וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אראל: "היה חשוב לחזור לבסיס"

23.3.2014 / 15:38

קשר באר שבע הסביר איך קבוצתו חזרה לנצח: "הייתה לנו תקלה בשבוע שעבר". סוארס נבדק והוא כשיר למכבי תל אביב

one

בהפועל באר שבע צימקו אמש (שבת) את הפער ממוליכת הטבלה מכבי תל אביב לארבע נקודות עם ניצחון 0:2 על בני סכנין, אבל ימתינו לדרבי התל אביבי מחר בתקווה להפסד של הצהובים שישמור את הפער הנוכחי לפני משחק העונה בשבוע הבא. בניגוד לחלק מהמשחקים האחרונים, בבאר שבע שאבו לא מעט עידוד מהיכולת, ושיבחו את דויד הובר, שעושה רושם שלא יישאר בעונה הבאה וכבר עכשיו מחפשים לו מחליף.

ללא קשר לשערים שהבקיעו אתמול, במועדון מקווים שצמד הבלמים ויליאם סוארס וטומיסלב פאיוביץ' ישתפו פעולה במרכז ההגנה גם בעונה הבאה. סוארס, אגב, נבדק היום והוסר חשש לפציעה בירך שלו. סוארס יהיה כשיר למשחק העונה מול מכבי תל אביב. "אם זה היה תלוי בנו, כל הזרים כנראה היו ממשיכים", ציינו במועדון. בסיום המשחק נכנס אלישע לוי לחדר ההלבשה והזהיר את השחקנים: "בלי בילויים מיותרים. יש לנו משחק בגביע ביום שלישי".

0:2 חלק לבאר שבע על בני סכנין, פאיוביץ' וסוארס כבשו

בבאר שבע חששו שסוארס הפצוע ייעדר ממשחק העונה

וויליאם סוארס הפועל באר שבע חוגג שער. יוסי ציפקיס
בונים עליו לעוד עונה. ויליאם סוארס/יוסי ציפקיס

מי שיצא לא מרוצה מהמשחק הוא סיראז' נאסר. הקשר התחמם מחצית שלמה ולא נכנס בסופו של דבר, כשלוי העדיף להכניס את סויסה, פלצ'וק ודג'אני. נאסר לא כבש שער ליגה כשלושה חודשים וחצי, מאז תחילת דצמבר, לאחר שפתח את העונה עם 6 שערי ליגה ב-12 משחקים בהם שותף. שחקנים בקבוצה העידו כי נאסר נראה כעוס אחרי החילוף השלישי, למרות שבסיום הוא חגג עם השחקנים כרגיל. בבאר שבע שוקלים לממש את האופציה על פלצ'וק ששותף בשני המשחקים האחרונים ולהחתימו לעונה נוספת.

"עכשיו ההרגשה טובה מאוד. הייתה לנו תקלה בשבוע שעבר. ידענו שחשוב לפתוח את הפלייאוף עם שלוש נקודות וקיבלנו תמיכה אדירה", אמר גל אראל, שנשאל גם על התקרית עם האוהדים בשבוע שעבר. על העימות בינו לבין כמה מאוהדי הקבוצה אמר אראל: "אני לא חושב שהיה משהו מיוחד, ניפחו את זה. היה מרגש לקבל התמיכה מהקהל. אני מעריך את זה מאוד".

אראל דיבר גם על היכולת של קבוצתו: "לכל הקבוצה הייתה תקופה פחות טובה, גם לי. דווקא ברגעים כאלה חשוב לעבוד קשה. היה חשוב לחזור לבייסיק, לתחילת העונה. עשינו את זה, הגול המהיר תרם מאוד למשחק. התקשורת מנסה לגרור אותנו לנושא האליפות. הפנים לגביע המדינה. אחר כך נתפנה למכבי. יש להם דרבי קודם, אנחנו מסתכלים על עצמנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני הפועל באר שבע חוגגים. יוסי ציפקיס
חזרו ליסודות. שחקני באר שבע בסיום/יוסי ציפקיס

הבעלים אלונה ברקת ניגשה בסיום לאזור חדר ההלבשה, שוחחה עם השחקנים והחמיאה להם על הניצחון. הבלם ויליאם סוארס ייבדק היום שוב. כזכור, הבלם נבדק אתמול לאחר המשחק וקיים חשש שהוא סובל ממתיחה חזקה בשריר הירך האחורי. היום יתברר האם מדובר בפציעה חמורה יותר. השחקן ייעדר בכל מקרה ממשחק הגביע מול ראשון לציון, אבל במועדון מעריכים שיהיה כשיר למשחק העונה ביום שני הבא. בן אלגרבלי כבר נמצא בכוננות. במועדון מקווים שסוארס יישאר עונה נוספת. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, השחקן קיבל הצעה חדשה לשנתיים וחצי והוא שוקל להישאר בישראל. "סוארס באמת מאוד משמעותי. אנחנו מחזיקים אצבעות שזה לא משהו רציני", אמר אראל.

ברקת ואסי רחמים ייפגשו עם אלישע לוי מיד בתום הכרעת מאבק האליפות. למרות הדברים של אראל, השחקנים בחדר ההלבשה מדברים לא מעט על המאבק. אחד מהם אמר אתמול: "לא נצא בהצהרות כי זאת המדיניות של המועדון. ברור שיש כאן מאבק. הסיכויים שלנו פחות גבוהים. אבל ננסה לנצח במשחק העונה ונילחם עד הסוף". אופציה נוספת שתיבדק מיד עם סיום העונה היא החזרתו של מאור מליקסון, שבמועדון רוצים לראות אותו לובש שוב אדום בעונה הבאה.

עדכון ראשון: 7:48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully