאה היא תתבסס על סגל קצר וחסר ניסיון. במועדון חוששים כי הסיכוי להעפיל לשלב הבתים שוב יפתח את התיאבון לחיים רמון ועידו חג'ג', שכמו העונה ייקחו על עצמם סיכונים כספיים והתחייבויות עתידיות שיעמידו את התקציב בסכנה גדולה. "מי שחושב שההעפלה לאירופה תעזור איכשהו להפועל, טועה בגדול", אמר מקרוב להנהלה. "זה יכול לעור בעיות כלכליות ואנשים במועדון כולל חיים רמון, שהביא את המועדון למצב כלכלי נוראי, לא מבינים את זה. רק עלויות ההשתתפות במוקדמות הן הוצאה מיותרת שאין להפועל".

גם חבר הדריקטוריון, סיימון כץ, התבטא בנושא: "כולם רוצים ומקווים להגיע לאירופה, אבל לא במחיר של התאבדות כלכלית. יש לזכור שכסף מאירופה רואים רק מההעפלה לשלב הבתים. כדי להגיע לשם נצטרך לעבור בין שלושה לארבעה סיבובים שבהם יש יותר הוצאות מאשר רווחים. אף אחד לא מבטיח העפלה, במיוחד לאור התקציב הצנוע שאמור להיות בעונה הבאה. כמו כן, יש לקוות כי זכייה בכרטיס לאירופה לא תביא שוב להרפתקאה פיננסית כפי שקרה העונה. הכי חשוב כרגע זה להכין תכנית הבראה למועדון שבבסיסה שיתוף שחקני בית צעירים, ויפה שעה אחת קודם". מהפועל תל אביב נמסר: "למרות התבטאויות כאלה ואחרות, תמיד אירופה היא מטרה מוצהרת עבור המועדון".

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מסרב לשתף יותר צעירים. רן בן שמעון/ברני ארדוב

במועדון טוענים כי בשבועות האחרונים מספר רב של גורמים מפעילים לחץ על בן שמעון לשתף יותר צעירים במשחקים כדי שאלה יצברו ניסיון לעונה הבאה, אך המאמן בשלב זה מסרב בטענה כי הקבוצה לא תמצא את היכולת המקסימלית שלה ולא תוכל להתחרות על מקומות 3-4. "לבן שמעון חשוב יותר הרזומה מאשר העונה הבאה של הפועל, בה הוא לא יהיה כאן", אמר גורם במועדון.

לגבי משרת מאמן הקבוצה בעונה הבאה, על פי גורמים בכירים בקבוצה, נראה כי מושיק תאומים, המקורב לרמון, דוחף להחתים אלי כהן 'השריף' כמחליף לבן שמעון, והוא כרגע המועמד המוביל למשרה. כהן עצמו בהחלט מעוניין בתפקיד, אך בהפועל טוענים כי לא יעסקו בשלב זה במחליף או בכלל בנושא המאמן עד חודש מאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully